hi
haver tavaszra tervez motort venni
egy 400as és egy 600as gép között mennyi különbség van a járulékos költségeknél? (ktm sx400 vs lc4)
ilyenre gondolok:
kötelező bizt
teljesítményadó
Amúgy az:egyedi azonosítójel meghamisítása.
Az,hogy nézi-e valaki................elég ha 100-ból 1-szer megnézi egy ügybuzgó,már nem érte meg.
Ez azonban az én magánvéleményem.
van egy 650-es túra endúrom,
rendszámos,érvényes vizsával,nevemre irva.
a moci 1989-es,korának megfelelő állapotban.
Most lehetőségem lenne egy ugyan olyan /tipus,szin,márka/ stb.
1998-as szinte "szűz" mocit megvenni,szinte gyári állapotú,11000km-rel.
DE.... semmiféle papírral nem rendelkezik,ill akitől venném van neki valami féle olasz adásvételije,/kevés mint halottnak a nyelves puszi/
szóval nem lehet forgalomba helyezni itthon.
szerintetek recckírozzak a rendszám átrakással,hogy ugysem veszik észre, mivel minden stimmel a motoron.
/szöveg/
vagy amibe kerülne az uj motor inkább felejtsem el és újitsam,költsem a régire?
könnyebb ,jobb lenne ha csak a rendszám át és egy uj,szuper járgánnyal lehetne motoroznom.
milyen esélyem van rá,hogy egy igazoltatásnál feltűnik,hogy egy 20 éves motor ilyen állapotban van,vagy ilyesmit nem néznek?
Hegyit nem ajánlom. Nekem nem kötötték be az összes funkciót, túlhúzták a rögzítő csavarokat, így széttörött a ház és azóta hibás jelzések miatt kiszámíthatatlanúl működik...
Inkább az importőröket keressétek (pl. www.doverkft.hu)
Hello.
Érdeklődni szeretnék azzaé kapcsolatban,hogy mit nézzek meg alaposan,ha megszeretnék venni egy moccot.Januárra tervezem a vásárlást és a kiszemelt kategória a 2004es évjárat 600as sportgépből.Szal ha tudtok akkor adjatok pár hasznos tanácsot.
Üdv
haver tavaszra tervez motort venni
egy 400as és egy 600as gép között mennyi különbség van a járulékos költségeknél? (ktm sx400 vs lc4)
ilyenre gondolok:
kötelező bizt
teljesítményadó
esetlegesen melyik a jobb konstrukció?