Tekercselek minden típushoz generátort, önindítót!
A hibás tekercseket az alábbi címre küldd el postai úton:
Dóka Sándor
Ózd
Gábor Áron utca 11.
3600
További részletek itt: http://indukcio.uw.hu
mail: dksandor@gmail.com
Hívj bátran hétvégén is: 06 30 262 5500
kb 130km-t mentem vele,de nem füstölt semmi,szuper hangja volt mint a blokknak mint a kipufogónak.Az olajba víz nincs.Ennyit tudok mondani!
Jaa még valami,amikor haza értem,lejöttem a páláyról szépen lassítva vissza váltva,és lefulladt,nem rossz kuplung kezelés miatt,mert be volt húzva.S utána alig indult el,volt amikor forgatta,de volt amikor megakadt.Ezt eljátszotta kb 5km-után amikor a boltnál megálltam cigiért!
Talán nem az!
Nekem elszállt a vízpumpa tömszelence, pont mikor meghajkurásztam egy egyenesben.. olyan 180-al is mentem vele, úgy, hoyg mikor megálltam, a víz befolyt az oaljba, felnyomta a karterszellőzőn a légszűrúőbe, és füstölt, belúülről gűtött. nem lett hengerfejes.. LEvegővel meg kell nyomni, ha max 1 bart tart hűtő nélkül, nem veszti el a nyomást, akkor leeht benn bízni.
Hűtő meg javítható nekem is kellett, mert eresztett, fene tudja miért, nem borult, semmi, ragasztható. Én magam csináltam, volt vagy 2 e Ft a ragasztó. Az új hűtő meg félő, megint ereszteni fog :D
Fel a fejjel, vélhetően kicsit elhanyagolták, összeáll az!
igazából most nem is a hűtő idegesít,henm,nehogy hengerfejes legyen.
Valamiből észre kellett volna vennem a dolgokat?Amikor jöttem haza autópályán.A hőfok nem volt teljesen pirosna,vannal a kis rublikák,ügye felső a piros alatt eggyel asszem nincs is és az alatt volt a hőfok.
"A generátorról pedig a tekercselő mondta, hogy minden motornál előfordul, szerinte a magas motorolaj hőfok miatt.
Említette, hogy egy Suzukiét már harmadszor tekercselte garanciában, aztán rátettek a motorra egy olaj hőmérőt, és 200 - 220 celsius feletti olajhőt mértek többször is.
Mondta, hogy 80000Ft-ért meg tudja csinálni, hogy ne az olajban legyen a generátor. Valami német technológiával."
bocs, de ez a tekercselő igen nagy marhaságot mondott... ...jó ha az olajhőfok eléri csúcsban is a 90°-ot mert eléggé túlhűtöttek általában a motorok olajai.....ha 200°lett volna rég megdöglött volna a csapágy, amúgy elvileg a normál olajhőfok 110-130 lenne, de annyit egyiké sem éri el még dugóban sem nyáron.....simán a fesszab szar a hyo-n és a suzukik jó részén is és az vágja haza vagy a generátort vagy rosszabb esetben a cdi-t vagy az ecu-t ha injektoros...viszont van egy nagyon karaj magyar gyártmányú fesszab amit a legtöbb gépre feltehető és olcsó is....na meg jobb mint a gyári...
Nem valamelyik csatlakozásnál folyt el?
Látszott valami a hűtőnél?
Mert már volt más is akit megtréfált a csatlakozás, hosszabb használati szünet után folyt, de megjavult.
Ha tócsa volt alatta, akkor amikor megérkeztél még több lehetett benne, mint amit utólag betöltöttetek.
Hűtőt nekem is javítottak garanciában a forgalmazónál.
Hűtő 26115Ft + posta 8078Ft, innen, a szomszédos Koreából.
Lehet, hogy van valami VÁM is.
