Nálam van a hyo,majd dobok képet is,meg videót,mert olyan hangja van mint az állat!
Autopályának jöttem pestről győrbe,iszonyat volt 120-ról 170-re úgy gyorsult...húúú még mindig remegek.8000km,2007 modell,2006-os gyártás.Folyamatosan szervízelve,990-ért és az enyémre 520-t dobtam rá.Végül is picit ára alatt számították be,de nem vészesen!
Volt ugyan képbe egy 800-ért de akkor rajtam marad a régi is,s nincs annak piaca,illetve az 2005-ös gyártás és nem volt hengerfej cserén sem!Annyi még hogy sport kipufogó van rajta,a másikon nem volt,ezen nincs bukó cső azon meg volt!Na ez keszekusza volt,de fogjátok fel druknak:))
Az enyém 2007-ben vásárolt, és 2006 közepi. Teljesen ok.
A Hyonál meg azt is vedd számításba, hogy nem csak ekkora teljesítményt nem kapsz ennyiért, de ilyen fiatal, és ilyen keveset futott motort sem. gondolom az ősszes többi jelöltedből ennyiért legalább 8-10 éveseket adnak.. Ezt is tessék hozzászámolni. 8-10 év, ezalatt 3-5 tulaj álltalában, ebből 1-2 tuti trehány, aki midnenen spórolt, sokszor volt eladó, kereskedésbe, a km-nek nemigen lehet hinni.
A Hyoból meg simán kifoghatsz szervizkönyveset, 4-5 éveset 10 e km körül... Azzal a tapasztalatok szerint 50 e km-ig tuti nincs nagy gond, azért 50-ig mondom, mert eddig Kareszé van felette, meg Kizsé, aki már eladta, más fórumozónak - 650-esbe - nincs több km-e. ÉS ekkor még mindig nincs olajfogyasztás se!
Elvileg jó.
Én 2006 decemberben vettem, tehát 2006-os gyártású, alvázszám szerint pedig 2007-es modell.
Adatlapomon van egy kép az alvázszám elemzéséről.
na úgy néz ki találtam egy megfelelőt,viszonylag korrektűl beszámítják az enyémet és 2007,bár este derül ki hogy mikori gyártás,remélem 2007,s akkor tuti nyugodt lennék!
ha 2006-os gyártás az már okés?
:(nem tudom,kezdek kiábrándulni,lehet érdemesebb lenne picit drágábban 2007-est venni.Vagy lebeszélni magam a hyoról.Csak az a baj hogy crusier ekkorában ilyen teljesítménnyel nincs,az xvs is 4x lerő,ami azért kinőhető,nagyobb cm3-t nem akarok.
Az a baj, hogy a 2006 előttieknél előfordulhat. De egyszerű megtudni, mikori gyártás, a motorszám 10. számjegye az év.
És ha nem cserélték, beüthet a krach. Ha felnézel a klubhonlapra éppen most járt úgy szegény Puposteeve, hogy hitt a forgalmazónak, nem ragasztották be a generátor csavarokat (ez is gubanc lehet, de időben 6 csepp csavarragasztó, meg 30 perc munka, olajat sem kell leereszteni, ha fel tudod kötni, hogy ne oldalra álljon) és elkezdtek kicsvarodni, lerarálta a generátort. Sajnos ilyen az importőr, filléres ellenőrzést, amit szó nélkül, normál szerviznél megcsinálhattak volna, kérésre se tették. A hengerfejeket kérésre talán...
Szóval én nem erőltetném.
Amúgy szerintem a kereskedők meg akarnak szabadulni tőlük, nem hiszem, hogy egyszerűen talál rá vevőt. Persze a te 125-ösöd se lehet valami keresett, mert akinek kellene, fiatalok, mert csak erre van jogsija, annak pénze nincs. Bocs, nem bántás, valóság, az én GT-m se kellene senkinek, tuti :D Hiába első tulaj, rendben tartott, de 38 e km, meg Hyosung, de nem is eladó :D)
ja jut eszembe,van egy 850-ért 13.000 km-rel.S kérdeztem a tulajt hogy volt-e hengerfej cserén,azt mondta nála nem volt tuti,de nem tudja hogy előtte volt-e.Ez egyébként 2006 .02 forgalomba helyezésű de a cinkes 2005-ös gyártás!ebből a sorozatból az összes kapufa vagy csak bizonyos sorozatszámú?
na találtam,840 a gép,s olyan jó fejek hogy az enyémre "csak" 550ezret kellene fizetnem,na kösz szépen inkább porosodik a tárolóban,azt a gyereknek 10 év múlva lesz egy veteránja!
óóó,az nagyon jó lenne,köszönöm szépen!
Rosszat eddig nem találtam róla a neten,de igazából jó lenne beszélni olyannal is akinek volt több mocija a GV előtt,s neki volt xvs650 is,ami tuti össze hasonlítás számomra!
Van egy ismerősöm, neki volt Kymco Venox 250, 1400-as Intruder, volt neki XVS 650 is, ha jól emlékszem, aztán Hyosung GV650, aztán Kawasaki VN900, és most ismét vett egy GV650-et.
Győrből, vagy a környékéről hozatta ide az ország másik végébe.
Ja, és ezt mindet újonnan vette.
Az utolsó három sorrendje 100%, hogy így volt, az előzőek sorrendje nem biztos.
Ha gondolod, megkérdem tőle, hogy megadhatom-e a számát neked, egy kis tapasztalati beszélgetés céljából.
2005 utánit nyugodtan vehetsz.
Sajnos a fogasszíj sokszor nyikorog, ez problémás javítás lehet, vagy inkább drága.
Amúgy itt vannak inkább a tulajok: http://hyosungclub.hu/index.ph...
Sziasztok!650 körüli cruisert szeretnék vásárolni.Első sorban xvs650,750vt-t keresgélek.Majd rá bukkantam a hyosung gv650-re.Erről kérnék tőletek véleményt és esetleges tapasztalatot jót -és rosszat!
Köszönöm előre is!
Autopályának jöttem pestről győrbe,iszonyat volt 120-ról 170-re úgy gyorsult...húúú még mindig remegek.8000km,2007 modell,2006-os gyártás.Folyamatosan szervízelve,990-ért és az enyémre 520-t dobtam rá.Végül is picit ára alatt számították be,de nem vészesen!
Volt ugyan képbe egy 800-ért de akkor rajtam marad a régi is,s nincs annak piaca,illetve az 2005-ös gyártás és nem volt hengerfej cserén sem!Annyi még hogy sport kipufogó van rajta,a másikon nem volt,ezen nincs bukó cső azon meg volt!Na ez keszekusza volt,de fogjátok fel druknak:))