Mondom, hogy nem hibáztatok senkit !
Teljesen korrekt volt eddig is a hozzáállás és elégedetten távoztam a munka után. Teljes szerelési dokumentációt kaptam, kitűnő kiszolgálást, emberi hozzáállást !
Felcseszik az agyamat ezekkel a beszólásokkal, hogy nincs a karbiban fúvóka. Nem tudom minek rákontrázni a problémára és azt feltételezni, hogy holmi kókányolóra rábíznám a gépemet.
Holnapra tudtam dobozos autót rendelni.
A probléma már inkább a bizalom megrendülése.
Hogy induljak el majd vele hosszabb útra ?
Hogy bízzam az életemet majd erre a blokkra ?
Hát olyan nem létezik, hogy nekem műszaki problémám legyen .... és mégis van
Valahogy jobb volt mikor pocsékolt, mint most az hogy be sem lehet indítani. Egyébként azért nem érdekelt, hogy így el van áztatva az arca, mert csak sok anyaggal lehet jobban hűteni a járatás alatt.
Járhattam volna ennél jóval kevesebből kocsival is, de mondom, még a kipufogót is újra kellett volna lakkozni, mert lekapta róla a keverék.
Elhiheted, hogy mennyire idegesített, hogy az új kipufogóról mállik a lakk, annyit eszik mint egy 2000köbcentis kocsi, viszont cserébe még nem is lehet hajtani....
Ennél jobban csak akkor tudtam volna kímélni, ha a hátamon hurcolászom. Olyan szinten borított ki a dolog, hogy lebetegedtem és ma be sem mentem dolgozni.
5-7 liter között evett a Yamaha BWS-em és nem is ment többet 70-nél. Később ültem injektoros aprilián 50-es motorral óra szerint ment 90-et és elég volt neki 2,5-3 liter benzin 100km-re. Vannak csodák.
Csak papírt biztosan nem fogadnak el, amit te kerítesz.....valahogy.
Ha van hivatalos bejegyzés a külföldi papírjaiba, talán.......de mivel ilyen nincs és csinálni sem tudsz......tehát.....
Értem :)
Most lehet hogy baromságot kérdezek, de ha esetleg tudnám igazolni valamivel, hogy átalakításon esett át, pl. fojtás stb., akkor is bukott a történet?
Nem érdekli őket....
Olyan motorból már van a rendszerben tanúsítvány és az szerint sorolják be.
Ha olyat hoznál be, ami még sosem volt az országban, akkor van erre a trükkre lehetőség, de lehet már akkor is le tudják ellenőrizni a származás ellenőrzéskor. Főleg, hogy kell a kinti forgalmi....
Az lenne a kérdésem, hogyha kivont külföldi papiros motort szeretnék forgalomba helyezni, akkor minden esetben lehetőség van az "egyedi forgalomba helyezés"-re, és ha igen, akkor ott mennyire ellenőrzik a papírra ráírt teljesítmény adatokat?
Alakította, tehát nem gyári, de kapott nagyobb karburátort, nagyobb kipufogót, stb hogy mekkora a fúvóka az passz, de tötyögve is bevágta a 8liert 100on / nincs is akkora tankom / A használatot is taglaltam alant, de nem rabolnám már a helyet a jogi kérdésektől.
Most tényleg azt akarjátok mondani, hogy megveszel valamit és az gyárilag rossz ?
Akkor mégis miért működnek ugyanezek a hengerek másnál ? Miért tudják bejáratni és használni 10-15.000ret változtatások nélkül ?
A környezetemben használtak ilyen hengert kiskarbival és semmi baja nem volt. Én meg fasz vagyok, mert nem fúrattam egyből az új hengert és ráakasztottam mindent ami a nagyobb igénybevételhez kell. Sőt, túlbiztosítottam.