Keresd meg a klub oldalon BTR nevű elhasználót, ha érdekel, mert ő már többször is rendelt onnan!
Mellesleg neki is GV650 motorja van.
Vagy érdeklődhetsz itt is:
MINDEN HYOSUNG modellhez
Egyes alkatrészek akár
25% kedvezménnyel
info@hyosung.hu - 06-30-2129872
UTÁNVÉTTEL AKÁR 1 NAP ALATT IS
M0 MOTO CENTER, 1211 BUDAPEST,
CSEPELI ÚT 125.
Biztosan nem fog vígasztalni, de tavaly, vagy tavaly előtt a Motor-Revüben volt egy cikk sokat futott motorokról, abban volt egy CBR125 Honda(ha jól emlékszem), valami 33000km-el, és már a 3. hűtő volt rajta.
A generátorról pedig a tekercselő mondta, hogy minden motornál előfordul, szerinte a magas motorolaj hőfok miatt.
Említette, hogy egy Suzukiét már harmadszor tekercselte garanciában, aztán rátettek a motorra egy olaj hőmérőt, és 200 - 220 celsius feletti olajhőt mértek többször is.
Mondta, hogy 80000Ft-ért meg tudja csinálni, hogy ne az olajban legyen a generátor. Valami német technológiával.
húúúú,ne is mond!
Hazaérek látom van valami tócsa alatta,na jó mondom,holnap szercíz,azt ott meg csináltatom a Csabcival ezt a csavar dolgot is,meg nézzék át faszán!Na aztán hív hogy lyukas a hűtő,az mondom jó,láttam haza fele hogy magas a hőfok,igaz nem volt még pirosba de egészségtelennek tűnt:(.Na és mondom mi van ilyenkor
válasz:ha precízek akarunk lenni akkor új hűtő kb 100ezer,lehet meg csináltatni valami szilikonos pasztával vagy mi a fasszal az meg 20-30.Na mondom gut.Felhívom a kereskedőt hogy hé haver van egy kis böki.Azt mondja nem létezik.Mondom mi mennyi.ÁÁÁ azt mondja kizárt,küldjem fel a hűtőt,majd ő megcsináltatja!Jó!
A mondja a szercízes srác,hogy azért itt még nincs vége,mert ki tudja mennyit jöttem víz nélkül(mikor utána töltött kb 1.5liter hiányzott a rendszerből),mert akár hengerfejes is lehet!Ó most már tényleg jól vagyok!
Úgy hogy nem tudom mi lesz kb hétfőn-kedden jön vissza a hűtő.Addig meg az ideg baj:(
Szóval most meg mondom őszintén ,nem tudok örülni a motornak:(
Pedig nagyon állat,s amikor haza értem fülig érő mosoly a számon,a szomszédok is kijöttek ki ez az állat ekkora hanggal.S élmény volt tényleg vele motorozni.Remélem jövő héten,különösebb költség nélkül ismét birtokba vehetem!
S a kétkedőknek mondom,ez nem hyo probléma ,ez megtörténhet kawával,suzukival akármivel.
Egyébként a szervizes is mondta hogy nem rossz gépek ezek,bár ő csak egy gt650-et szervízzel,s a srácnak például 70.000-nél kellett hengerfejezni,a gyári hiba miatt!De addig semmi!
Ha 2006-os, akkor nem is kell! Generátorhoz meg nem kell leengedni az olajat, csak függőlegesen kell állnia a motornak. Praktikusan fel kell kötni. Nézd meg, olyankor a kémlelő nyílás lejjebb van, mint a dekli alja, tehát jó!
Na ez is kusza lett, szóval ellenőrizd a generátor csavarjait. Ha vonyarc közelébe laknál, segítenék, mikor otthon leszek. De nem ügy. Csak le kell venni a deklit.
Akkor amit mindenképpen tegyél meg ellenőrizd a csavarokat a generátornál, és ha 2005-ös, érdeklődd meg a hengerfejcserét. lehetőleg mindkettőt. És minél olcsóbban!
