Én Is jártam már így! Vmi megszorul benne! legutóbb csak úgy tudtam kinyitni, hogy imbuszkulcsal leszedtem(4 fogja csak), de így sem volt egyszerű. Szétszedtem, s megszilikonoztam. Egyébként, ha kiveszed belőle a kulcsot, s teszel rá 1 rongyot (hogy meg ne sérüljön), s valamivel ráütsz(én kis kalapáccsal kocogtattam) úgy kinyílik! Nálam legalábbis.
A gond az volt hogy elfordul a kulcs de nem húzza be a nyelvet. Próbáltam feszgetni, tolni, húzni, mindent amit csak lehet.
Ekkor gondoltam hogy feladom és szétbarmolom, szétverem a zárat.
első ütés után mondtam hogy egy utolsó próbát a kulccsal, erre kinyílt a tanksapka. Szétszedtem apró darabokra a zárat és összeraktam. 2 golyó kimaradt , de mostmár müködik rendesen.
Ma felmentem a Grosglocknerstrassera, majd megpróbálok képet feltenni.
Először fújj bele valami olajat! Pl fegyverolaj, vagy WD40. AZtán próbáld úgy, hogy lenyomod a sapkát, és úgy fordítod el a kulcsot.
Szerintem ez nem jellemző. Persze ha sose olajozták a zárat, és csak feszegették, elkophatott. Az ciki...
Jah nem hiszem hogy az imbusz csavarokkal le lehetne venni. hogy sikerült kinyitnod a tanksapkat? nem emlekszel? Az a baj hogy alulrol se lehet megpiszkalni ha leveszem a tankot. nem lesz egyszerü itt egy ügyes kulcsmasolost talalni.
és valaki tud eladó 50 cc is aluminium hengerszetett?
ami suzuki sephiahoz jó?
ha valaki venné a fáradságot hogy keressen nekem egyet és belinkeli azt megköszönném mert a netem nagyon lassu előre is köszönöm
Hello nekem egy Hyosung Cab om van ugyan olyan mint egy suzuki sephia(robogó) jelenleg több mint 5 grammos görgő van benne ezért 30 ig nagyon lassan gyorsul de 55 a végsebessége.
Az lenne a kérdésem ha belerakok egy 3.8 g-os görgőszettet akkor azt tudom hogy nagyon állat lesz a gyorsulása de lassabb lesz-e utánna? és ha igen hány km/h-val?
Szia
Nekem anno volt ilyen,szét kellett szedni,és egy ügyes kulcsmásolós rakta össze benne a stifteket.A gond az,hogy valahogy ki kell nyitnod,különben nem tudod leszedni(ha jól emlékszem),én is ott álltam nála,és fél órán keresztül próbáltuk,majd feladtam.Később mikor kinyílt,nyitott tanksapkával mentem el hozzá megcsináltatni.
Nemrég mondták a nyíregyházi Yamaha kereskedésben, hogy ők azért állnak rosszul, mert a Suzuki és a Honda nagyon nyomott áron adja a motorokat, hogy legyen forgalma.
Ma beálltam a benzinkútba hogy tankolok, kulcs elfordít, de a tanksapka nem nyílik. Kocogtattam feszegettem, nyomtam húztam, próbáltam mindent, de nem nyilott. Szerencsére haza tudtam gurulni éppen, de csak azért mert hegyről lefele jöttem. Próbáltam itthon is feszegetni de nem nyílott. Valószínű a nyelvét nem húzza be. Majd hétvégén megpróbálom levenni a tanksapkát az imbusz csavarokkal. Járt már valaki így? Vagy csak nekem van mindig "szerencsém"?
Nekem nincs bajom a hyo-kal, sokat olvasok róluk és elég pozitív kép van róluk bennem, sőt az új modellek (mármint amelyikeknek az új popsijuk van) kifejezetten tetszenek! És szívesen elfogadnék egy új GT250efi-t
De azért az vicces, hogy egy hyo GT250R EFI akciósan 1.250.000 forint.... (akció nélkül 1,4mil)...
Eközben az új honda CBR250R (aminek ocsmány a fejidomja) ABS-sel és akció nélkül 1.248.000 forint.... És azért még is csak honda.
Azért ilyenkor nehéz mérlegelni az embernek... :/ Kicsit pozicionálhatná lentebb az árakat a hyo... Vagy mi kerül ennyibe rajta?
Ha tényleg a gyári gumi van rajta, nem cserélték, akkor akár komolyan is veheted.
A gyári lánc RK, az pedig bele van ütve az oldalába.
Ha megvan az alváz és motorszám, akkor én megkérdezném az importőrt, hátha meg tudja mondani, hogy volt-e cserélve a hengerfej.
Vagy foglaltasd bele a szerződésbe, hogy szelepszakadás esetén pénz vissza motor vissza, vagy pedig fizetik a javítást.
Ha valóban volt csere, és mindkét hengeren, akkor nem kell aggódnia ez ügyben, mert utána nem fordul elő ilyen eset.
