Volt már pár blokk nálam amiben az ilyen méretű csavarok a túlhúzásnak köszönhetően(kevesen használnak nyomatékkulcsot ezekhez még szervizben is mondván a kezükben a nyomaték) szépen kilazulnak.....
Keresi a tököm,fél nap azt kerestem.Szervíz azt kész,legfeljebb lehúznak egy kis lóvéval.Nincs idegzetem ezzel foglalkozni,pár nap múlva felhívnak hogy mehetek a motorért és kész.Nincs hozzá türelmem.A szervízes is mondta hogy jó lenne a csavar de nem fogok fém detektort bérelni az tuti.
Nem összetévesztendő a menetrögzítő a menetragasztóval....a menetrögzítő könnyen oldható hidegen és csak annyira tart, hogy ne rázódjon ki kb mint egy önzáró anya műanyagja....nyilván ez is anélkül volt már összerakva párszor és egy idő után a nem nyomatékra húzott csavarokra jellemzően a rossz menet miatt kirázódik ha nem használnak hozzá menetrögzítőt....újonnan talán nem kell, de pár olajcsere utáni tisztítás után már kell vagy így járhat a tulaj...
Akkor keresd elő! Arra emlékszel, mekkora, milyenfejű csavar volt? Mert nem lenne egészséges nem megkeresni, honnan jött... Ha volt alátéte, azt is meg kellene, illetve valamiért az benn volt... Hacsak nem a generátorcsavarok ragasztásánál dobta bele valaki :D
Hívd fel! NE bántóan, semmi, csak kérdezz rá, nincs-e ötlete.
A csavart meg fotózd le, és tedd fel ide, meg a Hyos fórumra is, ha majd sikerül belépned, hátha mondjuk Kanyar megmondja kapásból, honnan jött!
valószínű nem cserélt ő benne semmit.Amúgy szerintem az eredetiek,bár az egyiket nem tudtam ki szedni mert szarrá van nyalva,úgy hogy tele a tököm az egésszel,ááá nem hiszem el miért kell szopnom
Sárgára horganyzott, kereszthornyos, lencsefejű csavarok az eredetiek. Két alátéttel, egy rugóssal, egy simával!
Csinálj róla képet is! ÉS ne indítsd el a blokkot, amíg ki nem derül, honnan jött!
És azt nem nézted, hogy olyan-e a csavar, mint ami bent van?
Volt gazdit nem tudod felhívni, hogy kicserélték-e azt a csavart?
Arra gondolok, hogy talán becsúszott az olaj járatba, és otthagyták, és tettek be másikat.
Ez csak ilyen hülye gondolatmenet, mert úgy emlékszem, hogy egy nagy ovális lyuk van ott mellette, onnan jön visszafelé az olaj, és a szitán keresztül megy fel vissza a blokkba.
Ha nem tudsz semmi biztatót, akkor hívd fel Kanyar mestert, talán tud valami okosat mondani, ő nagyon jól ismeri ezeket a blokkokat!
Lehet, hogy csak hétköznap veszi fel a telefont.
Ezt a menetrögzítőt csak még ajálgasd!
Ha a durvaszúűrő csavarja, akkor ez egy hatalmas BAROMSÁG! Ugyanis minden olajcserekor ki kell szedni, és kipucolni!
Egyébként pedig ha ismernéd a Hyosungot, 90%-os biztonsággal állítanád te is, hogy az az a csavar, mert a járat, amin az olaj idefoylik, nem olyan nagy, hogy könnyen ideérne egy csavar....
ÉS godnolom egy kereszhornyornyű, kb 8 mm hosszú M5-ös csavarról van szó. Praktikus imbuszra cserélni, mert ezeket ott lenn elég nehéz csavargatni...
Talán úgy, hogy nem az a csavar....reménykedj, hogy mégis csak az legyen és ne törődj azzal, hogy miért csavarodott ki.....és a menetrögzítőt ne feledd...
A csavart meg fotózd le, és tedd fel ide, meg a Hyos fórumra is, ha majd sikerül belépned, hátha mondjuk Kanyar megmondja kapásból, honnan jött!
Nem tudom.....
Sárgára horganyzott, kereszthornyos, lencsefejű csavarok az eredetiek. Két alátéttel, egy rugóssal, egy simával!
Csinálj róla képet is! ÉS ne indítsd el a blokkot, amíg ki nem derül, honnan jött!
Volt gazdit nem tudod felhívni, hogy kicserélték-e azt a csavart?
Arra gondolok, hogy talán becsúszott az olaj járatba, és otthagyták, és tettek be másikat.
Ez csak ilyen hülye gondolatmenet, mert úgy emlékszem, hogy egy nagy ovális lyuk van ott mellette, onnan jön visszafelé az olaj, és a szitán keresztül megy fel vissza a blokkba.
Ha nem tudsz semmi biztatót, akkor hívd fel Kanyar mestert, talán tud valami okosat mondani, ő nagyon jól ismeri ezeket a blokkokat!
Lehet, hogy csak hétköznap veszi fel a telefont.
06-20-433-8178
www.see-see.hu
Ha a durvaszúűrő csavarja, akkor ez egy hatalmas BAROMSÁG! Ugyanis minden olajcserekor ki kell szedni, és kipucolni!
Egyébként pedig ha ismernéd a Hyosungot, 90%-os biztonsággal állítanád te is, hogy az az a csavar, mert a járat, amin az olaj idefoylik, nem olyan nagy, hogy könnyen ideérne egy csavar....
ÉS godnolom egy kereszhornyornyű, kb 8 mm hosszú M5-ös csavarról van szó. Praktikus imbuszra cserélni, mert ezeket ott lenn elég nehéz csavargatni...
Van köztük legalább 2cm, ha nem több.
Amúgy az csak egy sűrű szövésű fémháló.
Csak még azt nem értem hogy hogy csavarodhatott ki a szitának a csavarja hisz a rajzból ítélve a fedél az rászorul a szitára......