Kanyar mester
06-20-433-81-78
Nála lehet, hogy van bontott is.
MINDEN HYOSUNG modellhez
Egyes alkatrészek akár
25% kedvezménnyel
info@hyosung.hu - 06-30-2129872
UTÁNVÉTTEL AKÁR 1 NAP ALATT IS
M0 MOTO CENTER, 1211 BUDAPEST,
CSEPELI ÚT 125.
Mintha már kérdezted volna régebben is.
Ehhez a motorhoz kell? :
"kiváló állapotban lévő motorom (kezdőknek kiváló)hibátlan állapotban friss műszakival,olajcserével ,láncszettel, 1500Km futott gumikkal,sportdobbal eladó!"
Hali!Hyosung GT 250R-hez kellene nekem hajtókar szett vagy egy komplett főtengely !Ha tudtok kérlek segítsetek!A moci darabokban és mindjárt vége a nyárnak! !Segítségeteket előre is köszönöm!
Látom motort akarsz vásárolni és érdeklődsz a hyosungok iránt. Nekem volna egy eladó 650-em. 2006 évjáratú 2007-ben lett forgalomba helyezve. 30800 km van benne. A Karesz által említett generátoros, fesz. szabályzós történet nekem is megvolt. CHF hitel van rajta, fix 20200 ft a havi törlesztő. A mai árfolyam mellett kb 28-29 hónap van hátra. Átvállalással elvihető. Vagy ha azok a kevesek közé tartozol akik készpénzre tudnak vasat venni kb. 600.000-620-000 ft-ból kirendezhető és vihető. Ha esetleg érdekel a hp1985@freemail.hu címen elérsz.
Én egy GTR 650-est hajtok 3 éve, és nem találtam túl kényelmetlennek, mivel elég mélyen van az ülés a tankhoz képest. Persze volt olyan hogy 150 km után meg kellett állnom tornázni kicsit. Nem túl gyakran vittem utast, de ők azért nem érezték fotelben magukat hátul, de sztem a sportmotorok közül egy sem rendelkezik túl kényelmes hátsó üléssel. De amúgy ezt is embere válogatja. Volt aki 50 km után szólt hogy forduljunk vissza, mert nem kényelmes, de volt olyan is, akinek 100 km megtétele után is fülig ért a szája :-D Remélem tudtam valamennyit segíteni. Üdv.
Köszönöm a válaszokat.
Még nem tudom eldönteni hogy melyik típust is veszem. Tetszik az idom nélküli változat, de mint, mint ahogy csobaikaresz motorjára is írták hogy a hátsó ülés, nem a legkényelmesebb, lehet jobban meg kell gondolnom. Azért egy YBR 125-ös hátsó ülésénél biztosan kényelmesebb lehet a hyosung ülése.
Kareszre hallgass!
De vedd figyelembe, hogy a csutkakormányos motor bizony kényelmetlen tud lenni hosszú távon :D Értsd úgy, hogy ha nagy a forgalom, tötymörögni kell hosszan, 80-100 km városi (50-es) tempóban, fékezgetve, bizony fárasztó. De lehet bennem van a hiba, ez autóval, bármivel fáraszt :D A csuklóim a Hyosungon pláne :D
Ellenben ha a saját tempómat mehetem, akkor 3-400 km után, leszállva érzem, hogy fáradt vagyok :D
De imádom. Nekem is S van. HJa, ha nézed a hirdetéseket, érdemes tudni, hogy sokan tévesen az SH-t (magaskormányost) is S-ként hirdetik. Átépíthető egyik a másikká, csak nem olcsó.
De hogy melyiket szeretnéd, neked kell eldönteni. Az S amúgy pár apróságban különbözik. Nincs oldalidom, helyette van két pici díszidom a fejidom alján. Illetve még egy furcsaság, amire Mike, és Karesz hívta fel a figyelmem, hogy csak az S esetében a fejidomon a légbevezető nyílások tényleg ki vannak vágva, az R esetében nem.
