Szia!
Én az elsőt szedtem már ki, nem tudott semmi szétugrani. Összerakásnál kell figyelni, hogy meghúzáskor mindig lazíts a feszítésen. Ha kiveszed megérted.
Helló
Én kawáét már szedtem le,ahogy lazítod a rugó nyomja kifele egy darabig utána lejött,de a rugó közepében volt egy acéltüske ami nyomja a láncvezetőt, max erre kell figyelni,hogy kivételnél ne essen ki és a rúgóerőre rátartva kivehető volt mindenféle szétugrás nélkül.
Szóval, erről az alkatrészről lenne szó. Gondolom egy O gyűrű van benne, de nem merem lebontani a hengerről, mert félek, hogy szétugrik benne valami. Jól jönne a segítség!
Sziasztok! Van egy hengeres formájú alkatrész, ami a hátsó hengerfejből áll ki hátrafelé, a kipufogónyílás mellett. Két csavar fogja a hátulján a kupakot, amin van egy fekete gumi. Abból folyik nekem a motorolaj. A kupakot levettem, a hengerben egy csavar van, egy felcsévélt laprugóval. Nem tudom mi ez az alkatrész, és hogy lebonthatom e a hengerről. Megpróbáltam, de valami tolja kifelé. Féltem, hogy szétugrik valami benne. Segítsetek!
A bovdenből lehet kapni hosszabbat ami a naked verzióé vagy lehet csináltatni,az átrakása meg nem egy ördöngösség.A fékcsövet is lehet hosszabbra cserélni, én úgyis kiakarom cserélni fémhálósra,a vezetékeket én is hosszabbítanám.
igen , láttam a felső villatartón hogy alul ott vannak a lyukaknak hely már csak ki kell fúrni. Talán még menetet se kell bele vágni ha egy megfelelő csavart teszel bele és anyákkal megfogod az alját....
Amitől tartok hogy nagyobb meló az a gáz,kuplung,szivató bovden átszerelése. Nemtudom hogy elég csak átrakni vagy állítgatni is kell hogy jó legyen. A vezetétkeket meg egyszerűen úgy gondoltam hogy meghosszabítom.
Én is ép az átalakításon gondolkodom. Nézelődtem és találtam hozzá kormánybefogót, a kormánykiflit meg meglehet fúrni és menetet bele mert alulról ha megnézed megvan a furat helye csak nincs kifúrva.
Kormányt meg akármilyet lehet hozzá venni.Itt érdeklődtem és mondták,hogy van 40 és 45 mm magasságú alsó tartó és hozzá felső fedél 13100 ft-ért kompletten.link
Ilyen a felső tartó és hozzá egyenes aljú alsó részük is van.
yo gt650r -em van a félidomos és át akarom alakítani a kormány túrakormányra, van valakinek tippje hogyan lehet a legolcsóbban és pontosan miket kell rajta kicserélni(plexi, első fékcső, kuplun, szivató, gázbovden..stb). ill milyen olcsóbb kormányt lehet rátenni ami nem gyári?
Szia! Ez egy jellegzetesség, nem hiba. A magas súlypont miatt van. A kormány ellentartásával kiküszöbölhető.
Megvan az előnye is, gyorsabban tudod egyik oldaláról a másikra átdobni, minthogy rágondolnál (én így kedvelem).
Amúgy én pilot power-road attack 2 kombót használok.
Hali !
Van 1 Hyosung cab 50-es motorom.
A végsebessége 50 km-h.......
A kipufogóban és a variátorban sincs fojtás.......
Most vettem új görgőket és 1 új ékszíjat .........(a kuplungpofák el vannak kopva ).
Szerintetek a kuplung lenne a baja ?.......és érdemes lenne-e vennem sportlégszűrőt ?
Én már ezzel a gumival vettem, szóval nem tudom, hogy a gyári gumival hogyan reagált a motor, de nem mondanám nehézkesnek, nekem legalábbis teljesen megfelelt a 160-as hátsó.
Talán annyival lehet más a nagyobb hátsó, hogy elől maradt a 110-es méret és így kb. beesett a kanyarokba, onnantól meg már könnyedén lehetett terelgetni :)
Igen, az utánfutás is fontos, de még a villaszög adatokat sem volt egyszerű megtalálni a Hyo-hoz :)
Road Attack van fent, 110/70 és 150/70, vagyis gyári méret. Szerintem tuti a kormány formája és keskenysége a ludas. Mennyivel lehet magasabb az MZ ETZ kormány?
Voltam ma du. dombokat mászni az XR400-ammal, oda/vissza aszfalton, hát csodálatos vele ott is kanyarodni, akár állva is, ellendőlve, terhelve a külső lábtartót, olyan triálosan. Csak szegény autósok kapnak szívinfarktust a látványtól :)
160-as befért hátra? Én ahogy nézegettem az enyémet szerintem beleérne a láncvédőmbe, de akkor még lehet épphogy bemegy! :)
Egyébként nekem a 110-es helyett került fel előre 120-as de a télen vissza fog kerülni a 110-es méret.
Nekem a kis hyo-n elől egy 110-es Michelin Pilot Power volt, hátul meg egy 160-as Pirelli Diablo Corsa II. és nagyon jól bevált ez a páros, csak úgy falta a kanyarokat.
3db motul 5100 10w-40 4T van még 4 literes kiszerelésben. Az utolsó 3at adom 8500Ft-os áron. 1100Ft a posta vagy ingyen átveheted személyesen. Ha valaki elvisz mind a hármat akkor 8ezerért adom darabját. Számlát is adok ha kell. Elérhetőségek az adatlapomon. Köszönöm!
Egyébként az endurokhoz képest szerintem minddel több a munka kanyarban :D Apa XRX-e is szinte kívánja a kanyart a GT-hez képest, persze amíg a tempó kisebb... Nyilván, a kis 125-ös XRX nem is megy 90 főlé nagyon, a 650-es meg ott van elemében! + a súlya ugye....
De a gumiméret érdekes lehet! A kicsin még nem láttam Road Attackot...
Szerintem aki ezen a fórumon megkérdezi, hogy mi a vélemény a hyo-ról az csak elvétve lehet komoly érdeklődő, már csak azért is mert a 200 oldalnyi hozzászólásból minden tizedik erről szól és ha valakit érdekel az (vissza)olvas. :-)
Ha komolyan érdekelné, konkrétabb dolgokat kérdezne, meg már megnézte volna a használt teszteket a Boncteremben, meg a totalbike.hu oldalon.
És itt is visszaolvasott volna néhány oldalt.
Amúgy is, ki vesz manapság ilyen kínai szart?
Eladó fékbetét pár 3600 Ft/pár!
Rövid telet!