Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De tudja, legfeljebb nem teszi ki egy fórumra...
A vágás nem gáz?......aszittem.
én se kisujjamból szívtam ki... gondolod aki ezzel foglalkozik ezeket nem tudja? több autót adnak így el mint amennyit elbontanak hivatalosan
Ez alapján én nem látom, hogy jóváhagyási jel a motorkerékpár gumiba kellene. Cáfoljatok meg. Tévedhetek én is.
A slickbe azért van beleírva, hogy közúton nem használható, mert ugye alapból nincs benne borda. Tehát miután van benne borda már a felirat kutyát nem érdekel.
A gondot a itt látom:

"Nem szabad olyan gumiabroncsot használni, amelyen a bordázat közötti hornyokat utólagos beavatkozással mélyítették, kivéve, ha a gumiabroncsgyártó az utánvágást engedélyezi, ezt a gumiabroncson feltüntette, és az utánvágást a vonatkozó előírások megtartásával végezték."

Bár itt meg ugye a slicken nem bordázat közötti hornyok utólagos vásásáról van szó, mert azon nincsenek hornyok sem. Olyan érdekes a szitu...

"Kerekekre vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek

36. § (1)114 A gépjárműnek, a mezőgazdasági vontatónak és a lassú járműnek, valamint ezek pótkocsijának a kerekeit fúvott gumiabroncsokkal - vagy azzal a jármű menettulajdonsága szempontjából legalább egyenértékű berendezéssel - kell felszerelni. Mezőgazdasági vontató, lassú jármű és ezek pótkocsija vonatkozásában e rendelkezéstől a közlekedési hatóság eltérést engedélyezhet.
(2)115 A járműre felszerelt gumiabroncs méretének, terhelhetőségének és sebességhatárának meg kell felelnie a jármű vonatkozó adatainak. Téli mintázatú gumiabroncsot szabad felszerelni a járműre abban az esetben is, ha annak sebességhatára alacsonyabb a jármű legnagyobb sebességénél. Ebben az esetben a jármű vezetőfülkéjében a gumiabroncs megengedett sebességére utaló feliratot kell elhelyezni.
(3)116 Az M1 és az N1 kategóriájú járművek kivételével a gépkocsin, a személygépkocsi és a motorkerékpár pótkocsija kivételével a pótkocsin, továbbá a mezőgazdasági vontatón és a lassú járművön minden kerék közelében (pl. a sárvédőn) fel kell tüntetni az adott kerék gumiabroncsára előírt nyomást (nyomáshatárokat). A gumiabroncsokban az előírt nyomást kell tartani.
(4)117 Az (1) bekezdésben említett járműveken csak olyan gumiabroncsot szabad használni, amelyen a futófelület mintázatának magassága a teljes felületen eléri:
a) az M1, N1, O1 és O2 kategóriájú járműveken a gumiabroncs átmérőjétől függetlenül az 1,6 mm-t; továbbá
b) az egyéb járműveken
ba) a 0,75 métert meg nem haladó átmérőjű gumiabroncsok esetében az 1,6 mm-t,
bb) a 0,75 méternél nagyobb átmérőjű gumiabroncs esetében a 3 mm-t.
Nem szabad olyan gumiabroncsot használni, amelyen a bordázat közötti hornyokat utólagos beavatkozással mélyítették, kivéve, ha a gumiabroncsgyártó az utánvágást engedélyezi, ezt a gumiabroncson feltüntette, és az utánvágást a vonatkozó előírások megtartásával végezték. Nem szabad szögbetétes gumiabroncsot használni.
(5) Gépjárművön, mezőgazdasági vontatón, lassú járművön és pótkocsin az azonos tengelyen lévő kerekekre csak olyan gumiabroncsok szerelhetők, amelyeknek mérete, szerkezete, teherbírása, mintázati jellege (nyári, téli, illetőleg országúti, terep) azonos.
(6) A személygépkocsin a gumiabroncsoknak valamennyi tengelyen azonos szerkezetűeknek (egységesen vagy diagonál, vagy radiál) kell lenniük. Textilöves és acélöves radiál abroncsok vegyes használata esetén - függetlenül attól, hogy a jármű melyik tengelye a hajtott - az első tengely kerekeire kell szerelni a textilöves radiál abroncsokat.
(7) A személygépkocsi kivételével a többi gépjármű, a mezőgazdasági vontató, a lassú jármű és a pótkocsi kerekeire tengelyként eltérő szerkezetű gumiabroncsok is szerelhetők. Ebben az esetben - függetlenül attól, hogy a jármű melyik tengelye hajtott - a radiál gumiabroncsokat kell a hátsó tengelyre (tengelyekre) szerelni.
(8) A fém kapaszkodókörmökkel, illetőleg vezetőélekkel ellátott kerekű mezőgazdasági vontató és lassú jármű e berendezéseinek olyanoknak kell lenniük, hogy ezeket le lehessen szerelni, vagy olyan védőabronccsal lehessen ellátni, amely meggátolja, hogy a kapaszkodókörmök, illetőleg vezetőélek az útburkolathoz érhessenek.
Kerekekre vonatkozó további műszaki feltételek118

