Ördög: én is a CBF600-at javaslom, ideális kezdőgép. ja, ha ez segít, nekem ilyen van, és én is 195 cm vagyok, és tökéletesen megfelel a mérete. utassal is kényelmes, sőt, ódákat zengenek róla, kényelmes, és a kapaszkodója is király. a 78 LE meg optimális, ugyanis nem fogod kinőni egy darabig, viszont nem is atombrutál, szal nem fog kipörögni a hátsó kerék minden indulásnál. az ára szerintem ideális, és megbízható, masszív gép. fogyasztása 5-8 literig, csuklótól függően
...hát én 33 vagyok és tavaly tettem le.
...ha benőtt volna nem akarnál motorozni. ...ahogy én sem.
Komolyra fordítva:
én kb 10 ezret tettem eddig robeszba és tavaly óta mióta a jogsim megvan kb 10-et a "nagyba" gyk 95% városban. Ezalatt 1X elgázoltak (főúton jöttem 45-el /aznap fejeztem be a generált, bejáratós volt/ autónak stopptábla volt), erről mondjuk nem tehetek, de 3X majdnem perecet dobtam (utoljára 2 napja), szerencsére lábbal mentettem, amikbe azért vastagon benne voltam.
...amit a mondat második végéből ki akartam hozni, az az, hogy az első időkben hasznosabb valami olcsó mocival indítani (MZ250 -mint írták is), aminél nem akkora költség, ha letörik, lehorzsolódik ez-az.
...és hát én mondjuk magamból indulok ki, de az ember sokmindent kipróbál, bizony húzom a fülét itt a városban is (140 Gyorsforgalmi) korom ellenére, gyakran, szóval lehet, hogy Te is húznád pár hét után és akkor nem biztos, hogy 200-al kell döngetni az úton. ...szóval egy MZ 250 szerintem jó 5let!
Ha most lett meg a jogsid, akkor kezdesnek valami konnyen kezelheto kozepes turamotort vegyel. Haccazas Bandit pl jo valasztas lehet. Csopperrel munkaba jarni kicsit vicces. Tesom is majd 2 m, o Hornetet vett (600 ccm), es jol elfer rajta.
Nem tudja valaki, hogy tenyleg elofordulhat, hogy euro 2-es motort jovore mar nem lehet forgalomba helyezni? (uj/majdnem uj a jargany, meg nem volt sehol se forgalomba helyezve).
Szevasztok!
Új motoros vagyok idén oktoberben lett meg a motorjogsim.
Pontosan nem tudom milyet szeretnék, bizonytalan vagyok.
Ha tudtok valamit írni ezekröl a típusokrol megköszöném:(2000-res évjárattól)
-Yamaha TDM850,TDM900
-Suzuki Bandit600 Bandit1200
-Yamaha Drag Star 650
-Suzuki chopperek 800cc-ig
Lehetöleg olyan motorban gondolkodom ami kényelmes 195cm-es motorosnak.
Ja és mível a Vater is használná két ember is elférjen rajta.(ritkább esetben)
Túrázásra mukábajárásra használnám.
Fenébe mennem kell melozni majd késöbb elolvasom mit írtatok!
Elöre is köszi!
Hali! ha tud valaki segitsen van egy 125laverda chopperom,csak tegnap beadta a derekát, kellene hengerdugoval , és tömitéssek vagy hol tudnám meg furatni pesközelbe, segitséget elöreis köszönöm surda!
Neolux 1k nem nagyon 2 év aztán kezd bemattulni, inkább 2 komponensű festéket ez lehet metál is nevet nem mondok van sok fajta, metálnál én azt szereten aminél a lakkot utolag fújod rá lehet 3 réteg is olyan fényes lesz mint a tücsök p...ja.Lényeg a régi festéket( ki tudja mivel festették hányszor, felmarhatja az új festék hígitója)lecsiszolni alapra szórógittelni nem mindegy itt is milyennel.3-4dl kb egy robogóra ára festékbolt válogatja
Én kék metállal festettem a Yamaha Jogom azért merem ajánlani.Nem vagyok autófényező csak rajtam maradt mint szamáron a fül.Karosszérialakatoskodom.
