Én is jártam így4
Már töbször előfordult hogy nem keményedik fel, és az volt a gondja,hogy a dugattyu a főfékhengerben megszorult a felső részen4
Szét kellet szedni megpucolni és egy darabig jó volt,de a vége az lett,hogy a régi kawa főfékhengert raktam rá.Azóta jó
Szinte teljesen kizárt szerintem, hogy ez a gumi csere következménye lenne.
Esetleg megnézheted a http://www.hyosung.hu/ oldalon az alkatrész katalógus robbantott ábráján, hogy minden a helyén van-e.
Tegnap elvittem felrakatni az új gumikat. Miután visszaraktak mindent, a hátsó fék nem működik. Mit ronthattak el, mi romolhatott el?
Szétszedték megint, próbáltak életet lehelni bele, de semmi.
Mit ronthattak el, mi romolhatott el? Nem vagyok egy műszaki szaki...
Előre is köszi
Használtam már két féle Ferodo-t, Lucas-t, és még valami német márkát.
Nekem a legjobban a Lucas MCB 525 vált be.
Most viszont ragasztott betétek vannak betéve, még nincs sok tapasztalat vele, mert műszakira vár a gép.
Ma vittem a mocit (Hyo 650) műszaki vizsgára, a vizsgáztató srác megjegyezte a faterjának, jobb a fék értéke mint a Hondámnak. félig kopott betétek vannak benne (Ferodo 312-es, noname féknyergek) :)
Szeretek ilyen pozitív dolgokat hallani. Hatodik éves a moci, de szépen muzsikál. :)
Olajszűrőt és olajat minden 4000km, levegőszűrőt és gyertyát minden 8000km után.
Hűtő és fékfolyadékot két évente.
Benzin és hűtő csöveket 4 évente, kellene.
Köszönöm a segítséget, meg is rendeltem a dolgokat.
Ti milyen időközönként cseréltek szűrőket? Minden kötelező szerviznél? Nekem most van 10,000 a motoromban, a fékeket még jónak érzem...
Én is most vettem egy GT 650r-t, 2006-os.
A gyári szélvédőt milyenre érdemes cserélni?
A sarkain fellépő rezgés eléggé zavar, sokszor jobban hallom mint a motort.
Karesz, te megérdemelsz egy nagydíjat. Mindíg kész vagy segiteni, katalóguslapokkal és linkekkel felkészülve.
Ha lesz végre találkozó, ahol összefutunk, Milka-csoki nagydíjat kapsz, az tuti. :)
A tankot csak egy csavar fogja, 12-es kulcs kell rá.
Ezt a csavart ha kiveszed, utána a tank bal oldalánál meg kell keresni az elektromos csatlakozót, ami az üzemanyag szintmérőhöz megy. Ezt széthúzod, aztán meg kell emelni a tankot egy kicsit, hogy beférjen alá a kezed, és le kell húzni egy vastag túlfolyó csövet, és két vékonyabb benzin csövet.
Ezután a tankot hátrafelé le tudod húzni a gumibakokról.
A súly miatt érdemes ezt akkor csinálni, amikor nincs sok benzin a tankban.
Gyertya NGK CR8E van benne gyárilag.
Ennek másik megfelelője a Denso U24ESR-N. Ez is japán.
Gyertya cseréhez a hűtőt vagy leveszed, vagy csak az alsó rögzítő csavarját veszed le. Nekem elég volt csak az alsót kitekerni, akkor tudtam annyit billenteni rajta, hogy hozzáférjek a gyertyához.
A gyári gyertyakulcs használható a művelethez, viszont a csavarhúzó helyett érdemesebb egy imbusz kulcsot bele dugni, mert azt tudod felfelé mozgatni, hogy ne akadjon el semmiben, miközben lazítod a gyertyát.
Ha rakod be a gyertyát, akkor szépen becsavarod, ameddig megy, kézzel, aztán finoman kulccsal, ha még nem ment be teljesen kézzel.
Megtépni nem szabad, csak egy negyed fordulatot húzzál rajta!
Olajszűrők:
Gyári, vagy
HIFLO FILTRO HF681
vagy
Champion COF581
A Championt még nem használtam, csak feldobta egy autósbolt katalógusa, mint Hyosung 650-es olajszűrőt.
A Hiflot már többször is használtam. Most is az van benne.
Nincs külön váltó olaj.
Olaj témában ahány embert megkérdezel, annyiféle választ fogsz hallani.
Az importőr az Elf-et ajánlja, én eleinte Castrolt használtam, aztán Elf 10W-50-et, most pedig Petronas 10W-50 van benne, és a következő is ez lesz.
A levegőszűrő kivételével mindent be tudsz szerezni a legközelebbi autósboltban is.
Levegőszűrő csak gyári van.
Valamelyik olajbolt oldalán írják, hogy van Hiflo Filtro levegőszűrő Hyo-hoz, de a Hiflo katalógusa ilyet nem ismer.
Vagy a legközelebbi viszont eladónál, vagy az importőrnél tudsz venni levegőszűrőt. http://www.hyosung.hu/viszonte...
Ja! A váltóolaj meg a motorolaj ugyan az. Én olajnak castrol power1racing 4T 10W50-et használok. Nekem az jött be. másnak a 10W40-es repsol. Én az alkatrészeimet http://www.m0moto.hu/ innen szerzem be. Néha kicsit lassúak, de csípem őket. Sok sikert!
Szia!
Kiveszed a vezető ülést, az alatt találsz egy csavart, azt kioldod, utána magadfele húzva lehúzod a tankot a gumibakokról és elméletileg le emelheted. persze a benzincsövekkel vigyázz, mert azt is le kell húzni!
A tank alatt meg már meg is pillantod a fekete dobozt ami a légszűrő! 4csavart kicsavarod kicseréled és visszacsavarod és kész is vagy!
Segítséget kérnék! Nem rég írtam hogy vettem egy 650gt-t, fekete vázas, már mentem vele több mint 1000km-t, semmi baja szeretem, imádom. De itt a szervíz ideje. És nem akarom szerelőhöz vinni mert nem bízom bennük, szeretném én kicserélni a szűrőket és az olajat. Az előző motoromnál én csináltam, de az teljesen más volt. Az olajszűrő cseréről találtam videót, de a légszűrőről nem. Ebben kérném a segítségeteket..
A tankot egyetlen csavar tartja az ülés alatt?
Benzin csapot le kell kötni?
Váltó olajat külön kell cserélni, vagy a motorolaj keni azt is?
Milyen olajat használjak?
Hol rendeljek alkatrészt?
Minden tanácsot nagyon szívesen fogadok! Előre is köszönöm minden kedves Hyo tulajnak vagy használónak!
Volán telepen.