Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van segítség! Köztudott, hogy gyakran éri közlekedési baleset a motorosokat és nem a saját hibájuk miatt. Ha környezetetekben van olyan, aki személyi sérülést szenvedett önhibáján kívül, irányítsátok hozzám, mert kártérítés illeti és nem csak a motor helyreállításra vonatkozóan. Sokan nem is tudnak róla, pedig megér egy kötetlen beszélgetést, hátha valakinek lehetne ezzel segíteni. ( 06-30-9243661).
sziasztok!
a következöbe kérnék segitséget,örököltem egy LAVERDA phoenix 150-es mocit .
nagyon szupi,de nem tudok rola az égatta világon semmit ha esetleg valaki tud erröl a tipusrol valamit
vagy,hogy merre keresek alkatrészt esetleg ha kell valami akkor irjon
elöre is köcike
üdv mindenkinek
Üdv all!

Supermoto vásárlás előtt vagyok és szeretném kérni a tanácsotokat, segítségeteket, hogy milyen motort vegyek. 125ös kellene mindenképp! Miket ajánlotok? Újat, Használtat? stb. márka, típus?
Thanks,
Beakciózták rendesen. Suzuki bátyó nem szeretné, ha rajta maradna a készlet. De szerintem siess, mert alig 3 tucat ilyen motort kaptak. Napi 1-2-t elvisznek.

Pl. Ziznek is onnan van a vasa.
Sziasztok!

K2-es GSXR 1000-es pályamotorom eladó!
Irányár: 600 000Ft,-
Tel.: 70/3257621
Hello!

Nem pont erre gondoltam! De te tudod! Még mindig jobb mint egy 125-ös!
Nem tom hogy új -e vagy használt, de használt esetén nem szabad érte sokat adni, mert dunát lehet rekeszteni a GS500-sokból! És szezon vége van, így nyomd le az árat amennyire tudod. Főleg nézz körül a neten , hogy mennek most ezek, mert az én képzetemben a Hollós naaooooon drága hely minden tekintetben. Mi a barátaimmal már többször kértünk motorvásárláskor ajánlatot, de ők mindig a rosszabak között voltak a drágaságaikkal , kevés kedvezményükkel. Ez egy piac tessék alkudni, ha nem jó tovább kell állni, máshol is körül kell nézni. Tudom , nehéz besózott seggel várakozni, de még egy ilyen kisebb ügyletnél is lehet fogni akár egy 100-ast is! Nem szabad az első helyen leragadni, legalább a neten egy kört érdemes tenni, hogy ne vegyenek palira!
Sok sikert !
És még valami! Most csak nyügnek tünik az egész procedúra, de egy kis idő elteltével ez egy kellemes emlékké válhat , hogy kutat, érdeklődik alkudozik az ember, főleg ha pozitivab jön ki belőle!

Üdv.
István
Állj, ne kapdosd el!
A GS 500-as kezdő motornak tökéletes választás! De! Ha most veszel egy újat, amit 2 év alatt kinősz - ez az egy hibája van a GS-nek -, buksz rajta 400ezret. Javaslom, nézz szét a használtak közt, egész jók vannak. Ha meguntad, és cserélni kell, a bukta "csak" 100-150ezer lesz.
Természetesen Te döntesz, én csak egy más nézőpontból akartam megvilágítani a dolgokat!
Üdv!

Köszi a segítséget. Sikerült a döntés. Körülnéztem a nagyobbak között és van egy elég kedvező akció a Suzuki Hollósnál. S az ár miatt egy GS 500F lesz. A párommal legdumáltam a dolgot, max el kellene jutni oda a sok meló mellett. Csak lesz idő és akkor meglesz a gép is.
Üdv!

VersionX
Üdv all!

Supermoto vásárlás előtt vagyok és szeretném kérni a tanácsotokat, segítségeteket, hogy milyen motort vegyek. 125ös kellene mindenképp! Miket ajánlotok? Újat, Használtat? stb. márka, típus?
Thanks,
Hellosztok! Azt szeretném megkérdezni, hogy aki látott már több Aprilia rs 50-et mit gondol róla. A hangja tényleg jó, vagy eléggé olyan simsonos (gyárilag).Mert szeretnék egy ilyet venni, mert szerintem kinézetre meg adataival a legjobb 50-esekhez tartozik. Lécci válaszoljatok.
A francba! ebben is igazad van
Túl nagy ez a moci nekem, kevés a tapasztalatom (a jogsim is csak 3 éves), nem is használom rendszeresen, kondim sincs hozzá De ha fárasztó is nagyon élvezem és szeretem és nincs időm hogy majd 10 év múlva! Akkor már nyugdijas leszek, majd robogóval megyek az orvoshoz
Hello!
Tudom hogy igazam van!
Neked is igazad van a nagyob figyelem tekintetében, hogy nehezebb uralni, és hogy fárasztóbb. De hozzátenném, hogy csak akkor, ha gyorsabban akarsz vele közlekedni mint egy 125-el, vagy mint a forgalom engedi, vagy a képességeidnél többet akarsz kihozni magadból és a motorból. Ezekből ered a nagyobb koncentrációval társuló kimerültség fáradság.
Hogy jól összezavarjak mindenkit, két példa. Én képes voltam a saját gépemmel 24 órán keresztül(alvás nélkül) lemotorzni Görögbe. A barátom viszont egy MZ Trophy-val (~150ccm) járta meg Törökországot, de nem tudom milyen körülmények között és mennyi idő alatt.
Továbbá nagyobb bátorság kell főleg Magyarországon, kis lökettérfogatú motort vásárolni, mert azon tanul meg mindenki esni kellni, szerelni, és fiatalként rommá hajtani, nulla forintból összetákolni. Még egy nagyobb gép álatlában jobb sorsra született, nem csak a piros mezőben lehet vele szakítani, és gazdáik is többre becsülik a jószágukat, emiatt nagyobb gonddal kezelik. De itt is lehet olyan akinek vasbakot se adnék a kezébe mert azt is hazavágja...

