Amennyire én sejtem ez a nyilvántartás a BMW-nél is így van!Most a válsággal rengeteg gpj-mű igy mkp is beszorulhat,ebből következik hogy................ 2011-2012 -2013 .....!
A MAGYAR ÁLLAMNAK nincs felelőssége az okirati bjegyzés miatt!? Vizsgabázis,okmányiroda. eredetiségvizsgálat, ezekkel mi a helyzet ezek csak ülnek ott és beszedik a pénzt? Nem akarom elhinni hogy nincs felelősségük és vajon ez a kft hány embert verhetett még át?
A leírt szabvány szerint, (Most nincsennek előttem a papírok!) ez egyértelműen megatározza hogy mikor és mi minősül ujjnak viszont ez a gpj-mű 2005 július 12.én került raktározásra a HONDÁ-nál!(OTT IS TUDNAK AZ ÜGYRŐL!)
Tisztelt Ügyvéd Úr!
Elég onyolult az ügy ,de szeretném az Ön véleményét is olvasni-hallani!
2008 07 29.ei dátummal a tulajdonomba került egy Honda Fmx mkp. A számlákon 1334 000 yapán jentől kezdve a z 1821 e ft -ig sok minden pl 1564 000 ft -1460 000 ft stb szerepel! Utóbb kiderült ( Ki is cseréltették velem!) hogy a forgalmiban bejegyzett 2007-es gyártási év ellenére a gpj-mű 2005-ös! Az eladó újjként és 2 km-es futásteljesítményel adta át, viszont mivel bírósági ügy lett belőle Bp-en, valamint már szakértői vélelmezésem is van ami 426 e ft árcsökkentést állapított meg a MSZ 27-09 valamint az eurotaxglas alapján milyen kilátásaim lehetnek,ha:
-Jegyzőkönyvbe mondott kijelentéseink alapján elismerték hogy ez nem 1334 000 japán jen hanem 1382 forint volt és most a 30 % kamat ?( A törlesztést most is fizetem 18548 Ft,jával össze-vissza vannak a számlák kutyulva! )Én milyen összegű kártérítésre tarthatok igényt és milyen összegű kamatot kérhetek annak fügvényében hogy ennek a kft-nek a cégbírósági bejegyzés szerint hitelfolyósitásra nincs engedélye? Itt jelzem azt is hogy .... ügyiratszámú ügyben ügyvédem nincs,ideáig is csak önerőből jutottam el és a következő tárgyalás,vélhetőleg ítélethozatal június 20.-án lesz Budapesten! Itt és a cseristi@freemail.hu e-mail címen elérhető vagyok! ( A gyártási évre a mkp vázszámából jöttem-jöttek rá UTÓLAG!)
Látták páran a dolgot, de senki nem tudja hogy a biciklis, hogy került oda. Zöldnél indult el a teherautó és a biciklis oldalról alákerült. A rendőrök azt mondták, hogy ha találnak alkoholt a biciklis vérében akkor egyből lezárják az ügyet, de azt is, hogy fogadjunk azért ügyvédet. Szerencsére a biciklist hibáztatják ők is, ezért jogosítványt sem vettek el, és minden mehet tovább egyenlőre. Majd papíron értesítenek. Csak azért rossz érzés, és attól is félek, hogy bekombinálnak valamit.
Látta valaki? Térfigyelő kamera?
A szitu szerint az autósnak számítania lehetett a biciklisre?
Egyértelmű a helyzetből, hogy a biciklis CSAK szabálytalanul kerülhetett oda?
Ha egy biciklis szabálytalanul kimegy egy jármű elé, aki szabályosan közlekedik, de sajnos nem éli túl a biciklis, akkor milyen büntetésre számíthat az autós? :S
sehogy
ami a külföldi papírjain van, az lesz benne....sőt ha van már ilyen (és van) itthon az NKH rendszerében, akkor meg még az sem számít igazán, hogy mi van a kinti eredeti papírjában
Későbbiekben ha kezemben tudhatom az A2 kategóriát, szeretnék venni egy SV650-t ami "ideiglenesen kivont külföldi okmányokkal" rendelkezik. Az volna a kérdésem, hogy hogyan lehet megoldani, hogy a magyarországi forgalomba helyezést követően a forgalmiban maximum 35 kW szerepeljen? És mi a menete ennek az egész procedúrának?
Meg kellene várni pohi-t, hogy ő mit mond erre.
A hatóság általi forgalomból való kivonás, az ugye más, mint a kérésre. Lehet ehhez le kell/ene adni a táblát. Ezt nem tudom pontosan....