Mennyire újat akarsz venni?
Normál esetben a fogyasztás 3,7 - 6, de nagyrészt 4,5, ha úgy húzod, mint TT, akkor 8-9 is lehet. Ha 8-9 után észhez térsz, akkor ismét 4,5.
Menetdinamikára nincs panasz.
Vezetőülés kényelmes, utasülés nem annyira, de utasa válogatja.
Én 1000km-t simán kibírtam rajta egy nap. Mondjuk az enyém Naked. Aznap Mike sem panaszkodott a hátsójára, az övé S, de az olyan, mint az R, csak kevesebb idommal.
Megbízhatóság jó, de vannak jellemzően előfordulható hibái.
Ez főként fesz.szabályzó, ha későn veszik észre, akkor generátorral együtt.
Tavaly volt részem az utóbbiban, kompletten fesz.szab+generátor+tömítés 26000Ft volt.
Néhány motornál vízpumpa csepegés fordult elő.
Ez nálam is jelentkezett, szervízben 10 perc alatt javította a szerelő, tömszelence vált ketté, azt ragasztotta vissza.
Ez 17000km-nél volt, most van 51800km, azóta bírja.
Az R, S, SH modelleknek digitális a műszerfala. Néhány motornál előfordult egy filléres, de annál bosszantóbb hiba, egy tórusztekercs elenged a műszerfalban, és elfelejti, vagy átállítja a km óra állást. A hiba akár otthon is javítható forrasztással, és a tekercs gyantás, vagy valamilyen ragasztós rögzítésével.
Jellemzően ennyi típushiba van.
Szervízigény az van, 4000km a hivatalos szervízciklusa.
Minden 2.-nál levegőszűrő és gyertya csere az olaj és olajszűrő cserén felül.
Ha használtban gondolkodol, akkor érdemes 2006 utánit venni, ami általában fekete vázas, de nem minden esetben.
Régebbit is vehetsz, de akkor tudja igazolni a tulaj a hengerfejEK cseréjét!
2006 után állítható a fékkar, jobb a fék, erősebb a kuplung bowden, a kormánycsapágy alatt, alul van egy kis védő gyűrű körbe, naked esetén van hátul fém utas kapaszkodó, a többi nem jut eszembe. Ja, de mégis egy, a legfontosabb, hogy más a hengerfej, és azóta nincs szelepszakadás.
Véleményem szerint a pénzedért kapsz egy fiatal, probléma mentes, megbízható motort, ha ezt a márkát választod.
Javaslom, próbálj ki egyet!
Az enyémről írta népítéletet ITT.
Ha ráérsz, olvasd el a többit is, bár szerintem van amelyik teljesen kamu.
Ha képek is érdekelnek, nézz szét az adatlapomon!
Ha van még kérdés válaszolok, ha tudok.
Mondjuk általában az ilyen véleményt kérőkről nem hallunk többet soha.
Sziasztok.
Mostanában tervezek új motort venni. Szeretnék véleményt kérni a Hyosung GT650R típusú motorról. (fogyasztás, menetdinamika, megbízhatóság, szervízigény, vezető és utasülés kényelme mondjuk egy 200 km-es túrán?
Előre is köszönöm mindenkinek.
Ati's debrecenből.
A 7 motorból 4 Hyosung, 2 Suzuki, és 1 Aprilia volt.
A legkissebb a GV 250 volt, következő lépcsőfok a 650-es volt.
Nagyon szépen ment mindenhol, a hegyekben is, 130-al simán előzgette az autókat.
Én még nem.
A régebbi LIDL tanktáskát próbáltam még csak, azt is csak a saját mágneseivel.(Adtak hozzá rögzítő pántokat is)
210-et gond nélkül elviselte.
Srácok! Valamelyikőtök próbált már betöltőnyílás köré csavarozható tanktáskát felrakni GT-re?
