Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Próbáltad azóta? Mondjuk nagy a csend, nemigen vannak a jogosultak...
Haramia
Milyen nickkel regisztráltál? Mert ennyi idő alatt ha nem jött visszajelzés, akkor alszanak :D És azért alszanak, mert ilyen automata vackok regisztráltak oda 100-ával, lehet téged is annak néztek :D
M a nem terveztem motorozást,de mivel korán hazaértem és a cslád ilyenkor még ovi,munka(11óra)hát rápattantam a lovakra és egy jót motorztam,széles mosollyal az arcomon:)

Regisztráltam már vagy 2hete de ezt írja:"Az azonosítód még adminisztrátori megerősítésre vár. "
Veszélyes ám a nagy tempó, mert utána kevésnek tűnik a 100... És élveznéd, ahogy gyúr a szél, meg amit művel a motor 7-10 e -es fordulaton :D Amikor nagy ritkán engem is elkap a láz, akkor veszélyes vagyok, mert valójában a blokk szeret pörögni, és imádja, mikor 7-9 e között cibálhatja a láncot, és gyorsan mehet.
Szóval ne hidd, hogy van bárki is közöttünk, aki néha-néha nem lépi át a megengedett tempót. CSak óvatosan. (illetve van, GT 125-el nemigen lehet a 90-es tempót megsérteni :D Meg az XRX 125-el se nagyon :D Ez utóbbiról van tapasztalatom is...)

És ha még nem tetted, sipirc, regisztrják a kluboldalon. Ez a platform csak a fikázós szar kínaia-zóknak van fenntartva :D
A Doktor úr,lényegében meggyőző véleményt alakított ki a motorról,és lényegében ez a motor adja a számomra azt amit elvárok egy motortól!Ami az lenne hogy:cruiser feeling,jó teljesítmény,700 körüli cm3,és nem 300+ kiló,elérhető ár kategória számomra!Nos ilyen nem nagyon van a Hyo-n kívül,vagy is még nem találkoztam ilyennel!

Idén lesz még találkozó,hol lehet róla infot szerezni?
Azért ajánlottam a Dokit, mert ő neki ez a második új GV-je, és már volt több új motorja is.
Nem tudom, mit beszéltél vele, de utána egyből írtad, hogy eldöntötted a kérdést.

Hyo találkozók szoktak lenni, az idén már volt kettő is.
Albumomban találsz régebbi képeket, idén én sajnos nem voltam.

A "kínai szar"-ozáshoz pedig jobb, ha hozzászoksz, fogod még hallani eleget.
Ma még jobban bele szerettem,olyan jól eső érzés volt a pályáról levágtatva 80-nal haza gurulni.
ha valaki ezt leszarozza azt megölöm az tuti.Mutasson valaki még egy 650-es cruisert ami így gyorsul és ennyivel megy!170-180 ig baromira húz,igaz utána már csr alig vártam hogy vissza álljak normál tempóra mert szét szakított,és totálisan meg kellett veszülnöm,a nyakam még mindíg zsizseg!
Szóval nem bántam meg a választást,s köszönöm hogy erősítettetek a vételében!
Hyo találkozót nem szoktatok szervezni?
Szar koreai cruiser,csak 203-at megy.
Ma leszedtem a tankot,és meg volt törve a cső.megfordítottam s levágtam belőle,és irány az autopálya!Nem csinálta már és 203 a vége!
Nem is kell hogy 200-at menjen,csak a tudat hogy ha épp 190-et kell ezzel a konfigurációval menni,akkor azt tudja is,még akkor is ha többet nem is fogok 130-140-nél többel menni vele.Tényleg csak azért vannak ezek a próbálkozások.Hogy tudjam hogy amit tudnia kell,azt tudja is.Épp most jöttem haza ,elmentem kerülni egy 80-100km-t és tök kellemesen néhol 110-120-al de volt amikor 80-nal elmotrozgattam,és semmi tünet nem volt.De ma délután leszedem az ülést és a tankot,és átnézem a csövet amit mondtatok,és remélem össze áll a gépezet!
az őrült dolgot csak azért írtam hogy ne hogy azt higyjétek hogy ilyen gép gyilkolós száguldozós ember cagyok
A sport dobtól nem kell csodákat várni, ha nincs a motor hozzá hangolva, akkor még ronthat is a teljesítményen.

