Ezt a visszafojtást valaki megígérte neked? Mert pár éve kérdeztem a NKF vagy hogy hivják és azt mondták nem lehetséges. Ha sikerül mégis tudasd velünk.
Sziasztok. tavasszal letettem az A1-et. Ugye úgyvan hogy a vizsga napjátol két évig kezdő jogosítványnak számít így utast nemvihetek és külföldre sem mehetek.hakét év letelt és már nem kezdő jogosítványnak számít és leteszem pl a B vezetői engedélyt akkor az szintén két évig kezdőjogosítványnak számít vagy rögtön teljes értékű?!
Sziasztok!
Nemrégiben vettem egy Honda CBF600s tipusú motort. Sajnos csak a2-es jogosítványt tudom lerakni. A motort ugye le kell fojtani... Sajnos csak 25 kw-ra tudjak visszafojtani. Na szóval ha nekem lemuszakiztatjak 25 kw ra, és ha én utána kivetetem akkor mennyi az esélye hogy megbukok vele? Ki ellenőrzi ezt?
Halihó!
Srácok olyan kérdésem lenne, hogy lenne egy vevő a motoromra, de csak üzembentartó akar lenni! Van valami felelősségem, hogy ha bele egyezek ebbe az egészbe?
Nyilván.... de belülről ez úgy fest, hogy...el van baszva valami... és valakinek x forintot ér max. az, hogy én meg így élek ezután....innentől kezdve joggal nevezhető megvásárlásnak, amiben a sértett eléggé megalázott szerepben van.
Két külön dologról beszélünk Gina!
Ha már megvan a baj-az nem megvásárlás...az kártérítés,ami jár!
Abból kell kihozni a legtöbbet,az adott jogi keretek között.
Persze hogy nem lehet megvásárolni.
Mostanság azért már könyebb ezeknek az ügymenete mint 2-3 ..több éve.vali igaz milliárd dokumentálással jár-és a lefolyás várható ideje 1-2 év,de egy 8 napon tuli korházbantartozkodós kézműtétes esetlegesen maradandóra állapitott sérülés várhato kártéritése kb 2 milla körül várható.
Mindkettőtöknek vége ha megfog a rendőr. De főképp annak akit megfognak a masinával. Aztán te perelhetnéd az eladót hogy félrevezetett, de az egy másik történet.
Hello!
Olyan kérdésem lenne, hogy ha nekem lenne egy 75ccm-es motorom, amit ötvenesként, papirok nélkül, csak egy kötelezővel használom, és az adásvételire az eladó azt irná, hogy "50ccm", akkor ha a rendőr megállítana, és megállapítaná, hogy ez 75ccm, akkor én hivatkozhatnék arra, hogy én ezzel nem voltam tisztában, mert az adásvételiben ki lenne emelve, hogy 50ccm?
Szóval mondhatnám, hogy én ezt nem tudtam?
Ilyenkor kié a felelősség?
(EZ csak egy feltevés, természetesen nincs 75ccm-es motorom.:)) )
Legjobb olaj, jó benzin, sokalltatás és kímélő üzem 1000-1200km-ig.
Cserébe olyan nyomatékom lesz, hogy ihaj.
Ki kell ülni az összekopást, nehéz megállni, hogy előzget minden jött-ment, de előnyére fog válni hosszútávon.
Ragasztani semmi esetre sem szeretném, szóval nagyon ésszel kezelem a dolgokat és mivel keményen megdolgoztam ezért a blokkért nem is olyan nehéz észnél maradni vele.
Valószínűleg az igazat !
Vicces, hogy itt is mindenki a szerelőben kereste a hibát, csak én NEM ! A neve is csak azért lett megemlítve, mert hülye feltételezések érkeztek. Elismerem az eredményeit és SOHA nem kérdőjelezném meg a szaktudását. Ennek ellenére a fia valamit félre magyarázhatott neki, mert Ő is úgy hívott fel, hogy ez nem szerelői hiba és ne idegeskedjek. Holott teljesen nyugodt voltam és vártam volna az idegeskedéssel, mikor kiderül a hiba oka, pláne egyedül mentem oda és a hangomat sem emeltem fel. Itt sem vádaskodtam, hanem csak kérdeztem, majd próbáltam válaszolni a hülye reakciókra !
