Nem tudom, honnan szedted a 178-at, én 200 vagy 205-re emlékszem régebbről, de a német katalógus most is úgy írja, hogy kb.195. http://www.hyosung.hu/katalog2...
A gv650-nél csalhat a kilóméter óra?Mert gyárilag 178km/h-t tud!De én 200 felett mentem vele az óra szerint,még az ősszel...csak ez valahogy eszembe jutot!
"Paulovits Imre kezébe vette az ügyet és a Hyosung kulcsait, hogy a kettőötvenes cruiserrel szelje át a Magas-Tátrát. Meglepetésére a hegyi környezet ellenére is kellemes útitársra lelt a GV 250-esben. A motor pörgési kedve, és széles fordulatszám-tartományban használható teljesítménye 110-120 kilométeres utazósebességet tett lehetővé még a hegyekben is, ami igen szép eredmény ebben a kategóriában. A példásan működő custom bike ráadásul kényelmes is, a vezető testtartása egyenes, sem a kormány, sem a lábtartók nincsenek túlságosan elől. Ezért bebizonyosodott, hogy tényleg nem lehetetlen vele egy hosszabb túra."
Teljes szöveg a Motor-Revüben:
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/tartosteszt__szetsz
ereles_hyosung_gv_250_aquila
Én sosem viszek utast, 110-et nyilván tud síkon, autópályán egy ideig úgy mentünk, előzéskor 120-szal, egyszer kerestem meg a végét, 130 körül van, de 120 után már nagyon kelletlenül gyorsul (ezek speciel óra szerinti értéket, 5-6 levonandó), meg is értem, szétpörgi az agyát a kicsike, nem szoktam vele olyat.
Én kis kezdő vagyok, így az én Alpokban végzett túrácskáim nem mérvadóak, azt hiszem. Én elvoltam vele, egyszer volt, hogy egy éles kanyar után voltam gyökkettővel s jött egy meredekebb, hosszabb emelkedő, ahol a gyökkettő miatt kifejezetten gyorsítanom kellett. Másodikban mentem és akkor éreztem, hogy el tudnék viselni egy kicsit több nyomatékot, máskor nem. Én vagyok a szűk keresztmetszet, evvan. A Bakonyban meg aztán főleg. Nyilván erőteljes gyorsításhoz le kell váltani, az nekem nem fáj.
A sebesség hegyekben sosem hiányzik, a meredek utak szeretnek kanyarokkal ötvöződni, a gyorsulás nyilván nem olyan pöpec egy ilyen kicsikével, de mint írtam, nem jellemző, hogy ez legyen a problémám.
Nyilván ezek emberfüggő dolgok, tudjuk, hogy van, aki szerint 100 lóerő alatt csak sík vidéken városban lehet közlekedni. Szerintem nem ;)
Ma jártak itt új ismerőseink s megmutattuk nekik a motorokat. A kis szürke igáslóként használt BMW-re húzták a szájukat, a (kissé még mindig szétvert, horpadt, horzsolt és fél tükrét vesztett) Kissasról elismerően nyilatkoztak így ránézésre. Ez nem jelent semmit és nem is értek velük egyet, de lol.
Mindkét kislány megbízható, kényelmes és kedves szívünknek, nem ok nélkül.
Tud. Mint az előbb leírtam, 110-et is tud, pedig mi nehezek vagyunk.
Van egy klubtárs, Ati's, ugyanilyen motorral, megjárta Erdélyt. Kissas57 pedig (u.i. motorral) megjárta Krétát, panasz nélkül. Én még csak belföldet, panasz nélkül.
A magam 130 beöltözött kilójával, + még mögöttem ült a feleségem, felcsomagozva 2 napra, 110-es tempót tartva mentem Bajára 3.3 L fogyasztással. Egy csapatot vezettem fel, mert én voltam a "legkisebb". Nem panaszkodtak.
Amúgy olyan 125-130 lenne a vége, 2 személlyel is.
Sziasztok!
A GV 250 aquila chopper vásárlásával kapcsolatban kérdezném: a motor 27 LE-vel rendelkezik gyári adatok alapján. Ha túrára mennék 2 személlyel 2 fő 165 cm magas 65kg átlag, tud e menni 90 km/h-ás átlagot. Hegyekbe kettő személlyel hogyan viselkedik?
Köszönettel: Gazdi5
Hali! Én a gépbe már 30e km-t belecsavartam 1. tulajként, ebbe volt 2 személlyel Magas-Tátra is. Valamint kisebb túrák, de volt egy 1 személyes 1700km túrám is 5 nap alatt megpakolva rendesen... videóim között találsz róla. Ideális 3.5 fogyasztás megpakolva 100as tempóval, nyilván nem egy vfr800 de le lehet vele egy seggel menni akár 300-350km is. Nem is egy erőgép de mivel V2 ezért nem is kell annyira szétpörgetni de ha akarod h menjen akkor megy is..:D remélem tudtam segíteni. széles utat!
Köszönöm a linket, sikerült a blokkhoz alkatrészt találnom :P
Viszont ahogy nézegetem a képeket a googlen, és hasonlitgatok, 1-2 idom mintha megegyezne első sárvédő, hátsó sárvédő...egy ilyen probavételt lehet hogy csinálok, nagyon egyformának tünnek!
Szomorú , hogy már nincs hozzá alkatrész.
A fenti linken még próbálkozhatsz , mert azt a blokkot sok kínai motorba és quadba beépítették, legalábbis úgy néz ki.
Köszi a címet, ide telefonáltam elöször és azt mondták hogy nem tudnak semmit a motorhoz, se műanyagokat se blokk alkatrészt :/
Többi keeway bolt meg igérgetett hogy rendel, mondom akár felárat is fizetek...de aztán nem jött meg semmi se :/:/
Ebay megint üres....
Ezért reménykedtem ebben a hyosung rx-ben
Egy kérdés :) , a Hyosung RX 125 körülbelül milyen szinten egyezik meg a Keeway KSM/Exceed 125-el ? Mert küllemre eléggé hasonlók
Elképzelhető hogy csak a név más? mert a keewayemhez nem tok már sehonnan alkatrészt, viszont a hyosung-hoz még bőven kapni mindent!
Választ előre is köszönöm!
Sziasztok!
Ismételten kapható nálam Hyosung modellekhez hasidom, hátsó sárvédő és üléspúp!
Főleg 650-esekhez, de 250-re is vitték már és szerelték fel!
Hasidom: 12.000Ft
Hátsósárvédő: 8.000Ft
Üléspúp: 8.000Ft
Érdeklődni lehet a 06 20 807 4406-os számon vagy a somi01@freemail.hu címen!
A GPS-t sem tekinteném szentírásnak, mert szerintem az is csal.