Egyszer ősszel már felvetettem de most újra megkérdezem Nem tudna nekem valaki 650-eshez (lehetőleg R-hez a műszerfal miatt) a magyarnyelvű kézikönyvét beszkennelni vagy valamilyen módon megszerezni nekem? Ha jól tudom ez egyben a szervízkönyv is... Nekem a hivatalos része nem kellene nehogy valaki rosszra gondoljon csak a leírás rész ami a mocira vonatkozik Valaki help my!
Hali! Írtad hogy a hyo klub fórumáról le lehet tölteni a szerelési könyveket... Biztos csak én vagyok vak de nem találom... Leírnád hogy ott hol találom? Köszi! Üdv
Új motort fog venni, abban nem lesz bejegyzés szerintem.
Illetve úgy is mondhatnánk, kicsit túlozva, hogy ajándékba kapja. 950-ért az idomos R-t. 400000 árelőny.
Mike is 2006-os modellként vette az övét, és az is szürke vázas.
ElGato.
Jól néz kia plexi.....szobában telel a gép?
Karesz benned egy író veszett el.
Mielőtt elhozod a gépet a szervízkönyvben nézd meg a hengerfejcsere időpontját...ha nem cserélték és még garis akkor a forgalmazóval vedd fel a kapcsolatot a cserével kapcsolatban.
Mi zu hyosok,itt is nyomultok?Karesz már dicsérni akartalak ,hogy már mennyi hozzászólásod van a hyos fórumon,és még itt is írsz ,le a kalappal
Üdv Bull
Az enyém novemberben volt két éves már picit több mint 40 ezer km van benne és csodás kalandokat éltünk már meg együtt...
Ha akarsz még a típusról olvasgatni, akkor írtam egy tesztet régebben a Motor Revübe:
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/Hyosung_GT_
650_Naked_olvasoi_teszt
Köszi szépen! Igen ,ez elég kimerítő válasz Most már nyugodt szívvel hozom el a mocit Ha meglessz a gép majd regisztrálok a kubban én is. Szerettem volna mindenképp, olyat ami nyomatékos, keveset fogyaszt, jól néz ki, és viszonylag olcsó stb....a Hyosung-ban megtaláltam Most jelenleg egy Tzr-em van, nem szívesen de megkell majd tőle válnom
Írtam a motorról egy népítéletet: Nép ítélet
Azóta néhány dolog javításra szorul, amit hamarosan meg is teszek.
Nekem már a 2006-os modell a motorom, ezen már módosítottak ezt-azt.
Amit így hirtelen tudok:
Fekete váz és felnik, újabb hengerfej, vastagabb kuplungbowden, a kormánycsapágyat egy kis lemez védi alulról a kosztól, szebb tükrök, utas kapaszkodó, állítható fékkar.
2007.01.15.-én vettem át a motort a szalonból 0km-el, most van benne 33224km.
kb. 17000km-ig semmi baja nem volt a gépnek.
Illetve csak kopó dolgok. Lánc, meg fékbetét.
A km állásokat most fejből nem tudom, de aztán voltak hibák:
Vízpumpa csepegés.:
Szervízben a szerelő azonnal megoldotta, egy furcsa alakú tömítés, ami gyárilag van ragasztva két darabból, elvált. Ez meg lett ragasztva, azóta OK.
Hűtő szivárgás:
Garanciában cserélték az importőrnél pesten. Bárcsak én csináltattam volna meg, mert egy használt javítottat kaptam, és hát esztétikailag nagyon gáz. Össze van karcolgatva.
Az enyém gyári állapotú volt.
Tank:
A tanksapka mellett van egy lyuk gyárilag, a bal oldalon.
Ez vezeti le az esővizet, meg a benzint, ha túlöntöd a tankot.
Ez cső formájában folytatódik a tankon belül, és alul a lánc mellett egy gumicsőben végződik.
A tankon belül elrepedt a cső, és alul a csövön csepegett a benzin a tankból.
Aztán a 4 napos Román túrán teljesen leszakadt az a cső.
Alul a tankról lehúztam a gumicsövet, és egy csavarral bedugóztam. Így használtam sokáig, közben volt a román túra is, az majdnem 2000km volt.
Azt mondta az importőr, hogy megjavítják. Ez együtt lett volna a hűtő cserével, de rájöttek, hogy nem tudják javítani. Akkor egy hétig náluk volt a motor, mert akkor nem kellett, mivel azon a héten pesten dolgoztam.
