a kettő közé is lessél be, de ha nem vagy biztos a dolgodban akkor inkább valaki szakértővel nézesd meg!
Én most fogom vinni a másodikhoz.
Az első nem talált semmi rendelleneset
egy kérdés még volna ez a tekercsen észreveszem hogy ki van lazulva? csavar tartja és azt kell meghúzni? illetve szerinted merjek bele fogni vagy inkább bízzam hozzáértő embere?:-)))
Üdv
Na ez még csak fél siker, az összes csavar ki, azokat is amik a vezetékeket csatlakoztatják mert az tartja a fordulatszám mérőt is.
Itt már csak óvatosan mert ha széthúzod a házat akkor minden kiesik a dobozból.Ezután már látod a kijelzőt és annak a hátán van a panel azon keresd a tekercset.
üdv mindenkinek.Nem bírtam tovább és szétszedtem.:-) Mondtátok hogy a kilométer óra elállítódásnak az oka lehet valami tekercs elállítódása. Melyik az? illetve az óra elemét azt hol találom?
Nekem annó azt mondták, elektronikába is van fojtás. Asszem 40e lett volna, hogy 25kW-os legyen, meg kb ugyan ennyi visszafele... Ugye elvileg a tied akkor 160 nál nem igen akar többet menni.....
Az idomot nem kell leszedned, csak a mműszerfal körül a takaró idomot! Aztán 3 csavar tartja, kettőt ki tudsz csavarni, a harmadikból meg elvileg kicsúszik (ez felül van) Ha nem, akkor lehet a fejidomot le kell venned....
És igen, tórusztekercs szeret elszabadulni, ha kinn lesz a műszerfal, akkor azt meg lehet találni!
üdv mindenkinek.
Egy kis segítség kellene ismét.A kilométer órám megbolondult és ki kéne szednem mivel ezt még nem csináltam ezért előbb kérdezek hogy ne fussak felesleges köröket.Szóóóóóóval a kérdésem az volna hogy ha ki akarom kapni a műszerfalat akkor a gép oldalát le kell bontani? amúgy GT650r-ről van szó.illetve itt kaptam azt az infót hogy lehet a megbolondulásnak az oka hogy valami tekercs lába kilazult.Ezt a műszerfal hátoldalán kell hogy keressem vagy szét kell hogy szedjem hozzá? segítséget előre is köszönöm.
heló!
a karbi azért kellene, mert 25 kw-os a motor papíron.
na most. kisebb fúvóka volt benne. jelenleg nagyobb van mint a gyári.
a motor teljesítménye még mindig nem az igazi. egy szerelő szerint be kell ragasztani a kocsin a lyukakat, mert így a változtat a vákumon.
ragasztani meg is csinálnám, de ha ne adj isten bármi "baj " lenne úgy szeretném csinálni a motort, hogy bármikor vissz lehessen csinálni a 25kw-os teljesítményt. más fojtás nem nagyon lehet. légszűrő nyílása nagyobbítva fúvóka 150 es teljesen nyitott karbon dob. esetleg még valami elektronika lehetne, de kiforog rendesen üresbe, sebességbe max 7-8 ezerig..és nagyon lassan.
ha esetleg valakinek bármi hozzászólni valója van csk tessék:)
oltani is lehet:)
üdv:Kolee
Minek neked porlasztó?
Amúgy valahol láttam... vagy használtauto alkatrész rovatában, vagy itt az apróban... Ha nincs már, akkor Ebay...
De mi történt vele? tuti nem javítható?
Én most fogom vinni a másodikhoz.
Az első nem talált semmi rendelleneset
Itt a tél.
Na ez még csak fél siker, az összes csavar ki, azokat is amik a vezetékeket csatlakoztatják mert az tartja a fordulatszám mérőt is.
Itt már csak óvatosan mert ha széthúzod a házat akkor minden kiesik a dobozból.Ezután már látod a kijelzőt és annak a hátán van a panel azon keresd a tekercset.
És igen, tórusztekercs szeret elszabadulni, ha kinn lesz a műszerfal, akkor azt meg lehet találni!
Egy kis segítség kellene ismét.A kilométer órám megbolondult és ki kéne szednem mivel ezt még nem csináltam ezért előbb kérdezek hogy ne fussak felesleges köröket.Szóóóóóóval a kérdésem az volna hogy ha ki akarom kapni a műszerfalat akkor a gép oldalát le kell bontani? amúgy GT650r-ről van szó.illetve itt kaptam azt az infót hogy lehet a megbolondulásnak az oka hogy valami tekercs lába kilazult.Ezt a műszerfal hátoldalán kell hogy keressem vagy szét kell hogy szedjem hozzá? segítséget előre is köszönöm.
persze: http://www.hasznaltauto.hu/motor/hyosung/hyosung_gt_650_r-7467440 egyébként nálam hahu= hasznaltauto.hu :)
esetleg tudsz ide rakni egy linket?nem ismerem ezt a "hahu" dolgot.
köszi;)
a karbi azért kellene, mert 25 kw-os a motor papíron.
na most. kisebb fúvóka volt benne. jelenleg nagyobb van mint a gyári.
a motor teljesítménye még mindig nem az igazi. egy szerelő szerint be kell ragasztani a kocsin a lyukakat, mert így a változtat a vákumon.
ragasztani meg is csinálnám, de ha ne adj isten bármi "baj " lenne úgy szeretném csinálni a motort, hogy bármikor vissz lehessen csinálni a 25kw-os teljesítményt. más fojtás nem nagyon lehet. légszűrő nyílása nagyobbítva fúvóka 150 es teljesen nyitott karbon dob. esetleg még valami elektronika lehetne, de kiforog rendesen üresbe, sebességbe max 7-8 ezerig..és nagyon lassan.
ha esetleg valakinek bármi hozzászólni valója van csk tessék:)
oltani is lehet:)
üdv:Kolee
Aki cserélt már elemet a km órában, az segítsen hogy honnan vette az új elemet. Kösz
Amúgy valahol láttam... vagy használtauto alkatrész rovatában, vagy itt az apróban... Ha nincs már, akkor Ebay...
De mi történt vele? tuti nem javítható?
Most van Hahu-n egy törött 650-es, 118ezer forintért, lehet érdemes lenne megpróbálnod írni neki, hogy adja el külön a karbit.
vagy esetleg nem tudjátok sv 650 karbi rámegy átalakítás nélkül?
köszi .
a kole.gege@freemail.hu-ra írhatnál és megbeszéljük.
üdv:Kolee