Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv. Újabb próba:
Az az Office program power point fájl-ja. De legalább 2007 es verziót próbálj.
Szia!

Örülök, hogy tetszett!
Ünnepek alkalmával megtelik az egész élettel.

De nem feltétlenül csak ünnepek alkalmával.
Április 17.-én a Szász Károly(Honda Szász) szervezett ott motoros véradást.
Akkor motorral is be lehetett menni.
2 éve a nyírtéti tájtúra egyik állomása is ott volt.
PPSX formátumban van (ha van ilyen) e-mail-ba kaptam, de nem boldogulok vele.
Szia Karesz!
Bocsesz, hogy belekontárkodok a fórumotokba, de itt szeretném megköszönni a tippet amit az egyik galériámnál tőled kaptam link formájában.
Ma voltunk ott, és nagyon tetszett! Köszi!
link
Miért nem?

Mentsd le a gépedre, és úgy tudod feltölteni, vagy pedig linkeld be a hirdetést!
Az még jobb!
Hoppá!Képeket nem sikerült feltölteni.
Üdv! Képek alapján véleményeznétek a motort? Mennyire tűnik gyárinak, van-e rajta olyan ami esetleg furcsa,stb.
Köszönöm.
Köszi a segítséget az égőt sikerült kivenni egy kis játszadozással
Mosni én nem mostam még semmivel, a kereskedésben meg nemtudom ,hogy mosták volna, csak bemutatókra ment vele a tulaj.
üdv:laci
Szia!

Remélem, Mike majd leírja neked, ha hazajött a motorozásból, mert neki már van tapasztalata első izzó cserében.
Ha nincs nagy kezed, akkor bontás nélkül megoldható, egy kis kézügyességgel.

KM órával mi a helyzet?
Én is arra gondolok, hogy esetleg valami csatlakozót nem dugtak össze rendesen a gyáriak, vagy a km óránál, vagy a keréknél az érzékelőnél.

Ugye nem mostad gőzborotvával?
Üdv mindenkinek
A GT 650 R-nél hogyan lehet első izzót kivenni mert nem akar sikerülni
Előre is kösz a segítséget.
a garancia nem az eladas/forgalomba helyezes idopontjaban kezdodik? hiaba all valami 2 evet a kereskedonel, kozben nem porog a gyartoi gar. szerintem...
Sajnos már nem garanciális ,ugyanis sokáig állt a kereskedésben és a 2 évet már meghaladta hiába kevés a kilóméter a gari ez miatt lejárt.
Az eladóval tartom a kapcsolatot ez ügyben remélem dűlőre jutunk!
Oké köszi átnézem a veztékeket és a biztiket!
Nem is azért, hogy direktbe meghibásodik. De 70-nél 6.-ban 3-3500-at forog, és ott nagyon szeret darálni, és hallani, hogy nem szereti. Túl alacsony neki a fordulat. Az enyém 2006-os, porlasztós, de szerintem az újabbaknak is nehéz az a tempó ilyen alacsony áttétellel. Viszi, csak érezni, hogy nem szereti
Amíg garanciális szerintem ne buzeráld... Vidd vissza!
Szeva.Nekem is volt ilyen gondom a 650 R-en, de ott kiderült, hogy a degenerált, és enyhén skizofrén kutyám elrágta éjjel a vezetéket,mikor az udvarban állt a gép :-D Amugy ha a benzinszintet és a vízhőfokot jól mutatja, akkor szerintem nem akksi gond lesz, hanem érdemes átnézni a vezetékeket, vagy esetleg a biztostékokat.Remélhetőleg nem kell új műszerfalat tetetned bele, az nem hiszem hogy túl olcsó lehet. Szép időt és széles utat! Üdv. Laci
Helló mindenkinek
Van egy olyan gondom a digitális műszerfallal,hogy nem méri a megtett km-et és a sebességet.
Sokáig állt a gép és az aksija is meg volt halva,aksi csere után ez a gond jött elő.
Ha valaki tud tanáccsal szolgálni szívesen veszem
üdv:laci
Majd ha már igazán megismered a gépet rájössz, hogy mégjobb pl: nem kell anyit fékezni mint egy sor4 nél elég ha csak visszaengeded a gázkart! és egyből olyan motorféked lessz hogy kapaszkodj..:D
Igen
Más mint a sor 4-es de jó és jobban tetszik eddig a V2-es.
üdv:laci
Na? élvezted?
Bocs Trakee!
Ezt nem a te hozzászólásodhoz kellett volna fűzni hanem jedematik-nak
Az, hogy 6-osban nem váltsd fel 70-nnél az inkább a 2005 előtti motoroknál volt fontos. Azok a konsrtukció miatt meghibásodtak, ha nem pörgették. A tied már egy vadonatúj kivitel, aminél ezt is megoldották. Gyönyörűen fut 70-nél hatosban. De az a minimum.
A fogyasztáson viszont ez sokat csökkent.
Köszi mindenkinek a segítséget,megfogadom a tanácsokat!
Holnap hozom el a gépet saját lábon, 220 km a táv.
üdv:laci
Pont ahogy mondod! A lenti vége jó volt, felül meg csavaros végbe befogás után megcinkeltem, levágtam, aztán a hengeres vég belsejét cinkkel kitöltöttem! Jobb mint a gyári