Üdv
István
Ezekben 100%-osan igazad van. nem is értem az emberek miért nem látják be.
Egy gond van a nagy gépekkel: jobban kell figyelni, nehezebb uralni, hamarabb elfáradsz.
Hello!
Ne vegyél "biciglit"! A legjobb kezdőmotor az 1200-as Bandit! Ezt nem kel cserélgetni, kezes és mindenhol megállja a helyét. Városban, túrán, autópályán. A legtöbb szervizbn értenek hozzá, jó alkatrész és kiegészitő ellátás van hozzá. Kiméletes használat mellett nem lehet vele gondog. És nem kel gondolkodnod a nagyobb cserén, elsózni valakinek a kinött játékszert, és majd megint komoly összegeket fizetni az államnak átíratás és egyéb jogcímeken.
Ha ettől félsz bár ezt kétlem , hiszen egy ilyen nagy motor azonos körülmények közöt biztonságossabb a merevebb vázzal , erős fékkel és futóművel, mint egy rotring bélre támaszkodó 125-ös, akkor elsőnek ruházz ben egy MZ-re mert azon , ha nem tod eladni sem buksz akkorát , mint egy japán párján. És ha kezdetben csokispapirra hajtogatod balaset folytán ,akkor is pár foritból felújíthatod.
Szerintem a köztes motoroknak semmi értelme sincs, csak hogy az ember folyamatosan küzdjön a tuningolásával, hogy erősebb legyen, és hol a futómű marad alul , hol a erőforrás a versenyben. míg aztán végül ráébred hogy kicsi és el kell adni, nagyobbra cserélni...
Üdv.
István
Hali mindenkinek!

Lenne egy kérdésem. Mégpedig az, hogy most van folyamatban a moci jogsim megcsinálása. "A" korlátlan.
Van még időm, de már nézelődök gép után. Nekem ami szimpinek tűnik az a CBR125R, kezdőmotor, stb.. De ha nagyobbra cserélném mert szerintem majd fogom, akkor el lehet értelmes áron adni (melóba járásra lenne BP. szóval lesz benne km majd), vagy inkább húzzak be egy nagyobb mocit és nem kell görcsölni az esetleges eladással.

Üdv és Köszi!
azt el lehet intézni
Sziasztok!
A KTM LC4 620-nak gyárilag Nikaszilos a hengere? Ha hüvelyezve van az ilyen buher megoldás? Ha elkopik a hüvely akkor kuka a henger, vagy azt lehet cseréltetni?Hogy működik ez a hüvelyezős téma, és mennyire hatékony
Műszakin sem?
ja, kinnt 6-800 euroér már van iylen motor, nálunk 300felett mennek..
na, szal: veszek egy uyganiylen motort németben, behozom utőnfutón, az itteninek elintézem a papírjait (a motor sajna nem indul mert szétment valami mágnes benne, meg eléggé lelakott állapotban van..) és ennek a lelakottnak a rendszámát rakom a németre. nekem még sosem nézték meg elemlámpával a vázszámot...
Cseréljünk vázat mindannyian!
Húúúú?!?!?! Na ezt már nem értem, pedig én is hasonló szituban vagyok....
Nekem is vázat kéne cserélnem...
Már azt sem értem, hogy-hogy nem jelentkeztek az átírás miatt, az előző tulaj nem hinném, hogy fizet ia kötelezö dolgokat a Te motorod után.
Egyébként nincs is jobb, mint egy bontatlan gyári álapotu motor vázát átcserélni. mind1
neem, hanem használni. értii? behozni alkatrészvámosan a motort. uyge ez a váz MO-i forgalmi, minden más scak alkatrész, és télen a vázat gyakorlatilag kicserélni, mert németben gyári állapotú Ft-ket találni. és utána azzal járni, esetleg ki sem cserélniu semmit, simán használni egy rendszámmal a kettő ugyanoylan motort.
Sánta a dolog.
Szerinted ez a legolcsobb eladási forma?