Még az is lehet, hogy nem ragadás történt, hanem lehet "csak" szétugrott valami a hajtásban, szóval én még nem temetem a hengert. Én nem nyúlok bele, majd kiderül mi van, de nem is azért írtam be először, hogy motort szereljünk. Attól függetlenül még mindig nem értem, hogy ha lement már 450et, akkor miért 2n lesz neki szűk a henger
Tuning esetén semmiféle garancia nincs a cuccokra. Sőt mivel tuningról van szó, a motor már eleve nem tehetné ki a lábát az utakra. Nem okoskodni akarok, de ezek tények. Én pedig mondtam hogy nem érdemes 50-es harci szekeret tuningolni. Minek. Párszáz km után szétpereg.
Teljesen korrekt volt eddig is a hozzáállás és elégedetten távoztam a munka után. Teljes szerelési dokumentációt kaptam, kitűnő kiszolgálást, emberi hozzáállást !
Felcseszik az agyamat ezekkel a beszólásokkal, hogy nincs a karbiban fúvóka. Nem tudom minek rákontrázni a problémára és azt feltételezni, hogy holmi kókányolóra rábíznám a gépemet.
"Nem is akarok okolni senkit, mert lement 450+km hibamentesen."
http://www.daroczymotor.hu/ind...
Épített egy rakás versenymotort. Kinek adtam volna oda ?
A probléma már inkább a bizalom megrendülése.
Hogy induljak el majd vele hosszabb útra ?
Hogy bízzam az életemet majd erre a blokkra ?
Hát olyan nem létezik, hogy nekem műszaki problémám legyen .... és mégis van
Járhattam volna ennél jóval kevesebből kocsival is, de mondom, még a kipufogót is újra kellett volna lakkozni, mert lekapta róla a keverék.
Elhiheted, hogy mennyire idegesített, hogy az új kipufogóról mállik a lakk, annyit eszik mint egy 2000köbcentis kocsi, viszont cserébe még nem is lehet hajtani....
Ennél jobban csak akkor tudtam volna kímélni, ha a hátamon hurcolászom. Olyan szinten borított ki a dolog, hogy lebetegedtem és ma be sem mentem dolgozni.
Ha van hivatalos bejegyzés a külföldi papírjaiba, talán.......de mivel ilyen nincs és csinálni sem tudsz......tehát.....
Most lehet hogy baromságot kérdezek, de ha esetleg tudnám igazolni valamivel, hogy átalakításon esett át, pl. fojtás stb., akkor is bukott a történet?
Olyan motorból már van a rendszerben tanúsítvány és az szerint sorolják be.
Ha olyat hoznál be, ami még sosem volt az országban, akkor van erre a trükkre lehetőség, de lehet már akkor is le tudják ellenőrizni a származás ellenőrzéskor. Főleg, hogy kell a kinti forgalmi....
Az lenne a kérdésem, hogyha kivont külföldi papiros motort szeretnék forgalomba helyezni, akkor minden esetben lehetőség van az "egyedi forgalomba helyezés"-re, és ha igen, akkor ott mennyire ellenőrzik a papírra ráírt teljesítmény adatokat?
Tegyük fel SV650 35kW lenne :)
Köszönöm előre is!
Hát akkor az simán megtelt benzinnel és azért nem fordul át...... képtelenség, hogy ennyi benzint elégessen 70 ccm
Akkor mégis miért működnek ugyanezek a hengerek másnál ? Miért tudják bejáratni és használni 10-15.000ret változtatások nélkül ?
A környezetemben használtak ilyen hengert kiskarbival és semmi baja nem volt. Én meg fasz vagyok, mert nem fúrattam egyből az új hengert és ráakasztottam mindent ami a nagyobb igénybevételhez kell. Sőt, túlbiztosítottam.
Még az is lehet, hogy nem ragadás történt, hanem lehet "csak" szétugrott valami a hajtásban, szóval én még nem temetem a hengert. Én nem nyúlok bele, majd kiderül mi van, de nem is azért írtam be először, hogy motort szereljünk. Attól függetlenül még mindig nem értem, hogy ha lement már 450et, akkor miért 2n lesz neki szűk a henger