Egy1000ccm-es Agusta vásárláson töröm a fejem, de nem nagyon van tapasztalatom Mv Agustaban.Elsősorban tulajdonosok véleménye érdekelne, hogy mennyire éri meg -gondolok itt pl.: szervizelés, fenntartás, estleges alkatrész cserék... -egy ilyen kaliberű gépet venni.
750-es tulajdonosok véleménye is remek lenne!
Előre is köszi a segítségeteket ide, vagy a hoschek@freemail.hu-ra
Engem pont a konkrét dolgok érdekelnek, mert azok alapján lehet dönteni. addig csak szóbeszéd, ami kézen-közön terjed. Ha kell, adok emilcímet, hogy ne nyilvánosan játszódjon. Csak akkor hitelrontás, ha nem igaz, ha megalapozatlna. Ha igaz a sztori, amit elmondanál, akkor nem hitelrontás, hanem független (értsd tőlök független) tájékoztatás. Másrészt, pont ez a funkciója az ilyen szájtoknak. Minket az információ publikussága, cserélhetősége, az ő és más kereskedők leinformálhatósága véd, ez jár nekünk. nekik az jár, hogy velük fairek legyünk, ne maszatoljuk be őket sz*rral, ha nem indokolt, azaz mi is vigyázzunk rájuk, és legyünk velük korrektek. már csak azért is, mert ha kinyirjuk téves infókkal a jókat, a valóban szolgáltató korrekteket, akkor végül magunkkal szúrunk ki. viszont pusztuljon a szemete. Aki kereskedőként átver, az nem érdemel védelmet, azt nem kell féltenünk. A jó kereskedőnek és szerviznek érdeke hogy a jóhír terjedjen, a saját sz*r konkurrenciájával szemben. őt is csak a pubklikus infók védik. Az infóhiány a zavarosban halászoknak kedvez, ahol nem zárodik rövidre az infó.
Én azon vagyok, hogy képben legyek motorilag, na de mégsem vagyok szerelő. Akkor működik jól a dolog, és majd akkor fog, ha nem is kell annak lennem, hogy azt kapjam, amit ígérnek. látnunk kell, hogy e szájtok és fórumok nélkül egy csomó esetben nincs egyenlő pálya, egyenlő esély a kereskedőkkel és szervizekkel szemben: az infó nagy része náluk van. pont ezek a nyilvános fórumok és közösségek kellenek, hogy javuljon az esélyünk. (a hitelrontás feltételezi, hogy van neki, és jár neki a hitel, a bizalom.) szöveg
István, köszi a sok mocivásárlási tanácsot, és várom válaszod (nyilvánosan vagy emilben: jangmen@freemail.hu)
Azért lep meg, mert tudtommal olaszokkal nem foglalkoznak, csak japán motorrokkal. az én ápriliámra sem voltak vevők itt, a törökbálintiban. A motor előéletével és a kilométeróra állással éppen azért nem foglalkoznak, mert azt lehet tekergetni, meg a garancia lejárta után eleve nehezen tetten érhető a sztori. Felfogásuk szerint a diagnosztika a mérvadó, az árul el mindent, amit el kell. Pld, hogy volt-e zakó, és ha igen jól javították-e? Milyen a motor belső állapota (függetlenül attól, hogy hány km van beleírva).
eredetileg én kédeztem, hogy megbizhatok-e a redbaronban? visszaolvashatod az előzményekkben az eredeti kérdéseimet. Érdekelne, hogy mit mondasz? Ha jól értem, neked jók a tapasztalataid, ugye?
Én ott akartam venni az első motoromat, de haverok lebeszéltek róla. Ha egy régebbi vasat akarsz venni, akkor én a GrandeMotort ajánlom. Igaz, hogy nem lesz meg azonnal a vasad - reg adó + üzembe kell helyezni - de már 3 ismerős is ajánlotta, ha megnézed a vasakat és az árakat, láthatod, hogy nem pofátlan banda...
A kétejeid szerintem eléggé megalapozottak. Ez is, mit itthon minden más dolog jo részt a balekokbol él. Siker orientát cég lévén nem akar bukni egyik motorján sem, mint azok az egyszeri tulajok sem akik maguk árulják a motorjukat.
Nem mondanék semmi konkrét dolgot, mert az ugye hitelrontás lenne.De gondolkozz el azon , hogy te nem tennél -e meg mindent a profit érdekében?!
A forgalamzott motror egy része kontinerben érkezik. Az utazás nyoma, és az elözö gazdáik gondviselése jól látszik rajta. A becserélt motorok elöéletéröl sem fogsz sokat megtudni, így eséjed a jóra kb, ugyan annyi. Egyszerű a képlet a motorkat nyomott áron (a mindenkori értékszámításnak megfelelöen) veszik be és a piaci helyzetnek megfelöen árulják.
