Milyen nickkel regisztráltál? Mert ennyi idő alatt ha nem jött visszajelzés, akkor alszanak :D És azért alszanak, mert ilyen automata vackok regisztráltak oda 100-ával, lehet téged is annak néztek :D
M a nem terveztem motorozást,de mivel korán hazaértem és a cslád ilyenkor még ovi,munka(11óra)hát rápattantam a lovakra és egy jót motorztam,széles mosollyal az arcomon:)
Regisztráltam már vagy 2hete de ezt írja:"Az azonosítód még adminisztrátori megerősítésre vár. "
Veszélyes ám a nagy tempó, mert utána kevésnek tűnik a 100... És élveznéd, ahogy gyúr a szél, meg amit művel a motor 7-10 e -es fordulaton :D Amikor nagy ritkán engem is elkap a láz, akkor veszélyes vagyok, mert valójában a blokk szeret pörögni, és imádja, mikor 7-9 e között cibálhatja a láncot, és gyorsan mehet.
Szóval ne hidd, hogy van bárki is közöttünk, aki néha-néha nem lépi át a megengedett tempót. CSak óvatosan. (illetve van, GT 125-el nemigen lehet a 90-es tempót megsérteni :D Meg az XRX 125-el se nagyon :D Ez utóbbiról van tapasztalatom is...)
És ha még nem tetted, sipirc, regisztrják a kluboldalon. Ez a platform csak a fikázós szar kínaia-zóknak van fenntartva :D
A Doktor úr,lényegében meggyőző véleményt alakított ki a motorról,és lényegében ez a motor adja a számomra azt amit elvárok egy motortól!Ami az lenne hogy:cruiser feeling,jó teljesítmény,700 körüli cm3,és nem 300+ kiló,elérhető ár kategória számomra!Nos ilyen nem nagyon van a Hyo-n kívül,vagy is még nem találkoztam ilyennel!
Idén lesz még találkozó,hol lehet róla infot szerezni?
Azért ajánlottam a Dokit, mert ő neki ez a második új GV-je, és már volt több új motorja is.
Nem tudom, mit beszéltél vele, de utána egyből írtad, hogy eldöntötted a kérdést.
Hyo találkozók szoktak lenni, az idén már volt kettő is. Albumomban találsz régebbi képeket, idén én sajnos nem voltam.
A "kínai szar"-ozáshoz pedig jobb, ha hozzászoksz, fogod még hallani eleget.
Ma még jobban bele szerettem,olyan jól eső érzés volt a pályáról levágtatva 80-nal haza gurulni.
ha valaki ezt leszarozza azt megölöm az tuti.Mutasson valaki még egy 650-es cruisert ami így gyorsul és ennyivel megy!170-180 ig baromira húz,igaz utána már csr alig vártam hogy vissza álljak normál tempóra mert szét szakított,és totálisan meg kellett veszülnöm,a nyakam még mindíg zsizseg!
Szóval nem bántam meg a választást,s köszönöm hogy erősítettetek a vételében!
Hyo találkozót nem szoktatok szervezni?
Nem is kell hogy 200-at menjen,csak a tudat hogy ha épp 190-et kell ezzel a konfigurációval menni,akkor azt tudja is,még akkor is ha többet nem is fogok 130-140-nél többel menni vele.Tényleg csak azért vannak ezek a próbálkozások.Hogy tudjam hogy amit tudnia kell,azt tudja is.Épp most jöttem haza ,elmentem kerülni egy 80-100km-t és tök kellemesen néhol 110-120-al de volt amikor 80-nal elmotrozgattam,és semmi tünet nem volt.De ma délután leszedem az ülést és a tankot,és átnézem a csövet amit mondtatok,és remélem össze áll a gépezet!
az őrült dolgot csak azért írtam hogy ne hogy azt higyjétek hogy ilyen gép gyilkolós száguldozós ember cagyok
meg volt a próba.Leáll az egyik henger.Holnap szervíz megint.
Nem arról van szó hogy 180-nal kell közlekdeni.Csak annyi a dolog lényege,hogy ha kell mennie 198-at(vagy 193 a gyári adat) és mivel sport kipufogó van rajta aminek azért még dobnia kellene rajta,de ha nem is dob az se baj csak ne szabályozzon 170-ről 100-ra ha nem azt a 190-et bár mikor vigye.
Annyi az egész hogy úgy akarok motorozni(ja nem 180-nal)ország úton még ha csak 90-nel is hogy ne az jusson az eszembe hogy a motor nem tudja azt amit kellene!
Meg lehet félre érthető voltam,mert amikor 170-nel mentem az kb úgy nézett ki hogy haladtam normális tempóval 120 körül és oda rántottam 170-re kb 3másodpercig és vissza is álltam normál tempóra.Csak amikor meg akartam nézni a végét ekkor már ezt csinálta.Nem vagyok őrült motoros
Ahogy Trakee írja, utassal a GT is lassab.
Én egy kollégámmal 185-öt tudtam menni vele.
A GV pedig lassabb egy kicsit, mint a GT, meg 5 sebességes.
Mi van, ha tényleg leszabályzott?
Nincs rajta sajnos fordulatszám mérő.
