3 százados illesztésnél mit vártál? Levegő hűtésnél minimum 5 század, vas hüvelyben, tuning hengernél inkább lazábbra kell venni, lehet 7 is... Ez a 3 század hiba volt.
Hát de most mit csináljak ezzel ?
Nem perselyt kapott a henger, hanem egy vadonatúj tuning hengerszettet, ami tovább lett húzva. DE ez most még tök lényegtelen, mert nem volt hajtva. Azon meg nem tudok változtatni, ha ezt a szettet így álmodták meg. Itt van ez pl. http://www.scooter-center.com/... ez VAS, LEVEGŐS, és egy jó kipufogóval letesz neked az aszfaltra 16-17 lóerőt. Az én hengerem ettől még faragva is gyengébb, viszont az összetételük azonos.
Nem unatkozom.... de közben közölted, hogy a gyáritól eltérő kialakítást kapott a motor, vas perselyt.
Ezután írtam a dilatációt.
A dilatáció-ra nem tudod bejáratni... az mindig különbözni fog.
a dugó kurva lassan kopik ám..... ha jól van illesztve akkor alig kell járatni még a vashengert is
nekem a dt járatása annyi volt hogy ment 1 tank benzint 1:100-ra bekeverve+a külön olajazás
szimó is max 2 tank benzin 1:30felé
sosem állt még be egy gépem se
Na, de közben az alapkérdésre is választ kaptam
A szerelő frankón áll hozzá, szóval a hivatalos szavatossági eljárást is levezette. Ha kell, akkor majd Ő megteszi a szükséges lépéseket, intéz mindent én csak szállítsam be és hozzá ne nyúljak
jaj már Gino
Unatkozol ?
Először azt írtad, hogy minek járatom azt, ami szinte nem is kopik !
Utána megindoklom, hogy azért járatom, mert minakróm henger és a tuning miatt kitolt járatás kellett volna
Elejtem az illesztést.
Kevesled.
Oké, de pont azért lenne hosszútávon járatva és nem egyből csülkölve.
Majd közlöd, hogy azért kevesled, mert máshogy tágulnak a különböző fémek
Ok, de akkor hagy kérdezzem már meg, hogy szerinted minek JÁRATOK ? szerinted minek van sokalltatva a gép ? szerinted minek van 1:35 körülre keverve ? szerinted minek KÍMÉLEM ?
Az egész történetben ott van, hogy pont a dilatáció minimalizálásáért tettem meg mindent
Úgy lesz kajak
Egyébként ez a gyári illesztése a szettnek, az ajánlásban 300km járatást javasolnak. A tuning miatt ezt kitoltam volna legalább a duplájára. Mentem már vele egyben 25-30km-t is, most meg 2t nem bírt volna ki ?
Ok. Említette, hogy elég precíz a henger, óvatosan.
Ő faragta a hengert is, állította be az új karbit, kipufogót, főtengelyt, szóval mindent. Nem is akarok okolni senkit, mert lement 450+km hibamentesen. Na de mi a fene történhet 2 km-en, hogy nem tudom lenyomni a berúgókart ? Mi a franc történhetett ennyi idő előtt ?
Melegítve volt még arra a baromi nagy 2km 50km/h-s vágtára is, ami előtt behalt A kipufogója ki van nyalva ennek a gépnek és megszopat bazzeg
Én is szeretnék vele menni.
3százados illesztésű vashenger, amibe bele lett téve annyi kakaó, hogy egy aluhenger méltó vetélytársának vártuk !
Azt járatni kell és pont azon vagyok kihűlve, hogy marhára kíméltem.
Ha 1x is eltoltam volna neki, akkor most legalább mondhatnám : Te basztad el, ez van !
csak nem ez a helyzet, hanem az, hogy a teljesítőképességének 30%át ha használtam, tűrtem hogy a sok anyag lekapja a kipufogóról a gyári lakkot / mondván majd 7000ért veszek festéket és lakkot és megcsinálom, csak meg ne álljon /, simogattam a gázt, eltűrtem hogy megelőzzenek vacak Yamaha Jog-ok, kínai szarok, dudáljanak rám, és nem folytatom
"Nagy emelkedőn inkább feltoltam gyalog, hogy ne erőltessem, stb. "
Ez kérem hülyeség.....
