vadászok ellen kár hadakozni
egyrészt fegyveres szervezet, ezáltal "haver" a yardoknak(is)
másrészt meg nem a csórók szoktak vadászgatni(pénz beszél......)
ráadásul ha fel is jelented te is megszívod mert ugye nincs minden rendben a géppel, meg aztán ha nincs felvételed az esetről simán letagadják
és nekik fognak hinni nem neked
Na ez az, innentől kezdve jön az,hogy a vadásznak természetesen nincs joga fegyvert fogni rám, de ha már itt tartunk, hogy kerültem én krosszmotoron bárhonnan is a képbe, ugye?
Nehezen bizonyítasz bármit is....pár vadász kollégájával azt állítják, hogy most látnak először és ennyi. Majd azt mondják állj le az anyaggal, ha ilyen hallucinációid vannak.....
Azonnal rendőrt hívtam volna még a helyszínen (persze kicsit arrébb, mert bizony vannak olyan állatok akik szó nélkül lelőnek, ezt ugye nem tudhatod). A fegyverhasználatnak vannak bizonyos feltételei, a vadász mindet megsértette....
Tegnap este motorozásból (off-road) hazatérve egy vadász kiállt elém az útra és rámfogta a puskáját.
Én udvariasan feltettem a kezem, megfordultam és jobb híján a közúton mentem haza. Csak akkor fogtam föl, hogy mi történt, aztán persze jól felment bennem a pumpa, így hazaérve autóba ültem és visszamentem lefényképezni az autójukat.
Nyilván nem feltételezem, hogy ténylegesen rám is lőtt volna, de azért mégis durva reakcó volt a részéről azt hiszem.
(főleg rosszul esik ez azért, mert magam is a vadászat iránt érdeklődő ember vagyok, így tudom jól, hogy mikor, hogy illik viselkedni a krossz motorral. Pont ma egy hete, úgy alakult, hogy este fél 9 körül még egy erdő kellős közepén voltam két haverral kb. 20km-re otthonról, akkor is jött egy vadász, de megálltunk, elengedtük, aztán még fél órát dícsért, hogy milyen ritka a kultúrált krosszos, de megérti ő is, hogy valamerre haza kell menni).
Ti mit tennétek hasonló helyzetben?
Értelmesen kezelve a dolgot azt mondhatnám,hogy értem a viccet és senkiről nem feltételezek semmi rosszat, ideges volta vadász, mert ő is joggal feltételezhette,hogy full gázon fogok végigzúgatni mellettük.
Másrészt zavarja a lelkem és a nyugalmam a tudat, hogy soha egyetlen pillanatra sem éltem még vissza az elmúlt 3 évben a motorommal, nem járok vele tiltott helyeken (pl. nemzeti park), nem jaszkarizok lakott területen egy keréken a gyerekekkel teli utcákon mint más, stb. mégis át kellett élnem, ha csak komolytalanul is, hogy puskacsővel céloznak a fejemre és nem engednek hazamenni, szombat este kb. fél nyolc körül
NKH-nál érdeklődj. Van talán valami elévülési idő...... adás-vételi azért kell. Ha más nem aki megörökölte attól kell szerintem, hagyatéki papír, hogy az ő tulajdona. De NKH az a tuti, ott 100%-ra megmondják.
Tudna valaki segíteni, hogy lehet szürke forgalmis motort forgalomba helyezni? A forgalmiban lévő tulaj régen meghalt, a motor 15 éve saját tulajdon adás-vételi nélkül. Köszönöm.
"Mindezeket elmondva, kipróbálva, megnézve vette meg a motort amit lábon vitt haza 300km-re." Oda megy panaszra ahová akar. Kipróbálta, meghallgatta mikor elvitte? Igen. Csörgött, szét akart esni? Nem. Haza ment vele? Igen. Másfél hónap után szétesett? Ugyanmár. Fél nap alatt tönkre lehet baszni egy motort. Elmehet a fa.....a. Ennyi. Ne törődj vele. Csak próbálkozik...
A kezdeti idegesség után lenyugodva én is tisztán átláttam a helyzetet, hogy csak próbálkozik.Sajnos elég szomorú hogy egyre több az ilyen szánalmas alak.
A vevő minden további nélkül beperelheti Önt. A per eldöntéséhez szükséges tényeket azonban mindig annak a félnek kell bizonyítania, akinek az érdekében áll, hogy a bíróság azt elfogadja. A vevőnek kell tehát bebizonyítania, hogy a hiba már az adásvételi szerződés teljesítésekor fennállt, csapágyas volt az autó. Amennyiben Ön ezt az állítást vitatja a bíróság további bizonyításra hívhatja fel a vevőt. A hiba keletkezésének megállapításához véleményem szerint olyan különleges szakértelem szükséges, amellyel a bíróság nem rendelkezik, ezért szakértő kirendelésére kerülhet sor. A szakértő díját a vevőnek kell megelőlegeznie, ennek hiányában a vevő bizonyítási indítványát a kereseti kérelemmel együtt a bíróság elutasítja.
Azt hogy palira akar venni, ha bíróságra viszi az ügyet neki kell ezt megelőlegezni. A szerelő meg nem igazságügyi szakértő.
Vissza lehet támadni hogy a szerelője okozta ezt a problémát.
Egyre több az ilyen "hülyebarom" aki ezzel próbálkozik, ne szarj be mert bíróságot emleget.
Másfél hónap alatt sok minden történhetett ott ám.
Átíratta már egyáltalán?
Jó estét Mindenkinek!
Olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy másfél hónapja eladtam egy 1992-es kawasaki motorkerékpárt.
Az új gazdája ennyi idő után felhívott azzal, hogy ki akarta cseréltetni az eladáskor is jelzett laza vezérmű láncot és a szerelő, hogy széthúzta a blokkot érdekes dolgokat talált.
Elmondása szerint kopottak a dugók és a gyűrűk (8.5 kompresszió) és lelazultak a hajtókar csavarok, sz@r a főtengely, kókányolt.....
A történet úgy kerek, hogy motorhibásan vettem a motort és úgy lett megcsinálva ( köszörülve lett a főtengely és egy bontott blokkból lett kicserélve a belseje).
Mindezeket elmondva, kipróbálva, megnézve vette meg a motort amit lábon vitt haza 300km-re.
Orvoslásképpen 600-as blokkal akarja összefűzni az amúgy 400-as motort és ennek a költsége kb 150 e Ft-ra mondja.
És amiért Én nem mondtam, hogy sz@r a blokkja (mivel gond nélkül mentem vele 2000 km-t és a szemem láttára rakták össze) baráti alapon fizessem ki a javítás felét (75eFt!) vagy akár bíróságra viszi az ügyet.
Mire bementem már minden rendben volt, megmutatták hogy B10 ben vagyok és nincsen hátralékom.
6.hó 28 tól a másik kocsim is ott lesz náluk, úgy hogy úgy köszöntem el hogy hamarosan újra találkozunk
egyrészt fegyveres szervezet, ezáltal "haver" a yardoknak(is)
másrészt meg nem a csórók szoktak vadászgatni(pénz beszél......)
ráadásul ha fel is jelented te is megszívod mert ugye nincs minden rendben a géppel, meg aztán ha nincs felvételed az esetről simán letagadják
és nekik fognak hinni nem neked