Gabaaa, szerintem ne aggódj, ha van róla korrekt adásvételi, nem lehet probléma a forgalomba helyezés! A regadót ki kell fizetni, de azt amúgy is kéne. Ugyanaz a menete mint minden külföldről behozott motornál.
Hali!
húúúhhhhaaaa...
segítene valaki? Ott kezdem hogy...........
vennék egy motort(Yamaha TRX) 850ccm, 96"os. Regisztrációs díjat kell fizetni, átírást ÉS még miket kell fizetni és kinek hogy végre az enyém legyen?
Világosítsatok fel és hogy miként kell eljárni e motor esetében.
Előre is köszönöm.
Az én receptem a következő lenne. Ne vegyél semmilyen drága motort első körben. Ezek nem nagy motorok , de kár lenne ezekkel megtanulni esni kelni, egykerekezni...
Egy régi keleti motor pl. MZ 250 valahol 100000 Ft alatt a legmegfelelöbb dolog erre.Megpróbálhatod magadat, hogy valóban tetszik -e ez a fajta "élet". Vilogni nem lehet vele, de nem is kell, mert általában abból vannak a balfácán katasztrófák. Ezen kitapaszatlahtod mennyire erős a szerelői vénád. Főleg ha nincs aki szpozoráljon. ólcsón juthatsz alkatrészhez , ha földhöz vágod ,elgörbíted. és csak pár ezret buksz a legrosszabb esetben is ,ha nincs kedved hozzá mégsem, vagy aztán egy nagyobbra cseréled.Utána meg nem nagyon érdemes 1 liter alattit venni, mert ha tényleg nagy élvezettel veted bele magadat, ezek tartósak és "elnyűhetelenek". Kétszeméllyel és szembeszéllel, emelkedőnek sem szalad szét a ménes. Nem kell gondolkodnod , hogyan tuningoljad szét , 100 ezereket ráköltve, hogy 10 lóval több legyen benne. És nem kell cserélgetned , bukva mindegyiken súlyos 10 ezreket, és közben tejelve az államnak a kemény illetéket minden egyes vásárlás után mikor kinöttél egy kategóriát. Második lépcsőnek én mindig egy 1200 -es bandikát , vagy vele hasonszőrű gépet ajánlok. Választék van belőle a piacon, óccsóóóóó az alkatrész és rengeteg a kiegészítő ,ha nagyon egyedit akarsz.
De ha nagyon ugyes vagy kezdhetsz mindjárt ezzel is, mert nem veszélyesebb mint amiket te nézegettél.
Ezeknek van rendes stabil fútóműve, fékjei, ami egy rendes használat során meg tudja állni a helyét.
erős 30as 40es csókák így húzzák a gázt mint a bili fülét a sportmocikon szal az nem fejlágyság kérdése. figy, az a lényeg hogy ne ijedj meg ha megsarkantyúzod. vagyis: nekem ovlt sokféle szirszar motorom de ültem már gyors gépeken is, egy bő 100lóig azért én pl nem fosom le a bokám, de egy k7gixerezer bizti hogy meg tudna lepni. neked (meg másoknak is) azt kell megkeresni motorerőben, ami még nem unalmas hanem azé kézlábremegésesen tudsz vele menni, ugyanakkkor nem kell félned tőle, ha húzol egy kövéret. egy sv nem rossz bár a V2 tud meglepit okozni egy kanaryban terhelésváltáskor , míg egy 600as sornéyges a lineáris teljesítményleadás miatt sokkal kiszámíthatóbb. vagyis ah húzod akkor megy ha nem vinnyogtatod akkor lehet vele nyugisan is. sztem a 6os gixer tök jó ha nagymotoron tudsz már motorozni, és nem csukod magad alá pl egy fékrerárántás miatt.
