Üdv!
Őszintén megmondva nem tudom ki lehetsz, nem ismerlek...
Adatlapodon se látok semmit ami alapján felismerhetnélek
Intek én bárkinek, de általában motoron jobban elbambulok, mert az útra figyelek. Nem vagyok az a felvágós típus.
köszi a segítséget de egyedül nem fogok hozzá a szereléshez.Kivenni még kitudnám a műszerfelet de utána már kevés a tudományom, inkább rábízom olyanra aki ért hozzá.:-)
Nekem hasonlót a tórusztekercs produkált... Csak elvesztek a km-ek. HA így javítják, ahogy van, akkor marad ami most van. De ha az a bibi, akkor lesz ott még furcsaság, javítasd meg! A műszerfalat kis kézügyességgel magad is bátran kiszedheted, asszem felül van rajta ez a tekercs, ha ez a baja, meg fogod látni, ha alaposan átnézed!
Én nem vágtam el.
Puposteve vagy Bogen találta ki, hogy azt akár egy kapcsolóra is rá lehetne kötni, és ha több feszültségre van szükség, pl. GPS, akkor felkapcsolod.
Heló mindenkinek.Egy kérdés. megjött az univerzális feszabájzó de ha felrakom a motorra akkor a hűtő bordák függőlegesen fognak állni.Szerintetek lehet baja, mármint hogy lesz elég hűtése? illetve az egyik lyukon tágítani kell.Lesz baja ha én nekiesek fúróval?Vagy rakjam fel csak egy csavarral?
Sokan csinálnak, de nem mindegy milyen padon. Elég nagy szórás van közöttük.Direkt név nélkül mondom, az egyik padon lesz 80 (nem lesz) a másikon 70. Ha tényleg érdekel a teljesítménye akkor jól válassz padot, ugyanis utóbbi a valóság. Illetve még az sem..
Igaz nem kérdeztél, de szerintem értelmetlen ilyen kategóriában az egész, kivéve ha versenyezni akarsz vele vagy meg akarod nézni mennyit hoz a konyhára egy kipuff-rendszer.
még egy kérdés. Van olyan tesztelése a motornak amit úgy hívnak hogy DYNO teszt amivel lemérik a motort hogy menyi a teljesítménye. Magyarországon csinálnak ilyet? És menyibe kerül az vajon?
Kétféle vélekedés van. Sajnos mindkettő igaz. Csak ki kell deríteni, hogy most melyik van, vagy mindkettő van egyszerre.
Az első, hogy a műszerfalban van egy tórusztekercs, aminek van 3 lába. Könnyű felismerni, egy gyűrű alakú tekercs.
Ez ha "elereszti" valamelyik lábát, akkor csak vissza kell forrasztani.
Kézügyességgel otthon javítható.
A másik, hogy a kevés feszültség miatt van.
Visszaállítani nem tudom hogyan lehet, de a km óra zsonglőrök biztosan meg tudják oldani.
Üdv!
Őszintén megmondva nem tudom ki lehetsz, nem ismerlek...
Adatlapodon se látok semmit ami alapján felismerhetnélek
Intek én bárkinek, de általában motoron jobban elbambulok, mert az útra figyelek. Nem vagyok az a felvágós típus.