A többieknek igaza van! Megjegyezném engem pont a vázszámkarakterek jelentése húzott ki a csávából és így bírtam egy jobb pozíciót elérni ! A kereskedők is pontosan tudják mit adnak el, de túltárolt motor áránál már az árleszállításnak is kimutatható módon jelentkeznie kell ! Rendelet van rá! Így már talán neked sem annyira savanyú a szőlő!
Tisztelt Ügyvéd Úr!
A leírtakat elfogadom, de ezt megelőzően csak egy jogi tanácsadás kellett volna valamint valamilyen lehetőség hogy bizonyos információk a tsanyi félékhez is eljuthassanak! A kérdéses ügy megoldódott, de mivel itt kiírni bármit is meggondolatlan dolog lenne,ezért azok a személyek akik a nevezett cégnél felárat,kamatot fizetnek rosszul teszik! Ettől még az adós hitele nem fog bedőlni, mert nem HITEL Tisztelt tsanyi! Senki sem fogja a motorját lefoglalni! Ami bosszantó hogy a nevezett cégnek még mindíg sokan fizetnek feleslegesen! Lehet már rég lejárt volna a részletfizetés !
Quaddal picit más a helyzet,járd körbe előbb.Elméleteileg az én grizzlym kaphatna itthon rendszámot.Bajoroknál forgalomban volt,minden papír Eus lámpák a motoron,irányjelző,duda,hátsó ködlámpa,tüvös horok,kapcsolófejjel megvannak.Mezőgazdasági vontató volt kinn max 100km /h órás sebességel közlekedhetett...stb szinte teljes értékű jármű.Itthon már nem,sőt a már érvényes okmányokkal bejegyzett quadokat sem műszakiztatják újra....."persze megoldható pénzzel,sok pénzzel"
Szia!
Romániában kivonatod a forgalomból, leadod a rendszámot, elteszed a hologramos papírt a kivonásról. Megtartod az eredeti forgalmit, és írsz egy kétnyelvű adásvételi szerződést. (a Te esetedben természetesen román és magyar a két nyelv)
Ha ezek megvannak, itthon kötsz egy biztosítást a motorra, mivel még nincs rendszámod, ezért alvázszámra. Ha van biztosítás, akkor a helyi illetékes NKH-nál kérsz egy időpontot első forgalomba helyezéshez, ott kifizeted műszaki vizsga díját + egyedi forgalomba helyezés díját = 4 360.- + 22 800.- = 27 160 Ft. Ha átment a gép a vizsgán, akkor kapsz róla papírt, azzal elmész a helyi vámhivatalba/NAV-hoz befizeted a regisztrációs adót, arról is kapsz egy papírt, amivel már csak az okmányirodába kell menni, ott kapsz rendszámot, új forgalmit, törzskönyvet.
Nagyjából ennyi.
A leírtakat elfogadom, de ezt megelőzően csak egy jogi tanácsadás kellett volna valamint valamilyen lehetőség hogy bizonyos információk a tsanyi félékhez is eljuthassanak! A kérdéses ügy megoldódott, de mivel itt kiírni bármit is meggondolatlan dolog lenne,ezért azok a személyek akik a nevezett cégnél felárat,kamatot fizetnek rosszul teszik! Ettől még az adós hitele nem fog bedőlni, mert nem HITEL Tisztelt tsanyi! Senki sem fogja a motorját lefoglalni! Ami bosszantó hogy a nevezett cégnek még mindíg sokan fizetnek feleslegesen! Lehet már rég lejárt volna a részletfizetés !
illeték
A quaddal nem tudom mi a helyzet, de gyanítom sok különbség nem lehet.
mert valamit agyaltak vele
sebesség korlátozás a nem difis változatoknál
Romániában kivonatod a forgalomból, leadod a rendszámot, elteszed a hologramos papírt a kivonásról. Megtartod az eredeti forgalmit, és írsz egy kétnyelvű adásvételi szerződést. (a Te esetedben természetesen román és magyar a két nyelv)
Ha ezek megvannak, itthon kötsz egy biztosítást a motorra, mivel még nincs rendszámod, ezért alvázszámra. Ha van biztosítás, akkor a helyi illetékes NKH-nál kérsz egy időpontot első forgalomba helyezéshez, ott kifizeted műszaki vizsga díját + egyedi forgalomba helyezés díját = 4 360.- + 22 800.- = 27 160 Ft. Ha átment a gép a vizsgán, akkor kapsz róla papírt, azzal elmész a helyi vámhivatalba/NAV-hoz befizeted a regisztrációs adót, arról is kapsz egy papírt, amivel már csak az okmányirodába kell menni, ott kapsz rendszámot, új forgalmit, törzskönyvet.
Nagyjából ennyi.
Segítséget szeretnék kérni, román rendszámos motorkerékpár (quad) ügyben,. Nem tudom, hogyan lehetne átírni, használni, honosítani.
Ti csak örüljetek, nálunk már 1 km/ó-s túllépésért is büntetés jár bizonyos esetekben.