Nos tehát amit tudok :
Szétrobbant az új szíj és feltekeredett a variátorra.
Ezért nem lehetett lenyomni a berúgókar és nem azért mert el lett baszva a henger tuning.
Nemrégiben vettem egy Honda CBF600s tipusú motort. Sajnos csak a2-es jogosítványt tudom lerakni. A motort ugye le kell fojtani... Sajnos csak 25 kw-ra tudjak visszafojtani. Na szóval ha nekem lemuszakiztatjak 25 kw ra, és ha én utána kivetetem akkor mennyi az esélye hogy megbukok vele? Ki ellenőrzi ezt?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Srácok olyan kérdésem lenne, hogy lenne egy vevő a motoromra, de csak üzembentartó akar lenni! Van valami felelősségem, hogy ha bele egyezek ebbe az egészbe?
Ha már megvan a baj-az nem megvásárlás...az kártérítés,ami jár!
Abból kell kihozni a legtöbbet,az adott jogi keretek között.
Persze hogy nem lehet megvásárolni.
http://hegylakok.hu/2013/07/ci...
egyébként meg 75ösre 50es biztosítást ha kötsz akkor az nagyobb csalás mint pl biztosítás nélkül járni
A törvény nem ismerete sem mentesít a törvény megsértésének büntetése alól. Szóval ami 50-nél nagyobb az nem 50
Olyan kérdésem lenne, hogy ha nekem lenne egy 75ccm-es motorom, amit ötvenesként, papirok nélkül, csak egy kötelezővel használom, és az adásvételire az eladó azt irná, hogy "50ccm", akkor ha a rendőr megállítana, és megállapítaná, hogy ez 75ccm, akkor én hivatkozhatnék arra, hogy én ezzel nem voltam tisztában, mert az adásvételiben ki lenne emelve, hogy 50ccm?
Szóval mondhatnám, hogy én ezt nem tudtam?
Ilyenkor kié a felelősség?
(EZ csak egy feltevés, természetesen nincs 75ccm-es motorom.:)) )
Cserébe olyan nyomatékom lesz, hogy ihaj.
Ki kell ülni az összekopást, nehéz megállni, hogy előzget minden jött-ment, de előnyére fog válni hosszútávon.
Ragasztani semmi esetre sem szeretném, szóval nagyon ésszel kezelem a dolgokat és mivel keményen megdolgoztam ezért a blokkért nem is olyan nehéz észnél maradni vele.
Akkor sem ugattam volna habzó szájjal, ha nagyobb a gond, de hálisten úgy néz ki elenyésző a kár
Vicces, hogy itt is mindenki a szerelőben kereste a hibát, csak én NEM ! A neve is csak azért lett megemlítve, mert hülye feltételezések érkeztek. Elismerem az eredményeit és SOHA nem kérdőjelezném meg a szaktudását. Ennek ellenére a fia valamit félre magyarázhatott neki, mert Ő is úgy hívott fel, hogy ez nem szerelői hiba és ne idegeskedjek. Holott teljesen nyugodt voltam és vártam volna az idegeskedéssel, mikor kiderül a hiba oka, pláne egyedül mentem oda és a hangomat sem emeltem fel. Itt sem vádaskodtam, hanem csak kérdeztem, majd próbáltam válaszolni a hülye reakciókra !
Nos tehát amit tudok :
Szétrobbant az új szíj és feltekeredett a variátorra.
Ezért nem lehetett lenyomni a berúgókar és nem azért mert el lett baszva a henger tuning.
Továbbra is ajánlom mindenkinek a szerelőt !