Ha minden a megfelelő méretre van munkálva, rendesen összerakva....akkor annak a motornak mennie kell mindenhol....Mit akartál bejáratni rajta? Azokat a kopásálló dolgokat, amik szinte nem kopnak?
Mennyi kell egy motorral és ennyi.
Az összes alkatrészre van garancia is, ha szerelővel szereltetem be. Legalábbis ezt írták ott ahol rendeltem.
Annyi bibi van, hogy a henger meg lett faragva, mert került bele még pár plusz lóerő, szóval arra ugrott a garancia.
A szerelő annyit mondott, hogy akadásra nem vállal garanciát.
De hogy mi történt 2km alatt, azt nem tudom, de a berúgópedál meg sem mozdul
Nem volt szegény a keverék, mert 50km-enként kellett tankolja 4litert a 70köbcenti mellé. Nagy emelkedőn inkább feltoltam gyalog, hogy ne erőltessem, stb.
A pénztárcám teljesítőképességén FELÜL kapott mindenből.
Szervizt kerested már? Szerintem nem zárkóznának el a megoldástól főleg ha a papírok is megvannak, van garancia, talán az általad hozott alkatrészekre nincs, de ha ők adtak mindent akkor azokra kell vállalniuk szerintem.
Az lenne a szitu, hogy beleborítottam a blokkomba egy jó nagy összeget és ma megállt 2km után. Még bejáratós, az alkatrészek újak voltak, szerelő szerelte be őket számlám/munkalapom van mindenről.
Jogilag milyen lehetőségeim lesznek, ha mindenki csak hárítani akarja a felelősséget ?
Az én lelkiismeretem tiszta, mert nagyon kíméltem a gépet.
Engem akár hazugságvizsgálóra is köthetnek, faggathatnak a használat módjáról, stb, de nem szeretném, hogy ez csak az én zsebemet nyomja meg. Nincs 500km az egész blokkban és szó szerint minden cserélve lett benne erősebbre/szebbre/jobbra.
Ki hívattam a "főnököt",és megegyeztünk egy mind kettőnk által jónak ítélt megoldásban!Rövidítésekkel(betűkkel,számokkal)rávezették a műanyag lapra!Bár szerintem egy "átlagos rendőrnek"ez se mond sokat!De én így le vagyok védve!A "vicc" az egészben,hogy nem csak nekem van "fullos"jogsim!Legalább én három emberről tudok!Talán gondolkodni kellett volna az új jogsi megszerkesztésénél!De ez van,ez Magyarország!
Nem perselyt kapott a henger, hanem egy vadonatúj tuning hengerszettet, ami tovább lett húzva. DE ez most még tök lényegtelen, mert nem volt hajtva. Azon meg nem tudok változtatni, ha ezt a szettet így álmodták meg. Itt van ez pl. http://www.scooter-center.com/... ez VAS, LEVEGŐS, és egy jó kipufogóval letesz neked az aszfaltra 16-17 lóerőt. Az én hengerem ettől még faragva is gyengébb, viszont az összetételük azonos.
Ezután írtam a dilatációt.
A dilatáció-ra nem tudod bejáratni... az mindig különbözni fog.
A múltkor is a fiát kellett zavarnom, most meg e-mailen értem el.
Bocs az offért
nekem a dt járatása annyi volt hogy ment 1 tank benzint 1:100-ra bekeverve+a külön olajazás
szimó is max 2 tank benzin 1:30felé
sosem állt még be egy gépem se
A szerelő frankón áll hozzá, szóval a hivatalos szavatossági eljárást is levezette. Ha kell, akkor majd Ő megteszi a szükséges lépéseket, intéz mindent én csak szállítsam be és hozzá ne nyúljak
Unatkozol ?
Először azt írtad, hogy minek járatom azt, ami szinte nem is kopik !