"Kötelezem XY-nt (engem), hogy legkésőbb a határozat jogerőre emelkedésének napjától számított 5 napon belül a rendszámtáblákat a Pest Megyei Kormányhivatal Ceglédi Járási Hivatal Okmányirodai Osztályán adja le.
Felhívom figyelmét hogy amennyiben a határozatomban foglalt kötelezettségének felróható okokból nem tesz eleget, úgy 5.000-500.000- forintig terjedő ismételten kiszabható eljárási bírság kiszabására van lehetőség."
Ebből nekem az jön le hogy le kéne adnom a rendszámot is.
Vagy mit akar a levél ezen része jelenteni?
Lehet furcsa, mert -bár nem értem- illő lenne motoros körökben, de úgy általában is lázadni és ellenkezni a rendszerrel.....
Én inkább a könnyebbik megoldást, a megelőzést választom.
Tehát ahol lehet, nem hagyok fogást magamon. Persze attól még megszívathatnak, de legalább én külön nem adtam okot rá. Bár normálisan állok a dologhoz, ha éppen igazoltatnak és nem szokott probléma lenni.
Hozzáteszem, hogy motorral eddig 1x igazoltattak 2007-től, autóval meg akkor adtam oda a papírjaim a rendőrnek mikor 2005-ben belém jöttek. Amúgy nem mostanában....
Pedig sokat közlekedem Bp-n és Szentendrén is, ahol szinte mindig van rendőr.
Biztos megint én tehetek valamiért róla.
Ertem
Koszonom a valaszt
Nekem a valasz hangvetele nem tetszett es mivel ez egy nyilvanos forum gondoltam beleszolok
Mindig elfelejtem hogy inivel milyen furcsa egy paros vagytok ketten..legalabbis szamomra
Na de mindegy
Szeles utat mindannyiunknak
Nem kell leadnod a rendszámot, ha ki akarják vonni a forgalomból.
Az állandó lakhelyed (lakcím) illetékes okmányirodájában kérdezősködj. De az eset után kb. 2 héttel. Régebben még küldtem értesítést is, hogy az okmányirodába érkezett valamid.
Csak egy válasz.... amikor rendszámos motorral motoroztam, a tárolás kialakításából kifolyólag láttam hátulról a motort, rendszámot.
Biztos elkerülte a figyelmed, de itt nem a mindennapos elindulásról volt szó alapjában, hanem a tél utáni "első" elindulásról. Amikor képzeld, én át szoktam nézni a motort...mindenhol.
Megnézem, de tudom is, hogy mikor jár le az ideiglenes forgalomból való kivonás, tudom, hogy érvényes-e a műszaki és még tudom azt is, hogy rendben van-e a kötelezőm és a teljesítményadóm is.
Micsoda egy fura alak vagyok, mi?
Amikor elvették nekem csak annyit mondtak a rendőrök hogy az okmányirodából kapom vissza és pont.
Azt se mondták hogy ott kapok igazolást amivel vihetem műszakira, azt se hogy le kell adnom a rendszámot.
Kollégáknak számtalan ilyen setük volt (eddig én megúsztam) és általában 30 nap múlva megküldi a rendőrség a kormányhivatalnak ( okmányiroda) és utána az onnan kapott papírral lehet levizsgáztatni és visszakapni a forgalmit....Neked valamiért nem így akarták intézni.....
Elég onyolult az ügy ,de szeretném az Ön véleményét is olvasni-hallani!
2008 07 29.ei dátummal a tulajdonomba került egy Honda Fmx mkp. A számlákon 1334 000 yapán jentől kezdve a z 1821 e ft -ig sok minden pl 1564 000 ft -1460 000 ft stb szerepel! Utóbb kiderült ( Ki is cseréltették velem!) hogy a forgalmiban bejegyzett 2007-es gyártási év ellenére a gpj-mű 2005-ös! Az eladó újjként és 2 km-es futásteljesítményel adta át, viszont mivel bírósági ügy lett belőle Bp-en, valamint már szakértői vélelmezésem is van ami 426 e ft árcsökkentést állapított meg a MSZ 27-09 valamint az eurotaxglas alapján milyen kilátásaim lehetnek,ha:
-Jegyzőkönyvbe mondott kijelentéseink alapján elismerték hogy ez nem 1334 000 japán jen hanem 1382 forint volt és most a 30 % kamat ?( A törlesztést most is fizetem 18548 Ft,jával össze-vissza vannak a számlák kutyulva! )Én milyen összegű kártérítésre tarthatok igényt és milyen összegű kamatot kérhetek annak fügvényében hogy ennek a kft-nek a cégbírósági bejegyzés szerint hitelfolyósitásra nincs engedélye? Itt jelzem azt is hogy .... ügyiratszámú ügyben ügyvédem nincs,ideáig is csak önerőből jutottam el és a következő tárgyalás,vélhetőleg ítélethozatal június 20.-án lesz Budapesten! Itt és a cseristi@freemail.hu e-mail címen elérhető vagyok! ( A gyártási évre a mkp vázszámából jöttem-jöttek rá UTÓLAG!)