Na a lényeg, hogy kaptam egy új tankot 2008.11.06.-án, ezért fel kellett menni pestre.
Azt mondták, ilyennel még nem találkoztak. Egyedi hiba.
Feszültség szabályzó:
Garanciális csere.
Olajfogyasztás:
Castrol Act-evo 10W-40 olajjal a nyáron vettem észre 2dl fogyasztást 4000, azaz négyezer km-en.
A kémlelő ablakon ez a max és min jel között kb. félúton volt.
Minden szerelő azt mondta, hogy ez normális, főleg ilyen kánikulában.
Azóta két olajcsere volt, amit pesten az importőr hajtott végre, akkor Elf olajat kapott a gép, ennél semmi fogyasztás nem volt.
Én városban, és túrákon használom a gépet, általában 100-140 között, de néha megzavargatom egy kicsit.
El ne lustuljon.
Ennyi hiba volt. Ezek közül egyik sem okozott megállást.
28000km körül szelephézag ellenőrzésre vittem a gépet.
Ez volt az első szelephézag ellenőrzés, de minden a gyári értéken volt!
Ajánlom figyelmedbe a http://hyo-klub.extra.hu/ oldalt!
Ha itt regisztrálsz, akkor elérhető a klub saját Hyosung webáruháza, kedvező alkatrész árakkal, közvetlenül Koreából.
A fórumra sajnos külön kell regisztrálni, de regisztráció nélkül is olvashatod.
Hogy ne legyen bonyolult, a fórumra is megadhatod ugyanazt a nevet és jelszót, mint a klub oldalán.
Sok kérdésedre választ találhatsz, ha visszaolvasod a fórum hozzászólásokat.
A fórum oldaláról le lehet tölteni a szerelési kézikönyveket minden típushoz.
Kopó dolgok:
Fékbetét:
Az én motorom már a módosított 2006-os változat, ezen már jobb a fék, mint az elődein. A gyári fékbetétet azért tényleg érdemes kicserélni Ferodo Platinumra, ez nem nyikorog és sokkal jobb a fékhatása. Ezt is ajánlották, és tényleg így van. Én csak akkor cseréltem, amikor a gyári elkopott.
Ez hátul a 8000-es szervíznél történt, elől pedig 11575km-nél. Az első betétek még bírták volna egy rövid ideig, de már elkezdtek nyikorogni.
Azóta az első betétek lettek cserélve 24500km körül Lucas betétre, még most ezek vannak bent, a kopáshatárig (nem a vasig) van még bennük 1,6mm.
Szerintem ismét Lucas betétek lesznek majd berakva.Ezek picit a Ferodo Platinumnál is jobbak.
A hátsót pedig az importőr cserélte a gyárira a 28000-es szervízen.
Ehhez még hozzátartozik, hogy én szinte minden fékezésnél együtt használom a hátsót az elsőkkel, és szeretek nagyokat fékezni.
Valamint télen is motorral járok dolgozni, és ha csúszós az út, akkor motorfék, és ha kell, akkor előbb a hátsó fék.
Lánc:
Már nem emlékszem pontosan, de a gyári lánc vagy RK, vagy DID volt.
A láncszettet Kanyar mester cserélte le, Csepelen 20610km-nél 2008.06.20.-án.
Ekkor már majdnem földig ért, mivel csak ígérgette a másik szerelő a láncszettet, aztán másnak eladta.
Azt hiszem, hogy JT lánckerekek és CZ lánc lett feltéve.
Ekkor ellenőriztük a generátor csavarokat is, mert gyárilag b@sztak bekenni csavarrögzítővel(nem mindet) és néhány esetben előfordult, hogy kicsavarodtak és ledarálták a generátor tekercseit.
Ha érdekel, így nézett ki a lánc a csere előtt 5 nappal és 511km-el: http://csobaik.xfree.hu/137917
Amikor Kanyar mester cserélte a láncot, egymás mellé tette a gyárit, és a CZ láncot. Hát volt különbség, sokkal masszívabbnak tűnt a CZ.
A CZ láncot nyugodtan megveheted, nem lesz vele semmi gondod!
Az enyémben már 12614km van(a láncban), és még állítani sem kellett.
Gumi:
15251km-nél(2008.04.04) cseréltem a hátsó gumit, egy gyárival megegyező használtra.
Azért, mert gumit csak párban érdemes cserélni, és az első még bőven bírta. Ekkor még nem volt vászonig kopva a gumi, de már középen elkopott a kopáshatárjelző alá.
