Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pucold inkább ki az eredetit. És a gumiharmónika alatt összeszereléskor ( a dugattyú mögött) töltsd fel szikonzsírral, vagy sima zsírral. A háta igen hajlamos a korrózióra, de mivel a henger alu, a dugattyú megpolírozható, és különben is a gumikarmantyú tömít, javítható. (valószínűleg) (a sajátom megjavítottam simán)
Én a kiszálkásodott belet kicseréltem. Lehet kapni méterbe bowdensodronyt, meg csavaros végeket is, bár sokkal jobb forrasztania végét. Ellenben ahhoz nem árt egy pici gyakorlat. (a csavarosat leforrasztva szuper lehet)
Azért azt a 3500-at ne vedd komolyan! Az halál! A lényeg, sose erőltesd alacsony fordulaton, mindig könnyen pörögjön, sosem komolyan terhelve! INkább menj lassabban, és válts vissza, de ne erőlködjön, és ne forogjon nagyon túl. Én pörgetném kapásból simán 4-4,5-ig, de nem mennék vele 90-100 felett. az első 100 km-en. Valahogy így csináltam anno is, már nagyon nem rémlik :D De semmiképpen ne közlekedj 6.ban 70-el, - később se, - az halál neki!
Üdv.!
Igazából nem aggódok csak mint öreg hyo-soktól nem árt a vélemény.
Igen püspökladányba vettem.
üdv:laci
Végre, még egy Hyos a megyében
Veled és velem együtt ötünkről tudok (aki fórumozik rendszeresen). Lufy ott van Újvárosban.
Gratulálok a motorodhoz! Nem fogod megbánni.
Nem kell aggódni, a leírásában benne van minden. Püspökladányban vetted?
oké köszi a tanácsot
neked is széles és jó utat
amit a gyár előír az első 1600km-t kíméletesen kell megtenned nem azt mondom h 40 el pötyögj hanem azt , hogy ne cibáld neki feleslegesen. és lehetőleg használ városban és országúton egyaránt. vegyesen kb 100-110 km/h felé ne nagyon menj csak ha nagyon muszáj. pl: necces előzés vagy ilyesmi
Meghálálja hidd el!
Balesetmentes km-eket!
Üdv mindenkinek
Befektettem én is egy gt650 r-be
Párnap mulva hozom el a gépet és ha valaki adna tanácsot a bejáratáshoz,gondolok itt fordulat határokra ill. km-re szívesen fogadnám.
üdv:
Köszike
Szia! Igen,köszi, én is simson fékbovdenből csináltam, elég erősnek tűnik, a véggel együtt 1000volt, plusz kb fél óra meló betenni,méretre vágni! Amúgy azóta kiderítettem,hogy 3500 a komplett gyári, szóval az sem olyan vészes! :)
Seemayer Károly
+36-20-433-8178
Motorkerkerékpár
Szervizvezető

Nyitvatartás:
Hétfő - Péntek : 9-17 óráig
Szombat: Megbeszélés alapján

http://www.see-see.hu/
Köszke egy számot tudsz dobni?
Szia a gyárit én 2x vettem meg kb 10 e km alatt (1db 6000Huf volt akkor) de meguntam és inkább beleszerkesztettem egy erősített bowdent amit kb minden Simsonos boltban kapsz és olóbb is , bár van vele egy kis meló de megéri a mostan kb már 22 e km-t futott s nincs baja!
Kanyar mesternél szerintem van bontott.
Sziasztok sűrgősen keresek hátsó Főfékmunkahengert (amit közvetlen a pedálal tudun üzemeltetni) használtat de normál álapotút keresek! Hyosung Gt 250r hez! aki tud valamit az is válaszoljon. légyszi!
Szar kínai!
Egyre jobban bízom a koreaiakban!

_Hancook
_Samasunng
....
41e km és nem kevés gyepálás után a kuplungomnak semmi baja!
A lamellák sem kopottak....csak lelazult egy anyecska! Azért rosszalkodott!
Egyes alkatrészek akár
25% kedvezménnyel
info@hyosung.hu - 06-30-2129872
UTÁNVÉTTEL AKÁR 1 NAP ALATT IS
M0 MOTO CENTER, 1211 BUDAPEST,
CSEPELI ÚT 125.
http://hyosung.hu/
Na, eddig itt voltál.. mert osztályidegen voltál. :D
De most, hogy tulaj lettél fáradj át a hyosungclub.hu oldalra. regisztrálj és kérdezz nyugodtan. Ez az oldal csak márka képviseletére van, de az igazi és nagy látogatott oldal az a www.hyosungclub.hu
Na,megvettem a cuccot,de elég siralmasan indul a kapcsolatom vele,ugyanis máris elszakadt a kuplungbowdenem, van valakinek ötlete,hogy honnan tudnék szerválni gyárit?Egyelőre az a tervem,h csinálok magamnak egyet,de ha nem vészes a gyári,akkor megvenném! a másik probléma, hogy az előző tulaj (nagyon szakszerűen) üres tankkal tárolta fél évig, így az első tankolás után alaposan felpörög a cucc,és nem is nagyon esik vissza (3ezer alá semmiképp) és a gázreakció is késik picit. Én arra gyanakszom,hogy a tankból a porrozsdát belemosta a karbiba és amiatt jár szarul az úszó! Ez mennyire valószínű szerintetek?Arra gondoltam,hogy rakok bele 1/4 arányban E86-ot és az kiszedi a dzsumbit a karbiból,aztán szűrőt takarítok..... Ötletek?Köszi szépen!
Én arra tippelek, hogy a benzin kissé bekocsonyásodott a karbiba. Ha beindul menj vele, és használd ki mindet. aztán egy új tankolás majd megoldja.
Hali
Lenne egy olyan problémám a GT650R-emmel hogy nem igazán veszi a lapot és alapjáraton , meg kis fordulatom durrog. A motort tavaly nem igazán használtam csak pár száz km-t mentem vele.
2 tippem van: szelephézag
Karbi szinkron
Milyen tippetek van?
Igen,tudom,csak alapból nem tűnt olyannak a fazon,hogy ezzel szórakozna,meg az összkép alapján néztem én is,és annak fényében is reális! A gumik gyáriak,oldalt szőrösek,a használatnak minimális nyomait mutatják (pont mint a sajátomon,amik szintén 3500km-t futottak), a féktárcsa nem vállas,nincs beleszántva, a tanktáska okozott minimális felületi karcot! Tisztább lesz a kép az 50km-s hazaút után :)