Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért a km-re ne vegyél mérget,mechanikus kilométerórát csak elég szétcsavarni,és már nem is mér.A gumik,fékbetétek,féktárcsák valósabb képet mutatnak.Persze nem akarom elvenni a kedved,remélem tényleg úgy van ahogy írtad!
Tegnap néztem meg, nagyon szép állapotban van,ráadásul csak 4300km van benne! Az első és eyíetlen tulaj egy 60éves bácsi, nem lett megnyúzva!Megbeszéltem az eladóval,hogy leműszakiztatja, ez ma már meg is történt, úgyhogy délután megyek érte, a hazaút után tudok majd bővebben nyilatkozni, de nagyon bizakodó vagyok! :)
Na mi újság?Meg van már a motor?
Igen le van csavarozva!
Átfúrtam az idomot!
Értem már feszül és a rezgéstől elreped!
Köszi:Tomi
Ja? lehet, hogy neked már jó a csomagtartó. Ha le van csavarozva a hátsó kapaszkodó helyére akkor nincs gond. A gyári típus nincs.. csak az akasztó felül, a kér krómozott csavaros hely, és alul a lábtartónál. Ha a kapaszkodóhoz le van csavarozva, már hátrafelé nem húzza a felső csavart.
A felső két felfogatási helyen szokott a gond lenni. Aki ilyen csomagtartót használ annak előbb utóbb az a cső amire felül csavarozod eltörik. Azt egy csomóponti lemezzel minimum meg kell erősíteni, hogy ne hajlításra legyen igénybevéve. Mondjuk akkor már elég stabil lesz..
Az hogy képes eltörni a vázat az a csomagtartó!
Nekem is ilyesmi van csak az aló rész nélkül ami a lábtartófelfogatáshoz kapcsolóbik!
Nekem a gyári egyszerűről lett koppintva!
?
Nem értem ez a törés dolgot!
Tomi
Elég barátságos! nekem gondolom koromból,lakhelyemből következően talán kicsit több lesz a biztosítás, de még így is bagatell!:)
Ja és fenntartási költség: telj.adó: 6.300,- ft/év, köt.bizt.: 3050 ft/év
Az én GV250-em 2006-os, karbis, és nehéz 3,5 fölé tornázni a fogyasztását. Nagyon jó kis dinamikus motor ez. Lehet pörgetni is, de már alulról is húz. Szervízháttere egy kicsit kevés, de Budapesten Csepelen van egy szerviz, ahova hordjuk a legtöbben a gépeinket.
Agglomerációból bejárni több mint elég, én kétszemélyes túrákra is szoktam menni vele, és abszolút megállja a helyét.
Nekem majdnem két éve van meg a gép, de abszolút nem gondolkodom cserén.
Ha injektoros, az a világ legegyszerűbb szerkezete. semmi dolgod vele, nincs benzinszint állítás, és mivel márkás termék Mitsubishi computer, Mikuni injektor, ráadásul egy korábbi modell, ami már jól kiforrott, van beleépítve, soha semmi gondod nem lehet vele. Ha a többi dolog, mint szinkron például, jól be van állítva akkor kimegy a világból meg vissza is. De a fogyasztása az valóban közel azonos a kettőnek.
Akkor majd egy kapaszkodót be kell szereznem. Ahogy olvastam igazából mindkettőnek (injektor,karbi) van előnye is hátránya is,én személy szerint talán a karbisnak jobban örülnék,mert egyszerűbb,nem baj ha picivel többet fogyaszt. Persze ez is csak akkor,ha az injektor elektronikája jól be van lőve; ha meg nem,akkor csak a szívás van vele!Majd meglátjuk, mindenesetre köszönöm a választ!
Az még lehet karbis. Az éppen az az időpont amikor váltottak. Ezen gyárilag nincs oldalsó kapaszkodó. Nekem a 650 es 2007 es és injektoros. De láttam másnál karbis 2007 est. Tehát lehet, vagy nem.
Amúgy semmi különbség a kettő között.
Igen,azt én is terveztem,hogy leveszem, de mintha az oldalsó kapaszkodót/csomagtartó felfogatást mintha eltávolították volna, az remélem megvan. Egyébként, ha jól tudom,akkor a 2007-es változat már injektoros, vagy még karbis lenne? köszi
Azért azt a gyári hátsó csomagtartót jó lesz, ha leveszed majd. Az képes eltörni a vázat.