A szitu szerint az autósnak számítania lehetett a biciklisre?
Egyértelmű a helyzetből, hogy a biciklis CSAK szabálytalanul kerülhetett oda?
Ügyvédet fogadj, ez már biztos.
BearDr.
ami a külföldi papírjain van, az lesz benne....sőt ha van már ilyen (és van) itthon az NKH rendszerében, akkor meg még az sem számít igazán, hogy mi van a kinti eredeti papírjában
Későbbiekben ha kezemben tudhatom az A2 kategóriát, szeretnék venni egy SV650-t ami "ideiglenesen kivont külföldi okmányokkal" rendelkezik. Az volna a kérdésem, hogy hogyan lehet megoldani, hogy a magyarországi forgalomba helyezést követően a forgalmiban maximum 35 kW szerepeljen? És mi a menete ennek az egész procedúrának?
Köszi :)
A hatóság általi forgalomból való kivonás, az ugye más, mint a kérésre. Lehet ehhez le kell/ene adni a táblát. Ezt nem tudom pontosan....
"Kötelezem XY-nt (engem), hogy legkésőbb a határozat jogerőre emelkedésének napjától számított 5 napon belül a rendszámtáblákat a Pest Megyei Kormányhivatal Ceglédi Járási Hivatal Okmányirodai Osztályán adja le.
Felhívom figyelmét hogy amennyiben a határozatomban foglalt kötelezettségének felróható okokból nem tesz eleget, úgy 5.000-500.000- forintig terjedő ismételten kiszabható eljárási bírság kiszabására van lehetőség."
Ebből nekem az jön le hogy le kéne adnom a rendszámot is.
Vagy mit akar a levél ezen része jelenteni?
ne halmozzam a bajt
Lehet furcsa, mert -bár nem értem- illő lenne motoros körökben, de úgy általában is lázadni és ellenkezni a rendszerrel.....
Én inkább a könnyebbik megoldást, a megelőzést választom.
Tehát ahol lehet, nem hagyok fogást magamon. Persze attól még megszívathatnak, de legalább én külön nem adtam okot rá. Bár normálisan állok a dologhoz, ha éppen igazoltatnak és nem szokott probléma lenni.
Hozzáteszem, hogy motorral eddig 1x igazoltattak 2007-től, autóval meg akkor adtam oda a papírjaim a rendőrnek mikor 2005-ben belém jöttek. Amúgy nem mostanában....
Pedig sokat közlekedem Bp-n és Szentendrén is, ahol szinte mindig van rendőr.
Biztos megint én tehetek valamiért róla.
A jókívánságokat viszont!
Koszonom a valaszt
Nekem a valasz hangvetele nem tetszett es mivel ez egy nyilvanos forum gondoltam beleszolok
Mindig elfelejtem hogy inivel milyen furcsa egy paros vagytok ketten..legalabbis szamomra
Na de mindegy
Szeles utat mindannyiunknak
Az állandó lakhelyed (lakcím) illetékes okmányirodájában kérdezősködj. De az eset után kb. 2 héttel. Régebben még küldtem értesítést is, hogy az okmányirodába érkezett valamid.
Biztos elkerülte a figyelmed, de itt nem a mindennapos elindulásról volt szó alapjában, hanem a tél utáni "első" elindulásról. Amikor képzeld, én át szoktam nézni a motort...mindenhol.
Megnézem, de tudom is, hogy mikor jár le az ideiglenes forgalomból való kivonás, tudom, hogy érvényes-e a műszaki és még tudom azt is, hogy rendben van-e a kötelezőm és a teljesítményadóm is.
Micsoda egy fura alak vagyok, mi?
Azt se mondták hogy ott kapok igazolást amivel vihetem műszakira, azt se hogy le kell adnom a rendszámot.
Csak egy kerdes..
Te minden indulas elott megnezed a rendszamodat hogy tiszta jol olvashato es megfelelo allapotban van?