Hello Mindenki!Nagy segítségre lenne szükségem!Van egy Honda Fx 650 típusú motorom magyarországon nem forgalmazták!(képeim között látható)De van egy nagy gondom vele!Ausztriából lett behozva és tanuló motor volt zárt pályán.Csak adás vételije van, forgalmija nincsen és ausztriába se volt forgalomba helyezve!Érdeklődnék h ezt a motort bármilyen modon forgalomba tudom-e helyezni magyarországon!Mindenféle megoldás érdekel!kérek bármiyen segítséget!Előre is köszönöm!Gav
Nem volt még itt hozzászólásom/kérdésem sem, de most kérdeznék, nyugodtan ki is röhöghettek.
26 elmúltam és tavaly óta van nagymotoros jogsim (korlátlan). motorom sajna nincs, mert "apu" engem nem lát el ilyenekkel, talán jövőre tudok venni.
próbáltam már sv-t (650-t) hyosungot (szintén 650-t), meg gsx-r 750 -t természetesen a két suzuki tetszett nagyon.
A kérdés baromságnak tartatok e pl egy régebbi gsx-r 600 v 750-t megvenni úgy hogy már benőtt a gyerekfejem?
ha lehet ne a 15 évesek adjanak tanácsot...
kösz
helo
segítséget szeretnék kérni
van egy robogóm és azt szeretném vhogy átfesteni
tudna vkit vmi okosat mondani mivel érdemes hogy tartós és mutatós maradjon
előre is köszi
van esetleg valakinek, vagy ismerősnek Arlen Ness bőr ruhája? milyenek?
nekem ez a darab tetszik nagyon, és most akciós, erősen gondolkodom. vélemények, tapasztalatok?
meg aztán formás kis darab, az már igaz
a zenyém, csakisa zenyém
...hát én 33 vagyok és tavaly tettem le.
...ha benőtt volna nem akarnál motorozni. ...ahogy én sem.
Komolyra fordítva:
én kb 10 ezret tettem eddig robeszba és tavaly óta mióta a jogsim megvan kb 10-et a "nagyba" gyk 95% városban. Ezalatt 1X elgázoltak (főúton jöttem 45-el /aznap fejeztem be a generált, bejáratós volt/ autónak stopptábla volt), erről mondjuk nem tehetek, de 3X majdnem perecet dobtam (utoljára 2 napja), szerencsére lábbal mentettem, amikbe azért vastagon benne voltam.
...amit a mondat második végéből ki akartam hozni, az az, hogy az első időkben hasznosabb valami olcsó mocival indítani (MZ250 -mint írták is), aminél nem akkora költség, ha letörik, lehorzsolódik ez-az.
...és hát én mondjuk magamból indulok ki, de az ember sokmindent kipróbál, bizony húzom a fülét itt a városban is (140 Gyorsforgalmi) korom ellenére, gyakran, szóval lehet, hogy Te is húznád pár hét után és akkor nem biztos, hogy 200-al kell döngetni az úton. ...szóval egy MZ 250 szerintem jó 5let!
Üdv: M.
A GS500 nekem is tetszet amig rá nem ültem.Hát lehetne nagyobb.Mármint a váza.
Elég pici motor.
Nem tudja valaki, hogy tenyleg elofordulhat, hogy euro 2-es motort jovore mar nem lehet forgalomba helyezni? (uj/majdnem uj a jargany, meg nem volt sehol se forgalomba helyezve).
Új motoros vagyok idén oktoberben lett meg a motorjogsim.
Pontosan nem tudom milyet szeretnék, bizonytalan vagyok.
Ha tudtok valamit írni ezekröl a típusokrol megköszöném:(2000-res évjárattól)
-Yamaha TDM850,TDM900
-Suzuki Bandit600 Bandit1200
-Yamaha Drag Star 650
-Suzuki chopperek 800cc-ig
Lehetöleg olyan motorban gondolkodom ami kényelmes 195cm-es motorosnak.