Elsö kézböl voltak történeteim az ott forgalamzott motorokrol és ügyletekröl.
Mi csak azért fordulunk meg ott , hogy néha lássunk egy két kuriozumot , És hogy hasunkat fogva távozzunk a árak látán, és azon szerencsétlenek látán akik ott vásárolnak.
Ha eleve valaki abban bízik , hogy nem értve a motorokhoz és annak állapotfelméréséhez majd ott segítenek, ....ne ezek az elégedett vevők, mert fogalmuk sincs arról hogy mit vesznek meg , és hogy annak egyáltalán valami baja van, vagy hamarosan lesz .
Így megy ez persze akkor is ha egyéntől vásárólsz! Ha nem értesz hozzá, de tetszik , akkor még 3 hengerrel is megveszed a sorosnégyest!
Kevés ember teheti meg , hogy szakszervízben ( mondjuk erről is lehetne irni egy két oldalt) hordja a gépét és ott gyári cuccokkal javítassa. De ezek is egy idő után le tesznek róla, mert a mi anyagi lehetőségeink mellett ez egy luxuscikk! Így aztán marad probléma esetén a költségkimélöbb megoldás, esetleg elsózás másnak!
Hasznat motort tulajdonostol kell venni , ha újra nem telik! Így nem kell kifizetned a kereskedö profitját, láthatod a tulajdonost ( idegbeteg utcai harcos, vagy nyuggerhúsvéti motoros), motor környezetét ( tárolási körülmények, piperecikkek, olajfoltok a földön, esetleges javitóeszközök kölünbözö méretü kalpácsok személyében) , hogyan bántak vele.
Persze eljárogatni sok helyre , mire megtalálod az igazit , nehezebb mint bemenni egy kereskedésbe és ott válogatni egy helyen a sokból. Ilyenkor azért a net segít egy friss képpel, telefonbeszélgetés a gazdával, melött bárhova is mennél.
Vásárláskor mindig a legrosszabat érdemes feltételezni a portékáról éss azt belealkudni az árba! Elölem már toltak vissza motort a garázsba, mert elmondtam a hibáit!
A kis gépeket mindenki hajtja , senki nem kiméli, a kicsi hamar elérhető teljesítményük miatt. Ebből fakadóan semmi jóra nem lehet számítani. Elöbb utóbb beigazolódik, de vigyázz arra hogy ne nálad!
És még valami. Ezen szomorú tények miatt nem érdemes sokat cserégetni a motort, ha csak nem ebből akarsz élni. Venni kell egy normális min 1 literes gépet és azt ésszel használni. Ezt már nem kell üveghangon forgatni, és tiszetséges teljesítményéhez kapsz egy kezes erős futóművet pontos fékekkel. Ha azonos pl 130km/h-s tempónál egy ilyen gép sokkal biztoságosabb mint zümmögő öccsei!
Üdv.
István
helo!én már hallottam ezt+azt.valaha,(még ifju titán koromban...)diákdiri-választásra hoztak 2 motort,egyik 25ös aprilia,mondta a srác h most lesz vevő rá,100 km van benne(ill annyit mutat) de nekem azt is elmondta h pályázásra használták,szét volt gyilkolva,most kapott egy kis szépítést,aztán ennyi.ezenkívűl talán még 1-2 esetet tudok a negatívhoz,plusz azt,h ők a legdrágábbak.a baj csak azzal van,h ezért egyáltalán sem biztos h megkapod,amit akartál/elvártál volna.elég meggyőző volt,ahogy a srác elmagyarázta,h mennek ott a dolgok.szoval a motorok előéletéről valszínű semmit sem fogsz tudni,mindent el lehet tüntetni.azért a végére annyi,h azért ott is ki kell fogni a jot,csak talán kicsit nagyobb eséllyel fog sikerülni
Abban kérnék segítséget, hogy volt-e valakinek konkrét tapasztalata a Red Baronnal? Valóban nyújtják-e azt, amit kínálnak? Egy-két fikázós fórumbejegyzést találtam már több helyen, de semmi konkrét, amiből el tudnám dönteni, hogy szabad-e náluk vásárolni.Az, hogy drágábbak, mint mások nem baj, ha kapok érte minőséget, megbízhatóságot és szolgáltatást. Végül is ők elvileg már a bevételkor alaposan felmérik a vasat, majd leírásuk szerint cserének és javítanak dolgokat, és így értékesítik. 8 évnél fiatalabbra 6 hónap, idősebb gépre egy hónap garanciát vállalnak. Betartják ezeket? Korrektek? A vásásrolt vasak üzembiztosak? Nekem ez most azért fontos, mert az előzővel amit kéz alól vettem, nagyon belenyúltam. és sokat kellett ráköltekem, ráadásul kialakult az a rossz érzés, hogy mindig azt várom, mikor rohad le megint ? Na, emiatt ha többett kell fizetnem helyből nem baj, csak kapjam érte, amit kínálnak.
