Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pénteken a szabadság térnél láttam egy sárga gt 250 nakedbikeot, meg is álltam nézelődni, jó kis gépnek tűnt, tulajt remélem nem zavarta h ott köröztem mellette :D esetleg ha itt van fórumon odaadhatná egy körre :D
A 250-es jó választás, én 20.000-et mentem vele eddig, és bírja.
Nálam annyi a nehezítés is van, hogy majdnem 130 kiló vagyok, és járok kakucsra gázt húzni
Négy éve csináltam meg a tanfolyamot, akkor a január 31.-i kezdéstől ápr. 22.-én kaptam kézhez a jogsit.
Ha nyugodt motoros vagy, A korl. is elég. Egyébként két éven belül, ha mégis meggondolod magad, tehetsz különbözeti vizsgát.
A tanfolyamon részt kell, venni, asszem csak egyetlen egy alkalom volt engedélyezett hiányzásra, különben érvénytelen az egész.
Egyébként meg egy csomó nagymotort lehet kapni gyári 25 kW-os fojtással, Suzuki GS500, Kawa ER-6, Hyo 650-esek...
meggyőztetek, mostmár csak jogsit kell letennem meg eladni a gépet.
A korlátozott elég, most vagyok 20, de lehet megvárom a 21-et h egyből korlátlan. Nekem teljesen mindegy, szerintetek?
meg igazából pénztől is függ a dolog... ha lesz most elegendő akkor kapkodok az Akorlátozottért, időbe mennyi idő? olyat nem lehet csinálni h csak vizsgákra megyek?
Nem kell tartani a márkától. Én több mint két éve hajtom az enyémet, és nagyon meg vagyok elégedve vele. Ötezrenként 1,5 L olaj + szűrő. Időnként benzin (3,5 fölé nem megy a fogyasztása nekem).
Köt.bizt. 3060/év, telj.adó 6200/év. Nagyon gazdaságos.
Kétszemélyes túrázásra 100-120-al tökéletes.
Én szeretem.
jaja olaj itt is érzékeny dolog volt, nem is sajnálom rá, mást is mindig cserélgettem eddig (hűtőlé, fékolaj, lengéscsillapító...)

meg nem akarok igazából száguldozni, 250es v2őt meg nem kell agyonpörgetni h menjen, nyáron inkább motorral járok ennyi az egész. Autó fenntartást és dugót nem bírnám ki. Ez meg elég jó sok időre szerintem... persze biztos kinövi az ember később, de sebesség meg úgy se kell több (főleg rendszám mellett)
Az N, és az E között mechanikailag csak a dupla első tárcsa a különbség az R javára.
Valószínűleg könnyebb jó állapotú N-eset találni, mert az R kedveltebb keresettebb. Szóval csak mázlid van, ha olyat szeretnél.
Azt se feledd majd, hogy át is kell iratni, ennek is van egy olyan 20-30 e Ft-os költséges sajnos. De utána egy takarékos, hosszú életű motorod lesz. Egy fontos, ne sajnáld azt a kevés olajat, ami kell bele (abba tényleg kevés kell) és 5 e km-enként cseréld le, szűrővel együtt. Vagy gyári előírás szerint 1 év... Amit lehet annyira nem tartanék be, de ha 2 évig nem gyűlik össze 5 e km,, akkor azért illene....
Sajnos a megbecsültsége nem sok. De motorozni szuper vele!
köszi a bíztatást! igazából én nagyon békés típus vagyok 50est se gyilkoltam még szét és nem is akarom inkább nagyobb köbcentire váltok. Meg hát ... eléggé vigyázok minden cuccomra, mert 20évesen saját pénzből nem könnyű ilyen dolgokra szert tenni.
Ha sikerül eladni a tzr-t, akkor nyári melóból elméletileg tudok venni 250es nakedbike-ot. Gyorsasági nem olyan kényelmes, városba oké de hosszúra nem nagyon. Ill. ki kell próbálni minden fílinget :D
Ne félj tőle! A 250-es szinte mindent bír! A környéken van egy srác, a híre megelőzte, (szó szerint, még nem láttam, csak mesélték, hogy van itt egy gyerek, aki minden motorját kinyírja, vett egy GT250-est, tőbbszőr megburította, üti-vágja, és a motor röhög rajta)
Aztán találkoztam a gyerekkel... Váltótkezelni nem tud.. A motor nagyon keményen kezeli, a kuplungja jóideje csúszna, ha nem lenne úgy állítva, hogy ne emeljen ki rendesen, persze a váltó így szar, rugdossa, és bírja... Asszem 40-50 e van a motorba... Második trehány tulaj. Meglepően egyben van ahhoz képest a gép! PErsze újrafestett, karcos, hegesztett lábtartós, kipufogó kifúj, lukas, zőrőg, rohad, de a blokk... Kicsit szivárog az olaj, leszarja, de más baja nincs....
Ha a lenti linkekben nem találsz kérdezd Kanyar mestert :
http://www.see-see.hu/
Szia kazy69.hajtókar szett kellene a gépemhez!
Alkatrészileg hátha segít valakinek:

