itthon nem kell, külföldön és itthon is csak akkor basztatnak, ha hangos. Decibel korlát van, ami a motorod nyakán található, azt nem lépheted túl sportdobbal sem.
Kint akkor nézik, ha műszakiztatni akarsz, vagy valamiért hatósági vizsgára viszed.
Megjött, köszönöm....pöttyedt nagy lett. Kivaxoltam, kimostam. Kipróbálom másik arcpárnával, ha kiszárad, hátha jó. Ha nem akkor piacra kerül. Szép állapotú egyébként, a lemállt bőrön kívül és a plexik is szuperek. Köszönöm. Bandinak átadtam az iratokat
Várom a csomagot. Még nem ért ide, de lehet délutánra vagy holnapra itt lesz.
Az én EU-s rendszámomban "H" jel van a kék sávban az eu csillagkarika alatt. Értem, hogy erre nem kell + "H" jel, de a régire is minek? Azon is ott a "H", esetleg a még korábbi szérián amin nem volt "H" arra kelhetett a matrica "H"...nem? És ezért mondom, hogy elavult KRESZ szabály ez.......de lehet tévedek...
Az EU-s szabvány itthon jelenleg a téglalap alakú, fehér alapon fekete szám, három betű, három szám, bal szélen kék mezőben EU jelzés vagy a régebbieken H betű.
Szerintem ez valami csökevény maradvány a KRESZ-ben, hiszen jelenleg a rendszámokon ott a "H" jel....esetleg régen nem volt és akkor kellett a + matrica...
Szerintem Maci doki azt írta, hogy, ha EU-s akkor nem kell matrica, ha nem EU-s akkor kell.....
Bár csak szerintem...
Egyébként a KRESZ-ben nincs megkülönböztetve....és a motoron, hová ragasztod?
"A külföldre távozó magyar rendszámú gépjárművet - a „H” betűt feltüntető - államjelzéssel kell ellátni."
Köszi a gyors választ.
EU csomag sem volt amúgy a srácnál.
a régi fajta rendszámot azért kérdeztem, mert szülöknek is meg akarom mutatni, de a kocsin még nem az EU-s rendszám van.
A régi rendszámos motorokkal nem lehet kimenni? Azokon nincs kék csík, ergo nem EU szabvány?
Mint ahogy a régi rendszámos autóknál sem. Én simán kimentem mindenhova a H-s zászlós rendszámmal, külön H matrica nélkül is
Nem kötelező a matrica, mióta EU van, viszont EU szabványnak kell lennie a rendszámnak, bal oldalt kék csík, H vagy EU jelzéssel. A kopott gumi forgalmi elvétel, az elsősegély-hiánya 5-45-ig pénzbírság, a Martin dob mindegy, nem kell E jelzésesnek lennie.
Sok €-os büntire számíthat a kolléga.
Nem feltétel az EU-s rendszám..... jó vicc.
A rendszámon ugye mindig van egy ország jelzés, de külföldre menet kell egy H betű még a kocsira. Bár ennek hiánya miatt annyira nem szólnak, talán...
a kétéves próbajogsi mikor jár le?két dátum van a jogsin:
1; vizsga időpontja
2; kiadás dátuma
pár nap a kettő közötti idő,de kiváncsi vagyok!
köszi előre is :)
Kint akkor nézik, ha műszakiztatni akarsz, vagy valamiért hatósági vizsgára viszed.
A régenni, ahol H betű van, és a zászló csíkjai, ott még kell a matrica.
Az én EU-s rendszámomban "H" jel van a kék sávban az eu csillagkarika alatt. Értem, hogy erre nem kell + "H" jel, de a régire is minek? Azon is ott a "H", esetleg a még korábbi szérián amin nem volt "H" arra kelhetett a matrica "H"...nem? És ezért mondom, hogy elavult KRESZ szabály ez.......de lehet tévedek...
Ezzel értek egyet, ezt tapasztaltam.
Az EU-s szabvány itthon jelenleg a téglalap alakú, fehér alapon fekete szám, három betű, három szám, bal szélen kék mezőben EU jelzés vagy a régebbieken H betű.
Bár csak szerintem...
Egyébként a KRESZ-ben nincs megkülönböztetve....és a motoron, hová ragasztod?
"A külföldre távozó magyar rendszámú gépjárművet - a „H” betűt feltüntető - államjelzéssel kell ellátni."
Köszi mindenkinek a segítséget.
EU csomag sem volt amúgy a srácnál.
a régi fajta rendszámot azért kérdeztem, mert szülöknek is meg akarom mutatni, de a kocsin még nem az EU-s rendszám van.
Mint ahogy a régi rendszámos autóknál sem. Én simán kimentem mindenhova a H-s zászlós rendszámmal, külön H matrica nélkül is
DE € nem volt nála. Mikor ezeket elmondta idegbajt kaptam.
És ha megállítanak tüntetőleg fel kell mutatni.
Nem feltétel az EU-s rendszám..... jó vicc.
A rendszámon ugye mindig van egy ország jelzés, de külföldre menet kell egy H betű még a kocsira. Bár ennek hiánya miatt annyira nem szólnak, talán...