Mivel egyezhetnek meg a furatok? Talán a szuzukiéval?
(Úgy tippelem, hogy egyezik az SV-vel)
Szép bizony!
Sajnos ezek a képek is már lassan 3 éve készültek ott.
Jó lenne ismét arrafelé motorozni!
12 nap alatt sok mindent meg lehet nézni, mi csak 4 napot voltunk.
Még néhány kép, arról az útról:
Pontosabban Oroson.
Megkérdezheted tőle is a bontottat, hátha szerencséd van!
06-70-581-34-73
Kanyar mester
06-20-433-81-78
Nála lehet, hogy van bontott is.
MINDEN HYOSUNG modellhez
Egyes alkatrészek akár
25% kedvezménnyel
info@hyosung.hu - 06-30-2129872
UTÁNVÉTTEL AKÁR 1 NAP ALATT IS
M0 MOTO CENTER, 1211 BUDAPEST,
CSEPELI ÚT 125.
Mintha már kérdezted volna régebben is.
Ehhez a motorhoz kell? :
"kiváló állapotban lévő motorom (kezdőknek kiváló)hibátlan állapotban friss műszakival,olajcserével ,láncszettel, 1500Km futott gumikkal,sportdobbal eladó!"
Látom motort akarsz vásárolni és érdeklődsz a hyosungok iránt. Nekem volna egy eladó 650-em. 2006 évjáratú 2007-ben lett forgalomba helyezve. 30800 km van benne. A Karesz által említett generátoros, fesz. szabályzós történet nekem is megvolt. CHF hitel van rajta, fix 20200 ft a havi törlesztő. A mai árfolyam mellett kb 28-29 hónap van hátra. Átvállalással elvihető. Vagy ha azok a kevesek közé tartozol akik készpénzre tudnak vasat venni kb. 600.000-620-000 ft-ból kirendezhető és vihető. Ha esetleg érdekel a hp1985@freemail.hu címen elérsz.
Még nem tudom eldönteni hogy melyik típust is veszem. Tetszik az idom nélküli változat, de mint, mint ahogy csobaikaresz motorjára is írták hogy a hátsó ülés, nem a legkényelmesebb, lehet jobban meg kell gondolnom. Azért egy YBR 125-ös hátsó ülésénél biztosan kényelmesebb lehet a hyosung ülése.
De vedd figyelembe, hogy a csutkakormányos motor bizony kényelmetlen tud lenni hosszú távon :D Értsd úgy, hogy ha nagy a forgalom, tötymörögni kell hosszan, 80-100 km városi (50-es) tempóban, fékezgetve, bizony fárasztó. De lehet bennem van a hiba, ez autóval, bármivel fáraszt :D A csuklóim a Hyosungon pláne :D
Ellenben ha a saját tempómat mehetem, akkor 3-400 km után, leszállva érzem, hogy fáradt vagyok :D
De imádom. Nekem is S van. HJa, ha nézed a hirdetéseket, érdemes tudni, hogy sokan tévesen az SH-t (magaskormányost) is S-ként hirdetik. Átépíthető egyik a másikká, csak nem olcsó.
De hogy melyiket szeretnéd, neked kell eldönteni. Az S amúgy pár apróságban különbözik. Nincs oldalidom, helyette van két pici díszidom a fejidom alján. Illetve még egy furcsaság, amire Mike, és Karesz hívta fel a figyelmem, hogy csak az S esetében a fejidomon a légbevezető nyílások tényleg ki vannak vágva, az R esetében nem.
Normál esetben a fogyasztás 3,7 - 6, de nagyrészt 4,5, ha úgy húzod, mint TT, akkor 8-9 is lehet. Ha 8-9 után észhez térsz, akkor ismét 4,5.
Menetdinamikára nincs panasz.
Vezetőülés kényelmes, utasülés nem annyira, de utasa válogatja.