http://search.eim.ebay.hu/?Que...

http://motors.shop.e
bay.com/Mo...


http://stores.ebay.de/racingpl...

ezek többsége vámmentes, mert EU-n belül van bejegyezve még ha Ausztál is a cég, ez tapasztalat.
Jó böngészést, és a Googl fordító segít
rendes vagy köszi csá csege
Gázbovdenem ki van szőrösödve, lábtartó tartója(ami a fékmunkahengert is tartja), AC pumpa, fékbetét(1000ft), Hyokulcs(500ft).......
7000 a posta.....még várok hozzá1-2cuccost!
Én csak megtágítottam a lyukakat, hogy tudjon igazodni.
Meg az egyik domború csavarját kicseréltem lapos fejűre.
Szeva. Én pár hónapja rendeltem fesszabályzót a GTR 650-esembe, a www.kelle.hu-ról. A gyári valami 28000 ft lett volna, itt kihozták másnapra 13.000-ért,és állítólag még jobb is ez az általános, mint a gyári. Annyi hogy picit nagyobb, és kellett rá fúrni egy másik lyukat a csavarnak hogy beférjen, de amugy tökéletes,azóta sincs semmi gondom vele. Remélem tudtam segíteni. Üdv.
hol kapok hozzá olcson fesz-szabályzót 650 gtr
előre is köszi
vigyázzatok az utakon csá
JaH!

Köszönöm!
nem tudom mit néztél ki, de lehet hogy az eBay-on is megtalálható és az EU-n belül vám mentes, sokan onnan szerzünk be dolgokat
Igen, a klub oldalról már több emberke is rendelt onnan.
Én még nem.

Ha összeállítottad a kosár tartalmát, akkor alul van egy olyan gomb, hogy Estimate Shipping. Arra kattintasz, akkor bejön egy másik ablak, abban ki kell választani, hogy Hungary, és megnyomni az update gombot.

Ha Ft-ra van beállítva az oldal, akkor ezt is Ft-ban írja ki.
Szevasztok!
Rendelt már valaki a Hyosungsource.com-ról?
Ha igen, légyszi áruljátok már el, mennyi a postaköltség, és hogyan zajlik a kifizetés?

Mert ezeket szinte lehetetlen kihámozni az oldalról!
Előre is köszi!
hátha valakinek hasznára válik, van másfajta is
http://akkumulatoroutlet.hu/to...
Azt hiszem 25-én.
Ha kész leszek írok neki mindenképpen, (mármint az öregnek)de ideje lenne meglátogatni őket. Nem tudom érinti-e ez a nyugdíj mizéria ami most napirenden van a rendörök között is, no meg hogy szolgál az egészsége...készülnek e az osztrák útra, stb.

Szia Kazy! Remélem lesz valami kellemes motorozós idő, nagyon jól esne. A kemény tanulás miatt 3-4 hetente tudtam csak mocira ülni. Hiányzik egy szabad, hosszú gurulás.
De ami késik az nem múlik!
Addigra pont itt lesz a napos, száraz idő
Öregember eladta a Hyo-t.
Itt kisvárdán pedig van egy új GV 650, kék színű.
Már volt neki régebben egy szürke GV 650, azt lecserélte egy új Kawasaki VN900-ra, és most a Kawasakit lecserélte egy új GV650-re.

Mikor jár le a műszaki?