NA azt hiszem ez az, ami a valosag tenyleg, most hogy mondod, mar tudom is miert vagyok ennyire zavarban, probalok egy kis racionalitast vinni, keresni egy olyan dologban, amiben nem annyira lehet
Plaszter:Elég nehéz így tanácsot adni...hisz a motorválasztás ritkán alapul logikán.
Próbáldd ki mindkettőt, és amelyik bejön azt vedd meg..egyikkel sem jársz rosszul.
a 250-en sosem érzed majd, hogy tudnád tartani a tempót a többiekkel. Nem tudsz utast vinni, mert gyenge hozzá. Tartósabb a nagyobb blokk, kevesebbet pürüg.
Városban: én eddig 600-assal jártam, márciustól egy BKING-el fogok. Nem zavaró.
Ha vkinek van idej potyogni egy kicsit, s segiteni egy kicsit zavarban levo motoros tarsan annak nagyon orulnek
NAgyon is zavarba vagyok, hogy pontosan melyik tipust valasszam, a 250es mellett szol relative nagyon olcso fenntartas, biztositas, kellemes utazotempo. A 650es mellett szol az(pl 650SH), hogy 650es, de meg sose vezettem 250esnel nagyobb motort, s 25e Km alatt nagyon is megszoktam a mostani enduromat, viselkedeset, sulyat. Es nagyon ellene szol, hogy sokkal tobb apro, bosszanto, vagy kevesbe apro hibak fordultak(nak) veluk elo, mint a 250es tarsaiknal.
650esre tobb a loero ado, a biztositas, de azzal mar tenyleg rendesen lehet turazni(ami az egyik kedvenc idotoltesem motorozas kozben), de sztem egy kicsit boszme varosban(ami minimum60-65% lenne nalam)
Aki tud tanacsokat adni, azt szivesen olvasom, s varom
Szisztok Husangosok!
Ocsem is boldog tulajdonosa egy GT250R tuzpiros paripanak!
En is gondolkodom egy Husang beszerzesen a nyar folyaman, 3 ev 125ozes utan ideje nagyobbra ulni
Öreg: Bementem az MZ topicba, és sok jó tippet kaptam.
A heidenau valóban jó választás (3féle létezik a méretben, azok közül van sportosabb), vagy ismerős által tudnék beszerezni jó áron conti sport atack-ot ami 110/70(első),150/60 (hátsó) és nem 150/70(ez lenne a gyári hátsó)
De pillanatnyilag leálltam a vacilálással, mert a napokban születik a lányom, így nem motororgumi tölti ki a gondolataimat.
Osztom a véleményed szerintem is jobban nézett ki a hátsó idom a régebbin, meg a fekete blokknak se látom értelmét viszont a műszerfal tényleg szép lett
http://www.hyosung.hu/intermot...
A radiális fék jó ötlet. Örülnék én is neki.
Új lett a hátsó idom, -lámpa. Nekem nem tetszik, eddig ez volt a legszebb része a Hyo-n.
Az ülést megemelték, előrébb tették, szerintem nem kellett volna hozzányúlni tökéletes volt.
Az új műszerfal nagyon jól néz ki.
Próbáldd ki mindkettőt, és amelyik bejön azt vedd meg..egyikkel sem jársz rosszul.
Városban: én eddig 600-assal jártam, márciustól egy BKING-el fogok. Nem zavaró.
NAgyon is zavarba vagyok, hogy pontosan melyik tipust valasszam, a 250es mellett szol relative nagyon olcso fenntartas, biztositas, kellemes utazotempo. A 650es mellett szol az(pl 650SH), hogy 650es, de meg sose vezettem 250esnel nagyobb motort, s 25e Km alatt nagyon is megszoktam a mostani enduromat, viselkedeset, sulyat. Es nagyon ellene szol, hogy sokkal tobb apro, bosszanto, vagy kevesbe apro hibak fordultak(nak) veluk elo, mint a 250es tarsaiknal.
650esre tobb a loero ado, a biztositas, de azzal mar tenyleg rendesen lehet turazni(ami az egyik kedvenc idotoltesem motorozas kozben), de sztem egy kicsit boszme varosban(ami minimum60-65% lenne nalam)
Aki tud tanacsokat adni, azt szivesen olvasom, s varom
Ocsem is boldog tulajdonosa egy GT250R tuzpiros paripanak!
En is gondolkodom egy Husang beszerzesen a nyar folyaman, 3 ev 125ozes utan ideje nagyobbra ulni
A heidenau valóban jó választás (3féle létezik a méretben, azok közül van sportosabb), vagy ismerős által tudnék beszerezni jó áron conti sport atack-ot ami 110/70(első),150/60 (hátsó) és nem 150/70(ez lenne a gyári hátsó)
De pillanatnyilag leálltam a vacilálással, mert a napokban születik a lányom, így nem motororgumi tölti ki a gondolataimat.
Elgato, hogy ál a gumi projekt?
Most 2,4 MB lett.
És jobban olvasható, és van még benne 5 oldal, ami az előző végéről lemaradt.
És végre sikerült elküldeni.
A radiális fék jó ötlet. Örülnék én is neki.
Új lett a hátsó idom, -lámpa. Nekem nem tetszik, eddig ez volt a legszebb része a Hyo-n.
Az ülést megemelték, előrébb tették, szerintem nem kellett volna hozzányúlni tökéletes volt.
Az új műszerfal nagyon jól néz ki.
De ne gyere Hyosung találkozóra, mert akkor annyi fagyit fogsz fizetni, hogy nem tudok majd felülni a motorra!
Köszi mégegyszer is