És gratula, örülök, ha van egy újabb boldog Hyo tulaj!
És tied az elsőség, akik itt érdeklődtek, szerintem még senki nem vett. Egy "komoly" ember vett volna, 3-350 e -ért, GT-R-t.... Nem tudom, nekünk esett-e rosszul a komoly szándéka, vagy neki, hogy felháborodtunk :D
A hibás tekercseket az alábbi címre küldd el postai úton:
Dóka Sándor
Ózd
Gábor Áron utca 11.
3600
További részletek itt: http://indukcio.uw.hu
mail: dksandor@gmail.com
Hívj bátran hétvégén is: 06 30 262 5500
Hyosung fékbetét eladó 3600 Ft/pár!
A Hyo klub oldalán olvashatóak tapasztalatok az eladottakról.
Nem kell dohányozni!
Jaa még valami,amikor haza értem,lejöttem a páláyról szépen lassítva vissza váltva,és lefulladt,nem rossz kuplung kezelés miatt,mert be volt húzva.S utána alig indult el,volt amikor forgatta,de volt amikor megakadt.Ezt eljátszotta kb 5km-után amikor a boltnál megálltam cigiért!
Nekem elszállt a vízpumpa tömszelence, pont mikor meghajkurásztam egy egyenesben.. olyan 180-al is mentem vele, úgy, hoyg mikor megálltam, a víz befolyt az oaljba, felnyomta a karterszellőzőn a légszűrúőbe, és füstölt, belúülről gűtött. nem lett hengerfejes.. LEvegővel meg kell nyomni, ha max 1 bart tart hűtő nélkül, nem veszti el a nyomást, akkor leeht benn bízni.
Hűtő meg javítható nekem is kellett, mert eresztett, fene tudja miért, nem borult, semmi, ragasztható. Én magam csináltam, volt vagy 2 e Ft a ragasztó. Az új hűtő meg félő, megint ereszteni fog :D
Fel a fejjel, vélhetően kicsit elhanyagolták, összeáll az!
Valamiből észre kellett volna vennem a dolgokat?Amikor jöttem haza autópályán.A hőfok nem volt teljesen pirosna,vannal a kis rublikák,ügye felső a piros alatt eggyel asszem nincs is és az alatt volt a hőfok.
Azt mondta, Gsxr volt. Meg , hogy ők is meglepődtek.
Nekem is az a magyar fesz.szab. van a motoromon.
Említette, hogy egy Suzukiét már harmadszor tekercselte garanciában, aztán rátettek a motorra egy olaj hőmérőt, és 200 - 220 celsius feletti olajhőt mértek többször is.
Mondta, hogy 80000Ft-ért meg tudja csinálni, hogy ne az olajban legyen a generátor. Valami német technológiával."
bocs, de ez a tekercselő igen nagy marhaságot mondott... ...jó ha az olajhőfok eléri csúcsban is a 90°-ot mert eléggé túlhűtöttek általában a motorok olajai.....ha 200°lett volna rég megdöglött volna a csapágy, amúgy elvileg a normál olajhőfok 110-130 lenne, de annyit egyiké sem éri el még dugóban sem nyáron.....simán a fesszab szar a hyo-n és a suzukik jó részén is és az vágja haza vagy a generátort vagy rosszabb esetben a cdi-t vagy az ecu-t ha injektoros...viszont van egy nagyon karaj magyar gyártmányú fesszab amit a legtöbb gépre feltehető és olcsó is....na meg jobb mint a gyári...
Látszott valami a hűtőnél?
Mert már volt más is akit megtréfált a csatlakozás, hosszabb használati szünet után folyt, de megjavult.
Ha tócsa volt alatta, akkor amikor megérkeztél még több lehetett benne, mint amit utólag betöltöttetek.
1,6 liter van benne összesen.
Annyi kell bele.