Egyébként Kanyar mester tudná megnézni, de talán le kell venni a hengerfejet hozzá.
De az is lehet, hogy csak a szelepfedelet kell levenni.
Szervízkönyv nincs?
Abban benne kellene lennie az 1000km-es, a 4000km-es szervíznek, és a hengerfej cserének is.
Nemsokára 8000-es szervíz.
Olajszűrő, olaj, levegőszűrő, gyertya csere.
Nincs rajta semmi furcsa, még a gumik is olyanok, mint amit a gyárban raknak rá.
A lánc az nagyon ki van fényesedve.
Ez még a 2004-2005-ös modell.
A fék is ennek megfelelő.
Hengerfej? Volt cserélve?
Véleményem szerint külföldről hozták be, de nem biztos.
Az NYVSC pálya mellett.
Tiszavasvári úti felüljáró -- Derkovits út, első kereszteződés balra.
2007.01.15-től 2011.05.11.-ig gyűjtögettem.
Tovább tartott, mint gondoltam.
Ne viccelj már!
Felbírt menni?
Ekkor gondoltam hogy feladom és szétbarmolom, szétverem a zárat.
első ütés után mondtam hogy egy utolsó próbát a kulccsal, erre kinyílt a tanksapka. Szétszedtem apró darabokra a zárat és összeraktam. 2 golyó kimaradt , de mostmár müködik rendesen.
Ma felmentem a Grosglocknerstrassera, majd megpróbálok képet feltenni.
Szerintem ez nem jellemző. Persze ha sose olajozták a zárat, és csak feszegették, elkophatott. Az ciki...
Hyosung fékbetét eladó 3600 Ft/pár!
ami suzuki sephiahoz jó?
ha valaki venné a fáradságot hogy keressen nekem egyet és belinkeli azt megköszönném mert a netem nagyon lassu előre is köszönöm
Az lenne a kérdésem ha belerakok egy 3.8 g-os görgőszettet akkor azt tudom hogy nagyon állat lesz a gyorsulása de lassabb lesz-e utánna? és ha igen hány km/h-val?
Nekem anno volt ilyen,szét kellett szedni,és egy ügyes kulcsmásolós rakta össze benne a stifteket.A gond az,hogy valahogy ki kell nyitnod,különben nem tudod leszedni(ha jól emlékszem),én is ott álltam nála,és fél órán keresztül próbáltuk,majd feladtam.Később mikor kinyílt,nyitott tanksapkával mentem el hozzá megcsináltatni.
Az osztrákoknál is 105 euróval drágább a Hondánál.
Hyosung
Honda
Nemrég mondták a nyíregyházi Yamaha kereskedésben, hogy ők azért állnak rosszul, mert a Suzuki és a Honda nagyon nyomott áron adja a motorokat, hogy legyen forgalma.
Nekem nincs bajom a hyo-kal, sokat olvasok róluk és elég pozitív kép van róluk bennem, sőt az új modellek (mármint amelyikeknek az új popsijuk van) kifejezetten tetszenek! És szívesen elfogadnék egy új GT250efi-t
De azért az vicces, hogy egy hyo GT250R EFI akciósan 1.250.000 forint.... (akció nélkül 1,4mil)...
Eközben az új honda CBR250R (aminek ocsmány a fejidomja) ABS-sel és akció nélkül 1.248.000 forint.... És azért még is csak honda.
Azért ilyenkor nehéz mérlegelni az embernek... :/ Kicsit pozicionálhatná lentebb az árakat a hyo... Vagy mi kerül ennyibe rajta?
A gyári lánc RK, az pedig bele van ütve az oldalába.
Ha megvan az alváz és motorszám, akkor én megkérdezném az importőrt, hátha meg tudja mondani, hogy volt-e cserélve a hengerfej.
Vagy foglaltasd bele a szerződésbe, hogy szelepszakadás esetén pénz vissza motor vissza, vagy pedig fizetik a javítást.
Ha valóban volt csere, és mindkét hengeren, akkor nem kell aggódnia ez ügyben, mert utána nem fordul elő ilyen eset.
Egyébként Kanyar mester tudná megnézni, de talán le kell venni a hengerfejet hozzá.
De az is lehet, hogy csak a szelepfedelet kell levenni.
Szervízkönyv nincs?
Abban benne kellene lennie az 1000km-es, a 4000km-es szervíznek, és a hengerfej cserének is.
Nemsokára 8000-es szervíz.
Olajszűrő, olaj, levegőszűrő, gyertya csere.
Szép a géped!
A pesti autópiacról való?Ott volt agy ilyen vas amit elsőre én is megakartam venni,de azt másikat vettem.
üdv:laci
A lánc az nagyon ki van fényesedve.
Ez még a 2004-2005-ös modell.
A fék is ennek megfelelő.
Hengerfej? Volt cserélve?
Véleményem szerint külföldről hozták be, de nem biztos.