Ha a magasabb egyenesebb kormányt olcsón szeretnéd magvalósítani, akkor nézd meg az MZ ETZ kormányát!
Volt aki 650-esre ilyet rakott fel, mert kényelmesebb, nincs a vége úgy megcsavarva.
Ha neked megfelel, akkor csak két lyukat kell rá fúrni a tetejére, amibe a kapcsolók beakadnak.
Köszi a választ! A csupasz GT650-nek is meredekebb, 25 fokos a villaszöge, csakúgy mint a GT250R-nek, a mi csupasz GT250-esünké pedig 25.5 fokos, vagyis `túrásabb`. Valószínűleg tehát nem a villaszög függvénye.
Ki kellene próbálni egy magasabb, egyenesebb kormányt...
Nekem ugyan 650-es csupasz van, de ráülve 250-es GTR-re, nekem is furcsának tűnt.
Az enyémhez képest, mintha rá kellett volna erőszakolni a kanyarra.
A 250-es gyári gumi mérete 110/70 és 150/70-es, ha jól emlékszem.
Most hétvégén került a családba egy 07-es GT250, csupasz. Szép, jól megy, olcsó is volt, hajrá Hyo!
Eddig túraendúrokkal jártam, most terepezek, és a GT250 ezekhez képest nagyon furcsán kanyarodik. Olyan, mint a keljfeljancsi, mintha rugó húzná fel függőleges állásba. A túra és rendes endúrókkal a kanyar egy álom, rádönt az ívre, és az ott is marad amíg más `utasítást` nem kap. A GT250-el minden kanyar kemény munka :)
Mentem mostanában csupasz Suzuki SV650-el, Honda Xelvis-sel is, és azok sem viselkedtek így, méretre, felépítésre hasonlóak. Gumik még szép kerek RoadAttack-ok. Nézegettem a villaszögeket, ezen 25.5 fok, DL650 26 fok, Xelvis 27, van különbség, de nem olyan nagy hogy ez indokolná szerintem.
Lehet, hogy a viszonylag keskeny és lefele ívelő kormány tehet róla? Vagy mégiscsak gumi függő?
Félre értés ne essék, ez nem hiba, biztosan szokható, csak furcsának tűnik nekem így elsőre.
Mindenkinek így viselkedik a csupasz 250-ese? Próbált már valaki magasabb, szélesebb, egyenesebb kormányt?
Hali !
Nekem 1 Hyosung cab 50-es tipusú motorom van .
Megszeretném tudni hogy milyen az eredeti ékszíj és a görgők mérete,súlya,hossza,menetszáma stb.
Valaki tudni segíteni ?
Fontos lenne.
Hehe! Nekem 20 e -et mutat, van benn 39e :D Hasonló okból :D
Ellenben nem eladó, és a szervizkönyvbe saját kezűleg vezettem be minden történést a motorral kapcsolatban, ezt is.
Amúgy Karesz leírta a teendőket.
Először meg kellene nézni a műszerben a tórusz tekercset.
Valószínűleg az egyik lába nem érintkezik rendesen.
Többen jártak már így.
Akár magadnak is meg tudod csinálni, vissza kell forrasztani, aztán valahogy rögzíteni, hogy ne tudjon rezegni.
Aztán elmenni valami km óra tekerő szakihoz, és vissza állíttatni.
Erről jut eszembe, hogy autókereskedés előtt láttam kis furgont nyíregyházán, az volt az oldalára írva, hogy "km óra állítás".
Sziasztok. Következő volna a kérdésem: A Hyo GTR 650-esemet nem használtam egy ideig, ezért lemerült az akksi. Feltöltöttem, nincs is ezzel semmi gond, csakhogy a tényleges megtett 13.000 km helyett, most 74000-et mutat a kijelző! Na most ez elég gáz, mert m ivan akkor például ha el akarom adni, akkor hogyan magyarázzam el a vevőnek, hogy nem annyi van benne igazából? Vagy elhisz, vagy nem. Szóval ötleteket várnék, mi ilyenkor a teendő. Előre is köszi. Széles utat, és olcsó benzint!
Mennyire megbízható?
Megéri e venni egyet?