Én sohasem füstöltem a gumit. És nem is áll szándékomban.
A használt (gyárival megegyező) hátsó gumit sikerült vászonig koptatni, az első még mindig bírta volna, de aggasztottak a minta alján a pici hajszálrepedések.
22028km-nél(2008.07.01) Continental Road Attack gumik kerültek fel.
A következők is ilyenek lesznek!
Fogyasztás:
A népítélet írása óta az ott említetthez képest mindkét irányba eltérés van,
Jelenlegi felállás szerint a minimum 3,7 liter(hihetetlen, de igaz), a max pedig 5,6 liter.
A szervíz intervallum 4000km!
Ekkor olaj(3,2liter fél szintetikus), és olajszűrő csere.
Minden második alkalommal tehát 8000km-ként az olajcserén kívül levegőszűrő, és gyertya(NGK CR8) csere
Én nagyon szeretem ezt a motort, nekem nagyon bevált! http://csobaik.xfree.hu ez a képtár címe, ahol egyéb képeimet is megnézheted.
Valószínűleg ezen a motoron, amit kinéztél, már kicserélték a hengerfejet, akkor nem kell tartani szelepszakadástól!
Mike úrnak van ilyen szürkevázas 2006-os paripája, talán ő is hozzászól a témához.
Remélem elég kimerítő választ adtam!
Ha mégsem, akkor kérdezz még nyugodtan!
Hali! XRX 125-ben hol lehet fojtás? Ha a légszűrőház tetején lévő "mini" nyílást kitágítom illetve egy nyitott dobot veszek rá, erősebb lesz valamivel?
Köszi sokat segítettél! naggyából ezekre voltam kíváncsi Szóval a szürke vázasokkal még lehetnek gondok?mert én ezt nézegetem újonnan, 950ért 0kmes. 2006os elvileg
Üdv.
Nekem egy 650 Naked változatom van. 2005-évjárat, 2006-ban helyezték forgalomba, 2,5 éve használom 35 ezer kilóméter van benne.Előre bocsájtom, hogy ez az első nagymotorom...normálisan használom...inkább túrázgatok vele...néha azért meghuzatom, 1 keréken még soha nem ment és nem is fog.A motornak nagyon jó az ár-érték aránya...nekem ez döntő volt! Az én motorom szürkevázas....ennél a szériánál még elég sok gond volt...vagy is inkább gyerekbetegségre volt. 1. a hengerfejeket kellett cserélni ( a forgalmazó garanciában visszahívással orvosolta a hibát ) nem mindegyik motornál volt probléma.
Nekem is cserélték.
Gyujtásnál alaplapot kellett cserélni...egyedi hiba volt..gariban megcsinálták.
Akkumlátor vacakolt...gyárit kellett cserélni........ezen kívül a benzincsapot kellett cserélni ( vákumos )más gondok nem voltak vele.
Amit felsoroltam 1 év alatt kijöttek...azóta a motor beállt, nincs gond vele. Azt hiszem más motoroknál is fordulnak elő hasonló gondok csak a tulajok nem igen szokták elmondani.
A fekete vázzal kijött gépeknek már nincs ilyen jellegű hibái, mert a gyárban már orvosolták.
Sokan mondják, hogy olyan mint az SV....pedig óriási a különbség 8 Csak annyi, hogy V2...
Először is erősebb a motor benne, motor szerkezete teljesen más, fordított telós....íven ugy megy mintha sinen lenne.
Már alulról is tol, fékezni alig kell ...csak a gázt engeded vissza és motorfék.....fékei...nekem tökéletesen elegendőek...pályára biztosan jobbak kellenek, de nekem túrázni jók.
Fogyasztás...nekem nyitott dobbal, átfúvókázva 100-120 között 4,4 liter. 120 -150 között 5 liter..lehet, hogy sokan ezt nem hiszik el, de ez a valóság.
Sokan le Kínaizzák...ilyen szar olyan szar....... de még soha nem ültek rajta és nem nem mentek vele egy centit sem........ők a nagy szakértők.
Mentem 2006-os SV-vel injektoros volt......Hyoval tudom hasonlítani... SV.. ülése sokkal kényelmetlenebb, üléspozició magasabb, injektor minden mozdulatra reagál ( de még sem érzem azt az elemi erőt mint a Hyo karbis változatánál ) rövidebbek a sebességfokozatok, jobban kell pörgetni az SV-t, ez csak az én véleményem, jók az SV- k is.
