Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már komolytalan. Köszi GTO
Ez komoly kérdés?
Mivel a tulajdonjog száll át, így egyértelműen a tulajdonosét.
Érdeklődnék, hogy adásvételkor a tulajdonos vagy az üzembentartónak a nevét kell az adásvételire írni?
Miért, van olyan rendőr aki foglalkozik az olyannal, hogy mióta van jogsid és hogy vihetsz-e utast, vagy sem?
sztem benne van a leírásodban maga a válasz is..bank a tulajdonos!...simán elveszik, miután felmondták a szerződést, nem legyenek illúzióid..
Két év rutin alatt 125-ös motorral hányszor kaphatnak el utassal míg elveszik a jogsim?
ja bocsi, lízingről van szó!
Azt nem tudom, az előbb hitelt írtál, ott ez a helyzet.
úgy is hogy lízingelem? a forgalmiban üzembentartó vagyok és a bank a tlajdonos
A motor a te tulajdonod, a banknak csak opciós vételi joga van.
Igen, elveheti, sőt amennyiben végrehajtást indítanak ellened, akkor fel is mondhatja a hitelszerződést.
Helló!

A NAV el tudja venni tőlem a motoromat amit hitelre vettem? Cég végelszámolás van folyamatban és van egy kis tartozás, amit a büdös életbe nem fogok kifizetni Hivatalosan a nevemen csak a motor van és semmi más vagyon.Az Adósság fejében elvehetik a motoromat ami még a hitel végéig a bank tulajdona?
Műszakin lehet, hogy nem, de eredetvizsgán nézik (tudom, mert az én motoromnak is nézték, lefényképezték), de azért köszi az infót, utánajárok :)
Ne nevezzük már teljesen hivatalos, mikor eleve trükkel kezded.....
nem túl bonyolult :) fogod a papíros vázat és beleteszed a blokkot. műszakin nem nézik a motorszámot ergo tök mind1 ha típus azonos. a másik, hogy a meglévő blokkon lesavazod a motorszámot és igényelsz egy motorkódot az nkh-tól. ez így hivatalos. innentől kezdve olyan motort teszel bele amilyet akarsz. pl zxr400ba 600as v 750-es blokk belefaragva :)
kell írni egy kérvényt, hogy sajnos megsérült a motorszám és jaj jaj bla bla baleset volt ráfolyt az akkusav akármi. több embert ismerek akinek így van autó v motor a nevén és olyan blokkot tesz bele amilyet akar. midnezt teljesen hivatalosan.
Egyébként is csak törvényes úton érdekelt volna a dolog, de ha úgy nem kivitelezhető akkor nem lesz belőle semmi, de egy kérdést még megér, hátha van a tulajnak mégis valami papírja a motorhoz, ha meg nincs akkor ez felejtős.
A papír nélküli motor, mint a nevében is benne van....nem rendelkezik semmilyen hivatalos okirattal, papírral.
Innentől ugye nem kell tovább mondani.
Biztatni vagy nem törvényes megoldást ne várj tőlem.
Nem vagyok otthon ebben a témában, azért is írtam. Az "új" blokk ugye egy papír nélküli motorban van benne, tehát nemvalószínű, hogy van róla akármilyen papír is.
Ezt komolyan kérdezed?
Eredetiség vizsgálat a blokkról? mit néznek rajta szerinted, hogy nem kínai másolat-e?
Honnan származik! Régi forgalmi/egyéb papír....stb.
Tehát akkor kell egy eredetvizsgát csinálni a blokkról külön, majd aztán a komplett motorról külön? Akkor ez így +15500ft-os költség?
A motorcsere bejegyzéshez kell eredetet igazoló papír a csere motorblokkról.
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem. Adott egy papír nélküli 125-ös RS, meg adott egy papíros váz, és a kettőt szeretné haverom összehozni, és ha lehetséges megvenné mindkettőt, de ugye a papíros váznak a forgalmijába benne van a motorszám is, és ugye a papír nélkülinek meg más a motorszáma. Ezt valahogy meg lehet oldani, hogy az új forgalmiban az eddig papír nélküli motornak a motorszáma legyen benne? Be lehet esetleg úgy jegyezni, hogy motorcserés volt a gép? Előre is köszönöm a választ!
üdv.Ákos
Lenne még egy kérdésem!:)
Ha még nem vagyok 18, akkor is meg tudom csinálni ezzt a folyamatot, lehet a nevemen a motor, vagy kell egy 18 év felüli?
Köszi mindent!:))))))))