Utána megindoklom, hogy azért járatom, mert minakróm henger és a tuning miatt kitolt járatás kellett volna
Elejtem az illesztést.
Kevesled.
Oké, de pont azért lenne hosszútávon járatva és nem egyből csülkölve.
Majd közlöd, hogy azért kevesled, mert máshogy tágulnak a különböző fémek
Ok, de akkor hagy kérdezzem már meg, hogy szerinted minek JÁRATOK ? szerinted minek van sokalltatva a gép ? szerinted minek van 1:35 körülre keverve ? szerinted minek KÍMÉLEM ?
Az egész történetben ott van, hogy pont a dilatáció minimalizálásáért tettem meg mindent
Egyébként ez a gyári illesztése a szettnek, az ajánlásban 300km járatást javasolnak. A tuning miatt ezt kitoltam volna legalább a duplájára. Mentem már vele egyben 25-30km-t is, most meg 2t nem bírt volna ki ?
Ő faragta a hengert is, állította be az új karbit, kipufogót, főtengelyt, szóval mindent. Nem is akarok okolni senkit, mert lement 450+km hibamentesen. Na de mi a fene történhet 2 km-en, hogy nem tudom lenyomni a berúgókart ? Mi a franc történhetett ennyi idő előtt ?
Melegítve volt még arra a baromi nagy 2km 50km/h-s vágtára is, ami előtt behalt A kipufogója ki van nyalva ennek a gépnek és megszopat bazzeg
a 600ast meg nem fogja legyorsulni, de szerintem a 400ast se
egy tuning "ötvenes" akkor is egy ötvenes még ha 130-at is megy
3százados illesztésű vashenger, amibe bele lett téve annyi kakaó, hogy egy aluhenger méltó vetélytársának vártuk !
Azt járatni kell és pont azon vagyok kihűlve, hogy marhára kíméltem.
Ha 1x is eltoltam volna neki, akkor most legalább mondhatnám : Te basztad el, ez van !
csak nem ez a helyzet, hanem az, hogy a teljesítőképességének 30%át ha használtam, tűrtem hogy a sok anyag lekapja a kipufogóról a gyári lakkot / mondván majd 7000ért veszek festéket és lakkot és megcsinálom, csak meg ne álljon /, simogattam a gázt, eltűrtem hogy megelőzzenek vacak Yamaha Jog-ok, kínai szarok, dudáljanak rám, és nem folytatom
Ez kérem hülyeség.....
Ha minden a megfelelő méretre van munkálva, rendesen összerakva....akkor annak a motornak mennie kell mindenhol....Mit akartál bejáratni rajta? Azokat a kopásálló dolgokat, amik szinte nem kopnak?
Mennyi kell egy motorral és ennyi.
Annyi bibi van, hogy a henger meg lett faragva, mert került bele még pár plusz lóerő, szóval arra ugrott a garancia.
A szerelő annyit mondott, hogy akadásra nem vállal garanciát.
De hogy mi történt 2km alatt, azt nem tudom, de a berúgópedál meg sem mozdul
Nem volt szegény a keverék, mert 50km-enként kellett tankolja 4litert a 70köbcenti mellé. Nagy emelkedőn inkább feltoltam gyalog, hogy ne erőltessem, stb.
A pénztárcám teljesítőképességén FELÜL kapott mindenből.
Az lenne a szitu, hogy beleborítottam a blokkomba egy jó nagy összeget és ma megállt 2km után. Még bejáratós, az alkatrészek újak voltak, szerelő szerelte be őket számlám/munkalapom van mindenről.
Jogilag milyen lehetőségeim lesznek, ha mindenki csak hárítani akarja a felelősséget ?
Az én lelkiismeretem tiszta, mert nagyon kíméltem a gépet.
Engem akár hazugságvizsgálóra is köthetnek, faggathatnak a használat módjáról, stb, de nem szeretném, hogy ez csak az én zsebemet nyomja meg. Nincs 500km az egész blokkban és szó szerint minden cserélve lett benne erősebbre/szebbre/jobbra.
De igen nagyon helyes a meglátás!Bár én ott akkor,üvölteni,tombolni tudtam volna!