Előfordult már pár motorral, hogy a tankszellőző kicsit el volt dugulva, vagy a vákumcsövek a benzincsapnál, és a vákumos benzinpumpánál nem voltak rendesen fenn, vagy a csap rendetlenkedett, és nagy tempónál nem kapott elég benzint. Ekkor hasonló tüneteket produkált...
Azért csak óvatosan vele.. Alig ismered, máris 180-al kell menni.. utassal..
Egyébként utassal a GT nagyon nem is megy jobban 180-190-nél
Nos további info kellene!
Gondoltam kicsit megnyúzom jobban,160-170 -et mentem vele eddig probléma nélkül.De ma gondoltam viszem az asszonyt,és kicsit oda baszok a lovaknak, 170-180 körül mint ha vissza szabályzott volna csökkent a sebesség,kb olyan volt mintha ha tartalékra kellett volna állítani a benzin csapot(de ezen ügye nincs)s 100-100 -nél volt hogy megint húzott!De megálltam hogy mi van.A motor járt szépen.Na akkor neki ugrunk még a haza vezető úton de a forgalom miatt nem tudtam már nagyon pörgetni szegényem.s mivel holnap hajnalba megyek dolgozni így a probálkozás nem elmarad holnapra.Valakinek van tippje erre a dologra?
Regisztráltam már vagy 2hete de ezt írja:"Az azonosítód még adminisztrátori megerősítésre vár. "
Szóval ne hidd, hogy van bárki is közöttünk, aki néha-néha nem lépi át a megengedett tempót. CSak óvatosan. (illetve van, GT 125-el nemigen lehet a 90-es tempót megsérteni :D Meg az XRX 125-el se nagyon :D Ez utóbbiról van tapasztalatom is...)
És ha még nem tetted, sipirc, regisztrják a kluboldalon. Ez a platform csak a fikázós szar kínaia-zóknak van fenntartva :D
http://hyosungclub.hu/
Idén lesz még találkozó,hol lehet róla infot szerezni?
Nem tudom, mit beszéltél vele, de utána egyből írtad, hogy eldöntötted a kérdést.
Hyo találkozók szoktak lenni, az idén már volt kettő is.
Albumomban találsz régebbi képeket, idén én sajnos nem voltam.
A "kínai szar"-ozáshoz pedig jobb, ha hozzászoksz, fogod még hallani eleget.
ha valaki ezt leszarozza azt megölöm az tuti.Mutasson valaki még egy 650-es cruisert ami így gyorsul és ennyivel megy!170-180 ig baromira húz,igaz utána már csr alig vártam hogy vissza álljak normál tempóra mert szét szakított,és totálisan meg kellett veszülnöm,a nyakam még mindíg zsizseg!
Szóval nem bántam meg a választást,s köszönöm hogy erősítettetek a vételében!
Hyo találkozót nem szoktatok szervezni?
az őrült dolgot csak azért írtam hogy ne hogy azt higyjétek hogy ilyen gép gyilkolós száguldozós ember cagyok
Nem írtam, hogy őrült vagy, csak hogy utassal nem fog egyszemélyes végsebességet menni a motor.
Nem arról van szó hogy 180-nal kell közlekdeni.Csak annyi a dolog lényege,hogy ha kell mennie 198-at(vagy 193 a gyári adat) és mivel sport kipufogó van rajta aminek azért még dobnia kellene rajta,de ha nem is dob az se baj csak ne szabályozzon 170-ről 100-ra ha nem azt a 190-et bár mikor vigye.
Annyi az egész hogy úgy akarok motorozni(ja nem 180-nal)ország úton még ha csak 90-nel is hogy ne az jusson az eszembe hogy a motor nem tudja azt amit kellene!
Meg lehet félre érthető voltam,mert amikor 170-nel mentem az kb úgy nézett ki hogy haladtam normális tempóval 120 körül és oda rántottam 170-re kb 3másodpercig és vissza is álltam normál tempóra.Csak amikor meg akartam nézni a végét ekkor már ezt csinálta.Nem vagyok őrült motoros
Én egy kollégámmal 185-öt tudtam menni vele.
A GV pedig lassabb egy kicsit, mint a GT, meg 5 sebességes.
Mi van, ha tényleg leszabályzott?
Nincs rajta sajnos fordulatszám mérő.
Azért csak óvatosan vele.. Alig ismered, máris 180-al kell menni.. utassal..
Egyébként utassal a GT nagyon nem is megy jobban 180-190-nél
Gondoltam kicsit megnyúzom jobban,160-170 -et mentem vele eddig probléma nélkül.De ma gondoltam viszem az asszonyt,és kicsit oda baszok a lovaknak, 170-180 körül mint ha vissza szabályzott volna csökkent a sebesség,kb olyan volt mintha ha tartalékra kellett volna állítani a benzin csapot(de ezen ügye nincs)s 100-100 -nél volt hogy megint húzott!De megálltam hogy mi van.A motor járt szépen.Na akkor neki ugrunk még a haza vezető úton de a forgalom miatt nem tudtam már nagyon pörgetni szegényem.s mivel holnap hajnalba megyek dolgozni így a probálkozás nem elmarad holnapra.Valakinek van tippje erre a dologra?
Ha lenne valakinek eladó gt250r-e,vagy tud egyet,ne habozzon,kiáltson rám!
Köszönöm