Hűtőt nekem is javítottak garanciában a forgalmazónál.
Hűtő 26115Ft + posta 8078Ft, innen, a szomszédos Koreából.
Lehet, hogy van valami VÁM is.
Keresd meg a klub oldalon BTR nevű elhasználót, ha érdekel, mert ő már többször is rendelt onnan!
Mellesleg neki is GV650 motorja van.
Vagy érdeklődhetsz itt is:
MINDEN HYOSUNG modellhez
Egyes alkatrészek akár
25% kedvezménnyel
info@hyosung.hu - 06-30-2129872
UTÁNVÉTTEL AKÁR 1 NAP ALATT IS
M0 MOTO CENTER, 1211 BUDAPEST,
CSEPELI ÚT 125.
Biztosan nem fog vígasztalni, de tavaly, vagy tavaly előtt a Motor-Revüben volt egy cikk sokat futott motorokról, abban volt egy CBR125 Honda(ha jól emlékszem), valami 33000km-el, és már a 3. hűtő volt rajta.
A generátorról pedig a tekercselő mondta, hogy minden motornál előfordul, szerinte a magas motorolaj hőfok miatt.
Említette, hogy egy Suzukiét már harmadszor tekercselte garanciában, aztán rátettek a motorra egy olaj hőmérőt, és 200 - 220 celsius feletti olajhőt mértek többször is.
Mondta, hogy 80000Ft-ért meg tudja csinálni, hogy ne az olajban legyen a generátor. Valami német technológiával.
Hazaérek látom van valami tócsa alatta,na jó mondom,holnap szercíz,azt ott meg csináltatom a Csabcival ezt a csavar dolgot is,meg nézzék át faszán!Na aztán hív hogy lyukas a hűtő,az mondom jó,láttam haza fele hogy magas a hőfok,igaz nem volt még pirosba de egészségtelennek tűnt:(.Na és mondom mi van ilyenkor
válasz:ha precízek akarunk lenni akkor új hűtő kb 100ezer,lehet meg csináltatni valami szilikonos pasztával vagy mi a fasszal az meg 20-30.Na mondom gut.Felhívom a kereskedőt hogy hé haver van egy kis böki.Azt mondja nem létezik.Mondom mi mennyi.ÁÁÁ azt mondja kizárt,küldjem fel a hűtőt,majd ő megcsináltatja!Jó!
A mondja a szercízes srác,hogy azért itt még nincs vége,mert ki tudja mennyit jöttem víz nélkül(mikor utána töltött kb 1.5liter hiányzott a rendszerből),mert akár hengerfejes is lehet!Ó most már tényleg jól vagyok!
Úgy hogy nem tudom mi lesz kb hétfőn-kedden jön vissza a hűtő.Addig meg az ideg baj:(
Szóval most meg mondom őszintén ,nem tudok örülni a motornak:(
Pedig nagyon állat,s amikor haza értem fülig érő mosoly a számon,a szomszédok is kijöttek ki ez az állat ekkora hanggal.S élmény volt tényleg vele motorozni.Remélem jövő héten,különösebb költség nélkül ismét birtokba vehetem!
S a kétkedőknek mondom,ez nem hyo probléma ,ez megtörténhet kawával,suzukival akármivel.
Egyébként a szervizes is mondta hogy nem rossz gépek ezek,bár ő csak egy gt650-et szervízzel,s a srácnak például 70.000-nél kellett hengerfejezni,a gyári hiba miatt!De addig semmi!
http://youtu.be/MchgNXE48ss
És gratula, örülök, ha van egy újabb boldog Hyo tulaj!
És tied az elsőség, akik itt érdeklődtek, szerintem még senki nem vett. Egy "komoly" ember vett volna, 3-350 e -ért, GT-R-t.... Nem tudom, nekünk esett-e rosszul a komoly szándéka, vagy neki, hogy felháborodtunk :D