Igazán egyszemélyes motor...utasnak csak 20km-ig jó...ha tovább bírja akkor fakír.
Megjártam vele Lenyelországot, Szlovákiát, Ukrajnát, Erdélyt nem volt vele gond.
Alkatrész aránylag olcsóbb mint más "" menő """ márkáé.
Bocsi ha hosszúra sikeredett, ha van még kérdésed, és tudok válaszolni rá szívesen megteszem.
Csabikaresz! Írtál a Hyosung képgalériámhoz hogy 33000km-t már beleraktál a gépbe. Lécci írhatnál róla pár sort hogy mik a tapasztalatok megbízhatóság, fenntartás, kezelhetőség. fogyasztás, fenntartás stb....és még várok másoktól is véleményt a mociról! De csak őszintéket:D rosszakat, jókat eggyaránt:) Köszi:)
A 4. adásban 250-es Hyo van! " A műszerfallal vannak fentartásaink , A műszerfal nem illik a képbe , De ne a műszerfalról szóljon a dolog... "
Hát szőrnyű ez a műszerfal, komolyan melyik részére gondolhat?
Neked nincs könyved?
Azért hajtottam be a tükröket hogy beférjen az ajtón
Úgy látom, van néhány extra a paripádon!
Illetve úgy is mondhatnánk, kicsit túlozva, hogy ajándékba kapja. 950-ért az idomos R-t. 400000 árelőny.
Mike is 2006-os modellként vette az övét, és az is szürke vázas.
Jól néz kia plexi.....szobában telel a gép?
Karesz benned egy író veszett el.
Mielőtt elhozod a gépet a szervízkönyvben nézd meg a hengerfejcsere időpontját...ha nem cserélték és még garis akkor a forgalmazóval vedd fel a kapcsolatot a cserével kapcsolatban.
Üdv Bull
A gyári csavarja túl rövid volt...kellett hozzá 2 8x30 HTLP.
Az enyém novemberben volt két éves már picit több mint 40 ezer km van benne és csodás kalandokat éltünk már meg együtt...
Ha akarsz még a típusról olvasgatni, akkor írtam egy tesztet régebben a Motor Revübe:
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/Hyosung_GT_
650_Naked_olvasoi_teszt
Írtam a motorról egy népítéletet: Nép ítélet
Azóta néhány dolog javításra szorul, amit hamarosan meg is teszek.
Nekem már a 2006-os modell a motorom, ezen már módosítottak ezt-azt.
Amit így hirtelen tudok:
Fekete váz és felnik, újabb hengerfej, vastagabb kuplungbowden, a kormánycsapágyat egy kis lemez védi alulról a kosztól, szebb tükrök, utas kapaszkodó, állítható fékkar.
2007.01.15.-én vettem át a motort a szalonból 0km-el, most van benne 33224km.
kb. 17000km-ig semmi baja nem volt a gépnek.
Illetve csak kopó dolgok. Lánc, meg fékbetét.
A km állásokat most fejből nem tudom, de aztán voltak hibák:
Vízpumpa csepegés.:
Szervízben a szerelő azonnal megoldotta, egy furcsa alakú tömítés, ami gyárilag van ragasztva két darabból, elvált. Ez meg lett ragasztva, azóta OK.
Hűtő szivárgás:
Garanciában cserélték az importőrnél pesten. Bárcsak én csináltattam volna meg, mert egy használt javítottat kaptam, és hát esztétikailag nagyon gáz. Össze van karcolgatva.
Az enyém gyári állapotú volt.
Tank:
A tanksapka mellett van egy lyuk gyárilag, a bal oldalon.
Ez vezeti le az esővizet, meg a benzint, ha túlöntöd a tankot.
Ez cső formájában folytatódik a tankon belül, és alul a lánc mellett egy gumicsőben végződik.
A tankon belül elrepedt a cső, és alul a csövön csepegett a benzin a tankból.
Aztán a 4 napos Román túrán teljesen leszakadt az a cső.
Alul a tankról lehúztam a gumicsövet, és egy csavarral bedugóztam. Így használtam sokáig, közben volt a román túra is, az majdnem 2000km volt.
Azt mondta az importőr, hogy megjavítják. Ez együtt lett volna a hűtő cserével, de rájöttek, hogy nem tudják javítani. Akkor egy hétig náluk volt a motor, mert akkor nem kellett, mivel azon a héten pesten dolgoztam.
Na a lényeg, hogy kaptam egy új tankot 2008.11.06.-án, ezért fel kellett menni pestre.
