Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én nmem nagyn járatom állásban. egy sportmoci főleg úgysem melexik állva.. óvatós menéssel melegítem be.
ezen én is filóztam, két lehetőség van: veszel egy használtat, tegyük fel egy fzr 250et vagy 1000-est.. a 250 megy 180felett, két emberre lis 170felett, normál embenrke bőven elég, az ezres 270 felett. megveszed, németben az ezres is 2000euro alatti, vagyis fél miska, és max 2-3 kilót ráköltesz felújításnak, uygenezek az árak a kicsire is. akkor van egy vagy normál teljesítmáényű vagy egy eszement gyors m,otorod 7-8kilóbol. ezt csinálják utána új motorral. vagy veszel szük 2 millióból egy új motort erősen részletre. elsőnél előnyben akinek van lakása, felveszel szabadfelhasználású hitelt, és abból kijön a motot meg a tiptoppá tétele, aki meg csoró scak dolgozik, annak marad hogy vagyen 10-20% kezdővel egy minden szempontból közepes motort. ha nekem lenne a nevemen lakás, percig nem szaroznék, vennék egy ezres fzr-t, tök gyárir felújjítatnám, és lenne egy mai szemmel is gyors(majd 140lóerő az ma is annyi..) kényelmes, jó szélvédelmű motorm. amiről tudom hogy évekig nem lesz baja. halkan jegyzem meg a 250esemben 42.000km van, és pöccröff egy hét állás után is. és oylan gyors ahopgy írtam. ezek után 1.6-1.7-ér venni egy 70-80lóerőset? nemtom. vaaaagy ROYAL ENFIELD!
Kezdő, még nem tudja mi a jó.
Úgy vettem ki a szavaiból,hogy motrot szeretne,nem fészert.
iGEN,ez a leőnye. de többe kerül a törlesztő részletye.
A vadiúj,mindíg a legjobb választás.Csak pézkérdés,ammeg a lekkeveseb.
Vegyél új Fazert. Most baromi olcsó.
http://www.yamahaworld.hu


Visont ha ujjat veszik akkkor drágábba kerül az ára valoban de tudhassa hogy nem volt torott elotte mielott megvette a regit a hasynaltat!

"Öreg, szakadék.
Vadi új szuper." - részlet a Men In Blekk II-bol c. film.

hasznalt motrok olcsobbak,ez az elonyűk,de oregebbek is mint az ujak,ez mega hát rányuk.
Nem egzsyeru erre valasyolni van amire oda kell figzelni meg van amire nem kell oda de.
hello!
en most szeretnek motort venni! nem nagyon vagom a temat meg a motoroknak! A jogsimat is most szereztem Most vasarolnam meg ay elso motorom! Nagyon megtetszett a Honda CBR 600F 1997-es modell. Talaltam egy hasznaltat arba is kedvezo. A kerdesem az lenne hogy mi ay elonye meg a hatranya a hasznalt motroknak? Es hogy megfele-e egy kezdonek ez a motor vagy tul sok is ?link
Köszi a tippeket, muszáj leszek megnézetni.Nem rég vagyok a " szakmában" és ezért próbáltam először tájékozódni.
Nincs nagy baja, ne aggódj. Lehet, h a benzin csinálja. Volt nekem is hasonló amikoe a Jet kúton tankoltam...
ondjuk én már ennyi idegeskedés helyett régen elvittem volna a szerelőhöz a vasat....
Ma megjárattam a vasat,és most már üzemmeleg állapotban is csinálja.Eddig ez nem jelentkezett.Egy szinkron az nem lesz olcsó ha az a bűnös...Remélem nincs nagy baj.
Ha nem akarsz sokat szerelni, vagy szerelőre költeni akkor vegyél 4 üteműt. Nincs olyan erős de sokkkal tartósabb. Talán szebb hangot is lehet neki csinálni.
Sziasztok,
Most akarok venni motort, A1-es jogsim van. Kinéztem két motort, de nem tom melyiket érdemesebb.
Aprilia rs125 "07 vagy az új Yamaha yzf r125. És a 125ös, 4 ütemű, 11kWos motorból kilehet-e hozni
nagyobb teljesítményt?
Előre is köszi.
Hmmm...azt nem kell feljebb állítani, bár a csavarját is megnézheted. Viszont alapjáratot már üzemmeleg motorhoz kell állítani. Sztem csak koszos a karbid, vagy elmászott a szinkron vagy ilyesmi gondja lehet. Esetleg valamikor rossz benzint tankoltál, és még nem mosta át amit utána rátankoltál... Nyomjál bele STP adalékot a benzinhez, az kitisztítja elég jól. A gyertyák színét megnézhetnéd...
Az az 5 perc nálam pont 1 cigi ideje...
Hát a digitális hőfokmérő hasznos dolog. Az én mutatósam nem olyan jó...
én max 5 perc amíg felöltözök, és óvatosan megyek az elején. De nekem van digitális kijelzőm is a hőfokhoz......
Én indítás után max. 1-2 percig járatom, utána elindulok, és míg be nem melegszik, addig nem forgatom magas fordulaton.
azért az az 5-10 perc melegítés kicsit meredek.
Szia!kb 1500 az alapjárat,és 1600 és 1400 között ugrál a mutató.Amikor már nincs vele gondom akkor meg sem mozdul folyamatosan 1500kb.Lehet hogy magasabbra kéne állítani az alapjáratot is?
Szia! Hát én az összes vízhűtéses mocimat olyan 5-10 percig melegítem, addig ameddig a vízhőfok jelzőm el nem indulgat felfelé. Addigra már az olaj is elég meleg lesz benne, h jó kenése legyen...
Mennyire nem egyenletes? Mondjuk 1000-2000 között ugrál vagy feljebb?
Sokminden okozhatja ezt: benzin, karbik koszosak, gyújtásprobléma, még akár az olaj sűrűsége is...
Köszi hogy írtál.Körülbelül meddig érdemes melegíteni egy garázshőmérsékletű motort?Mert akkor lehet hogy rövid ideig járatom.Csak az a fura hogy eddig is így csináltam és akkor nem jelentkezett ez a dolog.Ha elindulok,megyek egy kicsit és megállok,járatom alapjáraton,akkor az alapjárat nem egyenletes.De egy pár kilométer után elmúlik a probléma.És akkor már az alapjárat is egyenletes lesz.Mondtak nekem olyat hogy érdemes lenne a gyertyát kicserélni.Nem tudom...Köszi előre is
Beindítod hidegen, és alapjáraton AMIKOR UGYE MELEGÍTJÜK A MOTORUNKAT FŐLEG A VÍZHŰTÉSEST! akkor rángat? Vagy már amikor bemelegítetted normálisan, és elindulsz vele?