Köszi a választ előre is!
Esetleg valahogy fel tudnám vele venni neten a kapcsolatot? Tudsz segíteni?
sokat eszik,de a csajok is buknak rá..
750-es tulajdonosok véleménye is remek lenne!
Előre is köszi a segítségeteket ide, vagy a hoschek@freemail.hu-ra
az volna a kérdésem h szerintetek meik éri meg lyobban: aprilia sr 50 vagy yamaha aerox
az aerox drágább de lyobb is?
Engem pont a konkrét dolgok érdekelnek, mert azok alapján lehet dönteni. addig csak szóbeszéd, ami kézen-közön terjed. Ha kell, adok emilcímet, hogy ne nyilvánosan játszódjon. Csak akkor hitelrontás, ha nem igaz, ha megalapozatlna. Ha igaz a sztori, amit elmondanál, akkor nem hitelrontás, hanem független (értsd tőlök független) tájékoztatás. Másrészt, pont ez a funkciója az ilyen szájtoknak. Minket az információ publikussága, cserélhetősége, az ő és más kereskedők leinformálhatósága véd, ez jár nekünk. nekik az jár, hogy velük fairek legyünk, ne maszatoljuk be őket sz*rral, ha nem indokolt, azaz mi is vigyázzunk rájuk, és legyünk velük korrektek. már csak azért is, mert ha kinyirjuk téves infókkal a jókat, a valóban szolgáltató korrekteket, akkor végül magunkkal szúrunk ki. viszont pusztuljon a szemete. Aki kereskedőként átver, az nem érdemel védelmet, azt nem kell féltenünk. A jó kereskedőnek és szerviznek érdeke hogy a jóhír terjedjen, a saját sz*r konkurrenciájával szemben. őt is csak a pubklikus infók védik. Az infóhiány a zavarosban halászoknak kedvez, ahol nem zárodik rövidre az infó.
Én azon vagyok, hogy képben legyek motorilag, na de mégsem vagyok szerelő. Akkor működik jól a dolog, és majd akkor fog, ha nem is kell annak lennem, hogy azt kapjam, amit ígérnek. látnunk kell, hogy e szájtok és fórumok nélkül egy csomó esetben nincs egyenlő pálya, egyenlő esély a kereskedőkkel és szervizekkel szemben: az infó nagy része náluk van. pont ezek a nyilvános fórumok és közösségek kellenek, hogy javuljon az esélyünk. (a hitelrontás feltételezi, hogy van neki, és jár neki a hitel, a bizalom.) szöveg
István, köszi a sok mocivásárlási tanácsot, és várom válaszod (nyilvánosan vagy emilben: jangmen@freemail.hu)
üdv: nego
Azért lep meg, mert tudtommal olaszokkal nem foglalkoznak, csak japán motorrokkal. az én ápriliámra sem voltak vevők itt, a törökbálintiban. A motor előéletével és a kilométeróra állással éppen azért nem foglalkoznak, mert azt lehet tekergetni, meg a garancia lejárta után eleve nehezen tetten érhető a sztori. Felfogásuk szerint a diagnosztika a mérvadó, az árul el mindent, amit el kell. Pld, hogy volt-e zakó, és ha igen jól javították-e? Milyen a motor belső állapota (függetlenül attól, hogy hány km van beleírva).
Azért a köszi a választ!
nego
eredetileg én kédeztem, hogy megbizhatok-e a redbaronban? visszaolvashatod az előzményekkben az eredeti kérdéseimet. Érdekelne, hogy mit mondasz? Ha jól értem, neked jók a tapasztalataid, ugye?
Üdv: nego
10 ezer forintot ér neki a motor....
láttam olyant hirdetést amire 200.000 "költött" a gazdi és árulta 220 ért...
A kétejeid szerintem eléggé megalapozottak. Ez is, mit itthon minden más dolog jo részt a balekokbol él. Siker orientát cég lévén nem akar bukni egyik motorján sem, mint azok az egyszeri tulajok sem akik maguk árulják a motorjukat.
Nem mondanék semmi konkrét dolgot, mert az ugye hitelrontás lenne.De gondolkozz el azon , hogy te nem tennél -e meg mindent a profit érdekében?!