Én 1000km-t simán kibírtam rajta egy nap. Mondjuk az enyém Naked. Aznap Mike sem panaszkodott a hátsójára, az övé S, de az olyan, mint az R, csak kevesebb idommal.
Megbízhatóság jó, de vannak jellemzően előfordulható hibái.
Ez főként fesz.szabályzó, ha későn veszik észre, akkor generátorral együtt.
Tavaly volt részem az utóbbiban, kompletten fesz.szab+generátor+tömítés 26000Ft volt.
Néhány motornál vízpumpa csepegés fordult elő.
Ez nálam is jelentkezett, szervízben 10 perc alatt javította a szerelő, tömszelence vált ketté, azt ragasztotta vissza.
Ez 17000km-nél volt, most van 51800km, azóta bírja.
Az R, S, SH modelleknek digitális a műszerfala. Néhány motornál előfordult egy filléres, de annál bosszantóbb hiba, egy tórusztekercs elenged a műszerfalban, és elfelejti, vagy átállítja a km óra állást. A hiba akár otthon is javítható forrasztással, és a tekercs gyantás, vagy valamilyen ragasztós rögzítésével.
Jellemzően ennyi típushiba van.
Szervízigény az van, 4000km a hivatalos szervízciklusa.
Minden 2.-nál levegőszűrő és gyertya csere az olaj és olajszűrő cserén felül.
Ha használtban gondolkodol, akkor érdemes 2006 utánit venni, ami általában fekete vázas, de nem minden esetben.
Régebbit is vehetsz, de akkor tudja igazolni a tulaj a hengerfejEK cseréjét!
2006 után állítható a fékkar, jobb a fék, erősebb a kuplung bowden, a kormánycsapágy alatt, alul van egy kis védő gyűrű körbe, naked esetén van hátul fém utas kapaszkodó, a többi nem jut eszembe. Ja, de mégis egy, a legfontosabb, hogy más a hengerfej, és azóta nincs szelepszakadás.
Véleményem szerint a pénzedért kapsz egy fiatal, probléma mentes, megbízható motort, ha ezt a márkát választod.
Javaslom, próbálj ki egyet!
Az enyémről írta népítéletet ITT.
Ha ráérsz, olvasd el a többit is, bár szerintem van amelyik teljesen kamu.
Ha képek is érdekelnek, nézz szét az adatlapomon!
Ha van még kérdés válaszolok, ha tudok.
Mondjuk általában az ilyen véleményt kérőkről nem hallunk többet soha.
Mostanában tervezek új motort venni. Szeretnék véleményt kérni a Hyosung GT650R típusú motorról. (fogyasztás, menetdinamika, megbízhatóság, szervízigény, vezető és utasülés kényelme mondjuk egy 200 km-es túrán?
Előre is köszönöm mindenkinek.
Az én fejemben is van egy erdélyi motoros túra...majd meglátjuk eccer.
A 7 motorból 4 Hyosung, 2 Suzuki, és 1 Aprilia volt.
A legkissebb a GV 250 volt, következő lépcsőfok a 650-es volt.
Nagyon szépen ment mindenhol, a hegyekben is, 130-al simán előzgette az autókat.
Ki volt Kissassal ezen a túrán?
Ez sokkal praktikusabb úgy ahogy én használom.
A régebbi LIDL tanktáskát próbáltam még csak, azt is csak a saját mágneseivel.(Adtak hozzá rögzítő pántokat is)
210-et gond nélkül elviselte.
Mivel egyezhetnek meg a furatok? Talán a szuzukiéval?
(Úgy tippelem, hogy egyezik az SV-vel)
Sajnos ezek a képek is már lassan 3 éve készültek ott.
Jó lenne ismét arrafelé motorozni!
12 nap alatt sok mindent meg lehet nézni, mi csak 4 napot voltunk.
Még néhány kép, arról az útról:
Augusztus 12-én indulok 12 napra, autóval, családdal.