Először is, köszönöm a válaszokat! Azért abban bízom,hogy még ha cibálom a bajszát,sem fog annyit enni, mint a falánk kis rs. A cél a dinamikus, de biztonságos haladás A hétvégén megnézem, aztán írok, reméljük minden körülmény adott lesz, és belépek a hyosung tulajdonosok klubjába :)
Ez elég korrekt árnak tűnik. Ügyes vagy, hogy gyorsan leütötted. A fogyasztása meg tudod csak szájhagyomány útján terjedő számokból jön össze. Erre hivatalos mért érték nincs. Akár Karesz számai is jók lehetnek. Mindez persze a csuklódtól függ.
Igen,igen,elvileg gyári a hátsó konzol! Holnap többet tudok majd én is, mert az eladó egy munkatárs hölgyének tette fel vaterára, vele meg holnap tudok beszélni, és az árat is akkor tudom fixálni, amennyit az ember tudott mondani, hogy 360at akarnak kézbe kapni, u.h. majd eszerint lavírozok! Azért akarnám, hogy műszakizzon le, mert akkor /ha jól tudom/ kiderül, ha valami turpisság lenne a papírokkal, vagy az eredetiséggel! Úgy számoltam,hogy a nevemre írva,biztosítással,olajcserével megáll 420körül,és akkor nagyon elégedett vagyok! Remélem megtartom hű társam 1-2 szezonra!
Így a kis képen jól néz ki, a csomagtartó úgy néz ki, mit a gyári.
Tükör is gyári.

Úgy tudom, ha leütötted, vinned kell.


A műszaki vizsga nekem a 650-esre, januárban 64xxFt volt.
A 16000 nagyon soknak tűnik, bár ahová eredetileg akartam vinni, ott 11000 lett volna.
Igazából vaterán találtam, kicsit nehézkesebb a menet, de leütöttem,majd személyes megtekintés, aztán eldől, hogy mi az ítélet. Elvileg egy nőé volt, holnap tudok telefonon beszélni vele, de ha minden igaz akkor friss műszaki benne van az árban! http://auto-motor.vatera.hu/mo...
Linkeld már be!
Meg szakérteném.
Én legolcsóbban EZT a Cometet találtam.
Az nagyon gyanús, annyiért, 5000km, 4 éves motornak .
A Cometen (Naked bár néha a többire is ráírják) nincs burkolat, egy tárcsa van elől, fogyasztás 3-4,5liter általában, szervíz intervallum 5000km. V2-es, levegő-olaj hűtéses.
Na annál sokkal jobb lesz. Fogyasztásra is, meg megbízhatóságra is. Ahogy hallom, ezeket 4 liter fölé a legvadabb terheléssel se tudják vinni. Általában 2,5-4 literig fogyaszt és nagyon megbízhatóak. Valójában megbízhatóbbak mint a nagyok. Bár nekem a 650 nakedem van.
Köszi a választ!Most találtam egy 4éves Gt250Comet-et,igencsak jó áron 375,friss műszakival,5ekm-el,szóval jónak tűnik, remélem erre a típusra is áll, hogy megbízható Igazából tudom,hogy kicsit "karcsú", de jelenleg erre futja, és elsősorban az Budapest agglomerációjából járok be a városba, erre talán elég! Pláne, hogy egy kis körfűrészről (aprilia rs50) ülök át,ami megevett 5litert, és folyton szar volt,szóval ennél csak jobb lehet! :)
Szia!
Az az egyik legmegbízhatóbb típus. Szinte semmi említésreméltó hibáját nem tudnék felsorolni, ami csak a 250 esre vonatkozna. Ha lehet minnél újabbat válassz! Illetve egy fontos dolog... kicsi a motorja... Sokkal jobbak a 650 esek. De a te választásod. Úgyis hamar "kinövöd"
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék! Most tervezek 250-es motort venni, és az első számú jelöltem a gt250r! A kérdés az lenne, hogy mit gondoltok erről a típusról, és mik a tapasztalatok, úgy általában a hyosungról? Szervízháttér, megbízhatóság szempontjából mit kell tudni? Illetve mire érdemes odafigyelni, vannak-e típushibák? Válaszotokat előre is köszönöm!