A forgalamzott motror egy része kontinerben érkezik. Az utazás nyoma, és az elözö gazdáik gondviselése jól látszik rajta. A becserélt motorok elöéletéröl sem fogsz sokat megtudni, így eséjed a jóra kb, ugyan annyi. Egyszerű a képlet a motorkat nyomott áron (a mindenkori értékszámításnak megfelelöen) veszik be és a piaci helyzetnek megfelöen árulják.
Elsö kézböl voltak történeteim az ott forgalamzott motorokrol és ügyletekröl.
Mi csak azért fordulunk meg ott , hogy néha lássunk egy két kuriozumot , És hogy hasunkat fogva távozzunk a árak látán, és azon szerencsétlenek látán akik ott vásárolnak.
Ha eleve valaki abban bízik , hogy nem értve a motorokhoz és annak állapotfelméréséhez majd ott segítenek, ....ne ezek az elégedett vevők, mert fogalmuk sincs arról hogy mit vesznek meg , és hogy annak egyáltalán valami baja van, vagy hamarosan lesz .
Így megy ez persze akkor is ha egyéntől vásárólsz! Ha nem értesz hozzá, de tetszik , akkor még 3 hengerrel is megveszed a sorosnégyest!
Kevés ember teheti meg , hogy szakszervízben ( mondjuk erről is lehetne irni egy két oldalt) hordja a gépét és ott gyári cuccokkal javítassa. De ezek is egy idő után le tesznek róla, mert a mi anyagi lehetőségeink mellett ez egy luxuscikk! Így aztán marad probléma esetén a költségkimélöbb megoldás, esetleg elsózás másnak!
Hasznat motort tulajdonostol kell venni , ha újra nem telik! Így nem kell kifizetned a kereskedö profitját, láthatod a tulajdonost ( idegbeteg utcai harcos, vagy nyuggerhúsvéti motoros), motor környezetét ( tárolási körülmények, piperecikkek, olajfoltok a földön, esetleges javitóeszközök kölünbözö méretü kalpácsok személyében) , hogyan bántak vele.
Persze eljárogatni sok helyre , mire megtalálod az igazit , nehezebb mint bemenni egy kereskedésbe és ott válogatni egy helyen a sokból. Ilyenkor azért a net segít egy friss képpel, telefonbeszélgetés a gazdával, melött bárhova is mennél.
Vásárláskor mindig a legrosszabat érdemes feltételezni a portékáról éss azt belealkudni az árba! Elölem már toltak vissza motort a garázsba, mert elmondtam a hibáit!
A kis gépeket mindenki hajtja , senki nem kiméli, a kicsi hamar elérhető teljesítményük miatt. Ebből fakadóan semmi jóra nem lehet számítani. Elöbb utóbb beigazolódik, de vigyázz arra hogy ne nálad!
És még valami. Ezen szomorú tények miatt nem érdemes sokat cserégetni a motort, ha csak nem ebből akarsz élni. Venni kell egy normális min 1 literes gépet és azt ésszel használni. Ezt már nem kell üveghangon forgatni, és tiszetséges teljesítményéhez kapsz egy kezes erős futóművet pontos fékekkel. Ha azonos pl 130km/h-s tempónál egy ilyen gép sokkal biztoságosabb mint zümmögő öccsei!
Üdv.
István
de én ezért nem vennék ottt....ujat meg azért nem érdemes venni mert kurva hamar lem1 az ára...
én csak azt tudom javasolni hogy nézegess használoldalokon...
Abban kérnék segítséget, hogy volt-e valakinek konkrét tapasztalata a Red Baronnal? Valóban nyújtják-e azt, amit kínálnak? Egy-két fikázós fórumbejegyzést találtam már több helyen, de semmi konkrét, amiből el tudnám dönteni, hogy szabad-e náluk vásárolni.Az, hogy drágábbak, mint mások nem baj, ha kapok érte minőséget, megbízhatóságot és szolgáltatást. Végül is ők elvileg már a bevételkor alaposan felmérik a vasat, majd leírásuk szerint cserének és javítanak dolgokat, és így értékesítik. 8 évnél fiatalabbra 6 hónap, idősebb gépre egy hónap garanciát vállalnak. Betartják ezeket? Korrektek? A vásásrolt vasak üzembiztosak? Nekem ez most azért fontos, mert az előzővel amit kéz alól vettem, nagyon belenyúltam. és sokat kellett ráköltekem, ráadásul kialakult az a rossz érzés, hogy mindig azt várom, mikor rohad le megint ? Na, emiatt ha többett kell fizetnem helyből nem baj, csak kapjam érte, amit kínálnak.
Köszi a választ előre is!
Üdv: Nego