Azt mondták, ilyennel még nem találkoztak. Egyedi hiba.
Feszültség szabályzó:
Garanciális csere.
Olajfogyasztás:
Castrol Act-evo 10W-40 olajjal a nyáron vettem észre 2dl fogyasztást 4000, azaz négyezer km-en.
A kémlelő ablakon ez a max és min jel között kb. félúton volt.
Minden szerelő azt mondta, hogy ez normális, főleg ilyen kánikulában.
Azóta két olajcsere volt, amit pesten az importőr hajtott végre, akkor Elf olajat kapott a gép, ennél semmi fogyasztás nem volt.
Én városban, és túrákon használom a gépet, általában 100-140 között, de néha megzavargatom egy kicsit.
El ne lustuljon.
Ennyi hiba volt. Ezek közül egyik sem okozott megállást.
28000km körül szelephézag ellenőrzésre vittem a gépet.
Ez volt az első szelephézag ellenőrzés, de minden a gyári értéken volt!
Ajánlom figyelmedbe a http://hyo-klub.extra.hu/ oldalt!
Ha itt regisztrálsz, akkor elérhető a klub saját Hyosung webáruháza, kedvező alkatrész árakkal, közvetlenül Koreából.
A fórumra sajnos külön kell regisztrálni, de regisztráció nélkül is olvashatod.
Hogy ne legyen bonyolult, a fórumra is megadhatod ugyanazt a nevet és jelszót, mint a klub oldalán.
Sok kérdésedre választ találhatsz, ha visszaolvasod a fórum hozzászólásokat.
A fórum oldaláról le lehet tölteni a szerelési kézikönyveket minden típushoz.
Kopó dolgok:
Fékbetét:
Az én motorom már a módosított 2006-os változat, ezen már jobb a fék, mint az elődein. A gyári fékbetétet azért tényleg érdemes kicserélni Ferodo Platinumra, ez nem nyikorog és sokkal jobb a fékhatása. Ezt is ajánlották, és tényleg így van. Én csak akkor cseréltem, amikor a gyári elkopott.
Ez hátul a 8000-es szervíznél történt, elől pedig 11575km-nél. Az első betétek még bírták volna egy rövid ideig, de már elkezdtek nyikorogni.
Azóta az első betétek lettek cserélve 24500km körül Lucas betétre, még most ezek vannak bent, a kopáshatárig (nem a vasig) van még bennük 1,6mm.
Szerintem ismét Lucas betétek lesznek majd berakva.Ezek picit a Ferodo Platinumnál is jobbak.
A hátsót pedig az importőr cserélte a gyárira a 28000-es szervízen.
Ehhez még hozzátartozik, hogy én szinte minden fékezésnél együtt használom a hátsót az elsőkkel, és szeretek nagyokat fékezni.
Valamint télen is motorral járok dolgozni, és ha csúszós az út, akkor motorfék, és ha kell, akkor előbb a hátsó fék.
Lánc:
Már nem emlékszem pontosan, de a gyári lánc vagy RK, vagy DID volt.
A láncszettet Kanyar mester cserélte le, Csepelen 20610km-nél 2008.06.20.-án.
Ekkor már majdnem földig ért, mivel csak ígérgette a másik szerelő a láncszettet, aztán másnak eladta.
Azt hiszem, hogy JT lánckerekek és CZ lánc lett feltéve.
Ekkor ellenőriztük a generátor csavarokat is, mert gyárilag b@sztak bekenni csavarrögzítővel(nem mindet) és néhány esetben előfordult, hogy kicsavarodtak és ledarálták a generátor tekercseit.
Ha érdekel, így nézett ki a lánc a csere előtt 5 nappal és 511km-el: http://csobaik.xfree.hu/137917
Amikor Kanyar mester cserélte a láncot, egymás mellé tette a gyárit, és a CZ láncot. Hát volt különbség, sokkal masszívabbnak tűnt a CZ.
A CZ láncot nyugodtan megveheted, nem lesz vele semmi gondod!
Az enyémben már 12614km van(a láncban), és még állítani sem kellett.
Gumi:
15251km-nél(2008.04.04) cseréltem a hátsó gumit, egy gyárival megegyező használtra.
Azért, mert gumit csak párban érdemes cserélni, és az első még bőven bírta. Ekkor még nem volt vászonig kopva a gumi, de már középen elkopott a kopáshatárjelző alá.
Én sohasem füstöltem a gumit. És nem is áll szándékomban.
