k,öszi mindenkinek.Igen a szerelő kicserélte,ide is adta a kezembe a megmaradt példányt:)
18 ezer volt de valahogy tök jó érzéssel adtam oda:)Remélem most már nem lesz gond,azt hiszem így elsőre szívtam vele egy picit:)
Arra nagyon figyelj hogy a jeladó csavarjait nagyon nehezen lehet kiszedni, nekem sikerült is az egyik tartó kis fület letörni. És Én a helyedben ki is cserélném más csavarra nem csillagra, mert az a csavar nagyon szar!
Szereintem ezentúl csak azt fogjuk hallani, hogy ez a szemét kiesz a vagyonomból, mert bár jó, meg nem eszik sokat, de folyton csak motorozik, és minden pénzét benzinre költi :D
Ilyen kezdet után csak ilyen folyatásról lehet szó! :D
Ezt a pénzt az ördögnek (szegény szerelő félre ne értse, képletesen, ő megdolgozott a pénzéért) fizetted, add oda boldogan, és örülj annak, hogy nincs nagy baj! És nem bukás, és egyéb rémségek miatt kell fizetned!
VAgy rossz filozófia? Mindig úgy gondolok egy váratlan kiadásra, pláne, ha meghibásodás, hogy nesze, vidd, tied, inkább, mint fényezőnek, gipszelt karral, és egyéb rémségek! Ennél nagyobb bajod az életben ne legyen!
Az ötlet pedig Santitomé, én csak helyeseltem!
És van még egy jó hírem, vélhetően a leégésre hajlamos generátorod már tekercselték :D
A Hyosungnál is a generátor csavarja. DE az forgó, rezgő alkatrészen van.
És a Hyonál eddig ami hiba előjött egyen, az jellemzően hasonló km után a többin is. Látszik, hogy nincs kellő tapasztalatuk.
A Fazeren nincs biztosítva az anya? Se rugós alátéttel, se lemezzel?
Szerintem nincs alátétje!
Amúgy ott kifér a csavar ha kitekeredik! És nekem egyszer egy kábelszigetelés onnan szabadult el a jeladótól, és ott kötött ki az olajleeresztőnél! Szóval Én ott keresném először a generátornál!
A tömítés kb 3le és felrakrást kibír!
Gyárilag meghúzott csavar nem hinném, hogy kiesik! Láttunk már pár gyári hanyagságot a motoron (generátor csavar pl) az mindenkinél kijött, vagy trehány, szinte kivétel nélkül, ilyen csavar szinte senkinél nem esett ki, ezt már piszkálták! Gondolj bele, kinek produkált egyedi hibát a Hyosung?
A generátort hosszabb csavar fogja, és azt alig bírtam kitekerni.
Viszont a jeladó két csavarja tényleg olyasmi.
FIG 22. ábra, 4-es jelölés.
Bárcsak az lenne!
Ahhoz csak a bal oldali deklit kell levenni.
Szerintem az onnan tuti nem esett ki! HA kiesett volna, végig kell mennie a főtengelyen! Márpedig annak hangja van, és látszott volna a csavaron! (gigyeljétek meg, hogy a főtengely alatt van egy olajterelő, oda esik be, ha nem üti meg a főtengely, ott meg tuti megüti! Azonkívül azt szinte tuti nem piszkálta senki, akkor pedig tuti gyárilag nyomatékra húzták! (egyébként nem is mehet tovább a soron)
Ellenben pl a főtengely végén, a szimmeringet biztosítandó, ahol az olaj közlekedik a főtengelybe, van egy ilyen csavar...
De szerintem az lesz, amit Santitom mond!
Ellenben a rossz hír, ha megvan, honnan jött, illene megnézni, volt-e alátétje, és az merre van!
Ez egy nagyon jó ötlet!
Van egy tippem, hogy nem gyárilag meghúzott csavar volt, hanem azt már piszkálták! És mi jellemző hiba, amit elég soknál piszkáltak? Igen, a leégett generátor, amit jellemzően ilyen csavar fog.
Most már be tudsz lépni.