36/A. §119 Gépkocsira és pótkocsijára csak jóváhagyási jellel ellátott gumiabroncsot szabad felszerelni."
Nem mindegyik, pont a vágott slickek miatt egyre többet hallani, hogy megnézik a jelzéseket is és akkor nyilván megnézheti ezt a terepguminál is.
Szerintem pont leszarja. A bordázat mélysége a lényeg.
Sziasztok! Az enduromom terep gumik vannak, de csak az elsőben van "E" jelzés, a hátsóban nincs. Mit tud tenni a rendőr egy esetleges közúti ellenőrzésnél ill. mennyire szigorúak ilyen témában?
...okos... ...és ezt egy fórumon..
végülis csak egy közokirat-hamisítást övet el, évig tartó szabadságvesztéssel sújtható, és nem kap tiszta erkölcsit. Megéri....
járható, de csak úgy érdemes ha külföldi adásvételit írsz lehetőleg ne eu-s országba pl: ukrajna. kamu név kamu cím és ezzel már be tudod vinni a rendszámot meg a papírokat az ocsmányirodába és kivonják a forgalomból. így tuti nincs semmilyen gondod az egédszből. sőt igazából egy új adásvételivel újra forgalomba is helyezhető regadó nélkül mert ha 1x regisztrálva lett és volt magyar rendszáma akkor azt még1x nem kell kifizetni, legalábbis 1-2 éve ezt még meg lehetett csinálni, nem tudom, hogy azóta változtattak-e ezen. de alkatrésznek ne magyar adásvételivel add el szerintem
hivatalosan az eladó
De megegyezés kérdése, általában el szokták engedni az árból.
Viszont az gáz, ha kifizette, megvette....viszi eredetiségre és kiderül ott, hogy kamus a kocsi........ ilyenkor kocsi lefoglal és a vevő irtózatosan beszopta
Én ha vennék, tuti előtte megcsináltatnám...derüljön ki még az eladónál ha valami bibi van.....persze nem az eladó ismerősénél legyen az eredetiség vizsga
Eladáskor az eredetiségvizsga árát ki állja?
autot csak úgy tudsz kivonatni ha a rendszám törzskönyv forgalmi és a bontotól igazolásod van,hogy leadtad az autot. eladni nehéz mert akkor nemtudod kivonatni. legalább is úgy tudom
Mennyire járható út az,ha eladom alkatrésznek egyben az autóm adásvételivel(,hogy uj tulaj fedezze magát,hogy nem lopott),majd elviszem a vevőnek lábon az autót,és ott leveszem a rendszámot,majd besétálok vele ill.adásvételivel az okmányirodába és végleg kivonatom a forgalomból

vagy mi a menete,megoldása ennek


válaszokért köszi
ok
Nézz utána, mert apósom most vett egyet 130-ért, és nem makulátlan. Alkatrésznek átveszem 50-be azonnal
igazándiból még ezen nem gondolkoztunk el komolyabban mit érhet
50és 100 közti
előtte át akarom nézni milyen hibái vannak, 2 éve nem voltam alatta
gázra sem emlékszem mikori.....lehet már lejárt a tartálya is
szóval nem olyan összeg hogy érdemes legyen 5évekig szívni vele
mennyi az ára?
épp ezért nem akarunk vele szarozni
ha elviszi úgy valaki hogy ott helyben azonnal átíratja akkor viheti, ha meg nem akkor megy a darálóba
após zsigulijából is kiárultam több mint 50 zsetont....szóval tökmindegy mi van
Bátyámnak volt egy Trabija. Eladta, az új tulaj meg nem írtatta át. ~5 évig folyamatosan küldözgették a felszólítást, ráadásul nekünk, pedig ő már régen máshol lakott. Új személyi igazolványt is kapott közben és abban is már az új cím szerepelt. Ez sem számított az okmányirodának. Egy okmányirodás irodista hobbit sem volt, aki észrevette volna, hogy megváltozott a helyzet....
nekem is volt ilyen. 1x végig kellett játszani az ocsmányiroda és a polg.hiv adóosztálya közti vitát. telefonon nem jutottunk dűlőre, abban maradtunk írjak levelet. írtam, csatoltam az ide vonatkozó paragrafust és kész. törölték. azóta nem jött semmi. de igazából annyi lehet csak, hogy időnként el kell faxolni valahova az adásvételit.
van nálunk is bontó, betoljuk és adják a papírt, még fizetni sem kell semmit
csak fater sajnálja a gépet mert kb 2 tenyérnyi rozsdafolt van az egész gépen(meg pár horpadás )
köszi!
akkor megy a zúzdába
Szerwusz ha gondolod én át veszem és el is intézem a kivonást meg mindent mert ha vasba adjátok le ahoz is ki kell vonatni és bontási igazolást nem adnak méhesek
de, jönni fognak, mehetnek vissza rá a levelek, stb. 5 évig nem lesz nyugta.