Ja és mível a Vater is használná két ember is elférjen rajta.(ritkább esetben)
Túrázásra mukábajárásra használnám.
Fenébe mennem kell melozni majd késöbb elolvasom mit írtatok!
Elöre is köszi!
Én kék metállal festettem a Yamaha Jogom azért merem ajánlani.Nem vagyok autófényező csak rajtam maradt mint szamáron a fül.Karosszérialakatoskodom.
húúúhhhhaaaa...
segítene valaki? Ott kezdem hogy...........
vennék egy motort(Yamaha TRX) 850ccm, 96"os. Regisztrációs díjat kell fizetni, átírást ÉS még miket kell fizetni és kinek hogy végre az enyém legyen?
Világosítsatok fel és hogy miként kell eljárni e motor esetében.
Előre is köszönöm.
Az én receptem a következő lenne. Ne vegyél semmilyen drága motort első körben. Ezek nem nagy motorok , de kár lenne ezekkel megtanulni esni kelni, egykerekezni...
Egy régi keleti motor pl. MZ 250 valahol 100000 Ft alatt a legmegfelelöbb dolog erre.Megpróbálhatod magadat, hogy valóban tetszik -e ez a fajta "élet". Vilogni nem lehet vele, de nem is kell, mert általában abból vannak a balfácán katasztrófák. Ezen kitapaszatlahtod mennyire erős a szerelői vénád. Főleg ha nincs aki szpozoráljon. ólcsón juthatsz alkatrészhez , ha földhöz vágod ,elgörbíted. és csak pár ezret buksz a legrosszabb esetben is ,ha nincs kedved hozzá mégsem, vagy aztán egy nagyobbra cseréled.Utána meg nem nagyon érdemes 1 liter alattit venni, mert ha tényleg nagy élvezettel veted bele magadat, ezek tartósak és "elnyűhetelenek". Kétszeméllyel és szembeszéllel, emelkedőnek sem szalad szét a ménes. Nem kell gondolkodnod , hogyan tuningoljad szét , 100 ezereket ráköltve, hogy 10 lóval több legyen benne. És nem kell cserélgetned , bukva mindegyiken súlyos 10 ezreket, és közben tejelve az államnak a kemény illetéket minden egyes vásárlás után mikor kinöttél egy kategóriát. Második lépcsőnek én mindig egy 1200 -es bandikát , vagy vele hasonszőrű gépet ajánlok. Választék van belőle a piacon, óccsóóóóó az alkatrész és rengeteg a kiegészítő ,ha nagyon egyedit akarsz.
De ha nagyon ugyes vagy kezdhetsz mindjárt ezzel is, mert nem veszélyesebb mint amiket te nézegettél.
Ezeknek van rendes stabil fútóműve, fékjei, ami egy rendes használat során meg tudja állni a helyét.
Üdv.
István
Nem volt még itt hozzászólásom/kérdésem sem, de most kérdeznék, nyugodtan ki is röhöghettek.
26 elmúltam és tavaly óta van nagymotoros jogsim (korlátlan). motorom sajna nincs, mert "apu" engem nem lát el ilyenekkel, talán jövőre tudok venni.
próbáltam már sv-t (650-t) hyosungot (szintén 650-t), meg gsx-r 750 -t természetesen a két suzuki tetszett nagyon.
A kérdés baromságnak tartatok e pl egy régebbi gsx-r 600 v 750-t megvenni úgy hogy már benőtt a gyerekfejem?
ha lehet ne a 15 évesek adjanak tanácsot...
kösz
segítséget szeretnék kérni
van egy robogóm és azt szeretném vhogy átfesteni
tudna vkit vmi okosat mondani mivel érdemes hogy tartós és mutatós maradjon
előre is köszi