Nem írtam, hogy őrült vagy, csak hogy utassal nem fog egyszemélyes végsebességet menni a motor.
meg volt a próba.Leáll az egyik henger.Holnap szervíz megint.

Nem arról van szó hogy 180-nal kell közlekdeni.Csak annyi a dolog lényege,hogy ha kell mennie 198-at(vagy 193 a gyári adat) és mivel sport kipufogó van rajta aminek azért még dobnia kellene rajta,de ha nem is dob az se baj csak ne szabályozzon 170-ről 100-ra ha nem azt a 190-et bár mikor vigye.
Annyi az egész hogy úgy akarok motorozni(ja nem 180-nal)ország úton még ha csak 90-nel is hogy ne az jusson az eszembe hogy a motor nem tudja azt amit kellene!
Meg lehet félre érthető voltam,mert amikor 170-nel mentem az kb úgy nézett ki hogy haladtam normális tempóval 120 körül és oda rántottam 170-re kb 3másodpercig és vissza is álltam normál tempóra.Csak amikor meg akartam nézni a végét ekkor már ezt csinálta.Nem vagyok őrült motoros
Ahogy Trakee írja, utassal a GT is lassab.
Én egy kollégámmal 185-öt tudtam menni vele.
A GV pedig lassabb egy kicsit, mint a GT, meg 5 sebességes.
Mi van, ha tényleg leszabályzott?
Nincs rajta sajnos fordulatszám mérő.
Előfordult már pár motorral, hogy a tankszellőző kicsit el volt dugulva, vagy a vákumcsövek a benzincsapnál, és a vákumos benzinpumpánál nem voltak rendesen fenn, vagy a csap rendetlenkedett, és nagy tempónál nem kapott elég benzint. Ekkor hasonló tüneteket produkált...
Azért csak óvatosan vele.. Alig ismered, máris 180-al kell menni.. utassal..
Egyébként utassal a GT nagyon nem is megy jobban 180-190-nél
Nos további info kellene!
Gondoltam kicsit megnyúzom jobban,160-170 -et mentem vele eddig probléma nélkül.De ma gondoltam viszem az asszonyt,és kicsit oda baszok a lovaknak, 170-180 körül mint ha vissza szabályzott volna csökkent a sebesség,kb olyan volt mintha ha tartalékra kellett volna állítani a benzin csapot(de ezen ügye nincs)s 100-100 -nél volt hogy megint húzott!De megálltam hogy mi van.A motor járt szépen.Na akkor neki ugrunk még a haza vezető úton de a forgalom miatt nem tudtam már nagyon pörgetni szegényem.s mivel holnap hajnalba megyek dolgozni így a probálkozás nem elmarad holnapra.Valakinek van tippje erre a dologra?
Sziasztok!
Ha lenne valakinek eladó gt250r-e,vagy tud egyet,ne habozzon,kiáltson rám!
Köszönöm
Akkor odafigyelt az előző tulaj! Ennek csak örülhetsz!
illetve a tanácsokat is,és felvilágosításokat is!Ja és a csavarok bevoltak ragasztva...,de biztos ami biztos!
köszönöm szépen:)
Helyes! Sok sok tízezer baleset, és probléma mentes km-t!
na kész:)úgy néz ki minden különösebb baj nélkül!Most már csak élvezni akarom!:)
Én is mindig mondom, hogy a cigaretta sok baj forrása :D
na ma visszaért a hűtő.Holnap vagy holnap után lesz kész.A csavarok rögzítésével együtt.s remélhetőleg más javítás szükségtelen lesz!