nem egy olyan veterán autóról tudok aminek semmilyen papírja nem volt és mégis lett rendszáma. nem mindegyik külföldi vásárlás volt. az adás-vételi elég volt, hogy a folyamat elinduljon. nem két nap az biztos de valahogy mégis lehet.
ha jól emlékszem valami olyasmi volt az alapja a dolognak, hogy nem létezhet olyan sorozatgyártású jármű aminek ne lettek volna papírjai amikor kijött a gyárból, tehát vázszám alapján vissza lehet követni az utolsó eseményhez amikor még fellelhető volt az összes lényeges információ. ha más nem akkor a legelső tulajjal kell, hogy legyen adás-vételi. ha nem lopott vagy körözött akkor jogos tulaja vagy. azt is rémlik, hogy a hivatalokban is fel kellett homályosítani az ügyintézőket és láss csodát, néhány hónap vagy év és lett rendszám.
nem vagyok jogász, nem ismerem az ide vágó törvénykezést, lehet, hogy neked van igazad és egyéb, nem "törvényes" úton, de kaptak rendszámot olyan autók amiknek semmi papírja nem volt.
de tudok olyanról is aki a briteknél intézte az ilyet. náluk ez egy teljesen normális dolog, és inkább ott intézik a forgalomba helyezést vállalva a plusz költségeket, mert az ügyintézés sokkal gyorsabb. itthon meg már hivatalos papírja van és kész.
Nem lehet. Papírok nélkül az a motor nem létezik a közigazgatásban, sem itthon, sem kint. Még a veterán sem rendszámozható, ha legalább egy szürke forgalmid nincs.
de, le lehet csak nem mindegyiket. lényeges, hogy volt-e egyáltalán bármikor is forgalomba helyezve? ha nem akkor a környezetvédelmi besorolások számítanak. ha nem teljesíti a mindenkori minimumot akkor nem lehet még ha vannak is papírjai.
ha teljesíti akkor egy származás ellenőrzés után elindítható a folyamat, de nyilván ez olyan macera és anyagi teher, hogy egy 125-ös motornál nem éri meg.
a másik lehetőség ha már veterán korú. gondolj bele, amikor találnak egy veteránt egy fészerben ami nem túl ritka eset és nincsenek papírjai akkor az, hogy kap ot-s rendszámot.
Ezelőtt pár évvel még le lehetett rendszámozni még a 80-as motort is papírok nélkül. Persze lehet hogy sokat segített a dolgon egy hatósági bírság, "szakértői" vélemény, valamint az, hogy kötelezett rá a közeg... de még úgy sem volt egyszerű a történet. Mert amíg nincs rendszám, nem kapsz biztosítást, de amíg nincs biztosítás, nem kapsz rendszámot... szóval asztalcsapkodós a műsor.
kb mind meghaladja, még a romet kadett is simán ment 46-al
én lennék a nagyvezér az első járműves intézkedésem a segédmotoros rendszámozás lenne
a következő meg a biciklik nyilvántartása
ezzel egyidejűleg egy egyszerűsített kresz vizsga még a általános iskolában
felejtős mert ha egyszer is megfog a yard(amire eddig nem sok esély volt de egyre többet hallani) akkor simán befizetsz annyit vagy többet mint amennyiért meglenne a rendszámos jármű
A legfontosabb teendő, hogy ne vedd meg a motort... Feltéve, ha részt kívánsz venni közúti forgalomban.
Igen, a hatóságok cseszekedni fognak, ha megállítanak, lásd lentebb. Nem tudom mit értesz az alatt, hogy a "motor az rendszámozható", de egy okmányok nélküli motor biztosan nem rendszámozható.
Nekem egy nagyon egyszerű kérdésem lenne bizonyára sokkan akik
motor vétel előtt voltak láthatak ilyet hogy az adott járműnek ez esetben motornak nem volt okmánya de nekem az a problémám egybe kérdésem is, hogy: 125ccm motornak nincsen semmi okmánya mi a teendő a vételkor? Mit csináljak?.. De a legfontosabb ha megvenném
akkor a hatoságok cseszekedni fognak érte rossz esetben lefoglalhatják? /mert ugye a motor az rendszámozható/.
Ez lenne a kérdésem a választ előre is köszi. Üdv: Pie
Na pont az ilyen komolytalanok miatt nem lehet! Különben is ahhoz hogy átlátható legyen látni kellene az alperes hozzászólásait is! Pofátlanság volt amire hívatkoztak!
Esetleg ha gondolod majd .... a feleségemmel együtt ,ha ismét felmegyek Bp.re megbeszélhetünk egy időpontot! Mondjuk úgy hogy ha a Nyugati pu. -nál egy bizonyos idő pontban megoldható! Valamikor a nyáron elvégre a Suzukit felismerem, de addig elárulhatnád hogy a képen melyik vagy Te!
ha jól emlékszem valami olyasmi volt az alapja a dolognak, hogy nem létezhet olyan sorozatgyártású jármű aminek ne lettek volna papírjai amikor kijött a gyárból, tehát vázszám alapján vissza lehet követni az utolsó eseményhez amikor még fellelhető volt az összes lényeges információ. ha más nem akkor a legelső tulajjal kell, hogy legyen adás-vételi. ha nem lopott vagy körözött akkor jogos tulaja vagy. azt is rémlik, hogy a hivatalokban is fel kellett homályosítani az ügyintézőket és láss csodát, néhány hónap vagy év és lett rendszám.
nem vagyok jogász, nem ismerem az ide vágó törvénykezést, lehet, hogy neked van igazad és egyéb, nem "törvényes" úton, de kaptak rendszámot olyan autók amiknek semmi papírja nem volt.
de tudok olyanról is aki a briteknél intézte az ilyet. náluk ez egy teljesen normális dolog, és inkább ott intézik a forgalomba helyezést vállalva a plusz költségeket, mert az ügyintézés sokkal gyorsabb. itthon meg már hivatalos papírja van és kész.