A használt (gyárival megegyező) hátsó gumit sikerült vászonig koptatni, az első még mindig bírta volna, de aggasztottak a minta alján a pici hajszálrepedések.
22028km-nél(2008.07.01) Continental Road Attack gumik kerültek fel.
A következők is ilyenek lesznek!
Fogyasztás:
A népítélet írása óta az ott említetthez képest mindkét irányba eltérés van,
Jelenlegi felállás szerint a minimum 3,7 liter(hihetetlen, de igaz), a max pedig 5,6 liter.
A szervíz intervallum 4000km!
Ekkor olaj(3,2liter fél szintetikus), és olajszűrő csere.
Minden második alkalommal tehát 8000km-ként az olajcserén kívül levegőszűrő, és gyertya(NGK CR8) csere
Én nagyon szeretem ezt a motort, nekem nagyon bevált!
http://csobaik.xfree.hu ez a képtár címe, ahol egyéb képeimet is megnézheted.
Valószínűleg ezen a motoron, amit kinéztél, már kicserélték a hengerfejet, akkor nem kell tartani szelepszakadástól!
Mike úrnak van ilyen szürkevázas 2006-os paripája, talán ő is hozzászól a témához.
Remélem elég kimerítő választ adtam!
Ha mégsem, akkor kérdezz még nyugodtan!
Minden jót!
Üdv.
Karesz
Nekem egy 650 Naked változatom van. 2005-évjárat, 2006-ban helyezték forgalomba, 2,5 éve használom 35 ezer kilóméter van benne.Előre bocsájtom, hogy ez az első nagymotorom...normálisan használom...inkább túrázgatok vele...néha azért meghuzatom, 1 keréken még soha nem ment és nem is fog.A motornak nagyon jó az ár-érték aránya...nekem ez döntő volt! Az én motorom szürkevázas....ennél a szériánál még elég sok gond volt...vagy is inkább gyerekbetegségre volt. 1. a hengerfejeket kellett cserélni ( a forgalmazó garanciában visszahívással orvosolta a hibát ) nem mindegyik motornál volt probléma.
Nekem is cserélték.
Gyujtásnál alaplapot kellett cserélni...egyedi hiba volt..gariban megcsinálták.
Akkumlátor vacakolt...gyárit kellett cserélni........ezen kívül a benzincsapot kellett cserélni ( vákumos )más gondok nem voltak vele.
Amit felsoroltam 1 év alatt kijöttek...azóta a motor beállt, nincs gond vele. Azt hiszem más motoroknál is fordulnak elő hasonló gondok csak a tulajok nem igen szokták elmondani.
A fekete vázzal kijött gépeknek már nincs ilyen jellegű hibái, mert a gyárban már orvosolták.
Sokan mondják, hogy olyan mint az SV....pedig óriási a különbség 8 Csak annyi, hogy V2...
Először is erősebb a motor benne, motor szerkezete teljesen más, fordított telós....íven ugy megy mintha sinen lenne.
Már alulról is tol, fékezni alig kell ...csak a gázt engeded vissza és motorfék.....fékei...nekem tökéletesen elegendőek...pályára biztosan jobbak kellenek, de nekem túrázni jók.
Fogyasztás...nekem nyitott dobbal, átfúvókázva 100-120 között 4,4 liter. 120 -150 között 5 liter..lehet, hogy sokan ezt nem hiszik el, de ez a valóság.
Sokan le Kínaizzák...ilyen szar olyan szar....... de még soha nem ültek rajta és nem nem mentek vele egy centit sem........ők a nagy szakértők.
Mentem 2006-os SV-vel injektoros volt......Hyoval tudom hasonlítani... SV.. ülése sokkal kényelmetlenebb, üléspozició magasabb, injektor minden mozdulatra reagál ( de még sem érzem azt az elemi erőt mint a Hyo karbis változatánál ) rövidebbek a sebességfokozatok, jobban kell pörgetni az SV-t, ez csak az én véleményem, jók az SV- k is.
Igazán egyszemélyes motor...utasnak csak 20km-ig jó...ha tovább bírja akkor fakír.
Megjártam vele Lenyelországot, Szlovákiát, Ukrajnát, Erdélyt nem volt vele gond.
Alkatrész aránylag olcsóbb mint más "" menő """ márkáé.
Bocsi ha hosszúra sikeredett, ha van még kérdésed, és tudok válaszolni rá szívesen megteszem.
Üdv. Öregember.
Hát szőrnyű ez a műszerfal, komolyan melyik részére gondolhat?