Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondani kellett volna a telefonba, hogy indulsz messzeföldről a pénzzel, addig tartsák meg neked, amíg odaérsz.
Hali! Képzeld hogy jártam. Hétfő reggel felhívom a komát hogy meg-e van még a moci.(biztos ami biztos) Asztmondja peersze meg lehet tekinteni itt van. Elindulunk pest felé, délre odaérünk, bemegyek a boltba(már nagy az izgalom)nálam a pénzel, erre azt mondja: A motrot 1órával ezelőtt foglalták le! ÁÁÁÁÁ! KItéptem az összes hajam!Szal most nincs mocc MÉg nézegetek használtak között háátha, talán valamikor lessz....úgy látszik 0km-es 950ért nem csak nekem tetszett nagyon.......
Jaja.

De még mielőtt belemennénk ebbe a pálya témába...amiben igazából nem is vagyok otthon.
A vitaindítóban az elfogadás témára akár a regadót is írhattam volna....vagy a csopperes vs. speedpártit...vagy az útjavítók vs motorosok....vagy a Fővárosi Önkormányzat vs. bármilyen keréken közlekedő eszköz.....a pályanap csak épp eszembe jutott a videó kapcsán.
Nah mi a helyzet? Meglett a motor? Azóta nem nagyon jelentkeztél...
kakucson a robogo, és sportmotor az a ciki hogy általában a robeszek gyaláznak bárkit , egyébként igen, a ringen az lehet a veszélyees hoyg a sok tehetségtelen gyökér farok, az egyenesben húzná neki, persze féktávot sem tud venni a nagyrészük, és ebből lennének gondok..
Tutis:Nem látom át a Hring kihasználtságát, így nem tudom hogy a havi 4-5 sok vagy kevés (kevésnek hanzik). De azt hiszem abba egyetértünk jó lenne ha több pálya lenne amit igénybe vehetnénk két keréken.
Kint nem tudni milyenek a körülmények, de itt nálunk a hungaroringen havonta van kb 4-5 pályanap. Ebbe kell beleszorítani a többszáz motorost. Ráadásul ott vannak az egyre nagyobb számú lincences versenyzők, nekik is kell gyakorlási lehetőséget adni. Szóval a licences és az utcai külön megy. Máris 2 bontás. Utáa utcaiba van gyors és lassú. Ez megint két bontás. Ha még a lassút is megbontanánk köbcentire, akkor már túl sok csoport lenne. Ne felejtsük el hogy 1 ember 4x20 percet megy. Szóval ha 3 csoport forog, akkor is 3 óra kell ahhoz hogy egy csoport letudja az összes körét. Itt nem akarat hiány van hanem időhiány..A motoros napok száma meg kevés a motorosokhoz képest
Tutis: Igazad lehet (bár ezt nehezen látom át mert én a tötymörgők közé tartozom), de ha kint megoldották, akkor erre van megoldás.
Mi a faszt foglalkozol már mások véleményével? Sokan úgyis lefogják szólni..tapasztalatok nélkül..Miért idegeskedsz ezen? Inkább sajnálni kéne őket.. Te és a többi Hyos is tudja,h a Hyo nem egyenlő a koreai szar fogalmával.. Én Hyoról ültem át Dukira,s megkaptam,h a szarról miért váltok egy mégszarabbra? Próbálj már túllépni az ilyeneken,s röhögd ki őket.. Vagy keresd fel csernust ha nem megy
lehet nem, de mindegy, általánosba írtam
Azért lehet hogy meglepődnél amikor pl. egy NSR250SP tol le a pályáról
Előre elnézést hogy egy HYO-s fórumba írok
A hungaroringes pályanapok ép ezért ilyen magasak, hogy a 125-ös és 250-es cerkák ne tudjanak felmenni, ne érje meg. Gondolj bele, milyen jó is az amikor tép az egyik motor 260-al, aztán ráesik egy 100-al menő motorra..
Így is túljelentkezés van a sajnos kevés pályanapra, mi lenne ha még ide gyűlnének a nem kisszámú kisköbcentis motorok. Külön indítani már nem lehetne őket, hisz így is telített a program. Együtt motorozni a pályán meg felelőtlenség lenne. Kakucsra én is sokat jártam, de ott meg az az idegesítő hogy egyszerre fent van a pályán a robogó és a sportgép is. Szóval ott is nagy a balesetveszély. Ott meg az emberhiány miatt nem oldják meg a szétválasztást, illetve sokszor kevés motoros lenne a pályán a szétválasztáskor..
Persze a Hungaroringre is fel tudsz menni 250-essel, nincs köbcenti megkötés. De szigorúan csak lassú csoportba, és még ott is kétséges, mivel a lassúban is tépnek mint szél :)
Ádám: Van nekem nagyobb motorom is mint 250.
Az egészet csak arra írtam, hogy a videó láttán elcsodálkoztam hogy milyen motoros kultúra/hozzáállás szükséges ahhoz hogy 4ütemű 125-ek is pályázhassanak egy olyan méretű pályán mint nálunk a Hring...egy sima nyílt napon.....és ez a pálya vezetőségének megéri....és a pályadíjak olyan alacsonyak hogy a hozzánk képest szegényebb Malajziak (a kis motorok tulajok) ki tudják csengetni...és nem röhögik ki őket.
Ha belegondolsz nálunk egy Hringes pályanapból 3,5-szer el tudsz menni kakucsra....és ez csak egy példa volt, ami épp eszembe jutott
hát nézd, téény hogy pl a kis fzr-emmel jóóóval könyebb a városban menni, mint a régi 750BIG-emmel volt, ami tényleg bírkózás volt, vagy öcsém fzr1000-esével , azt is keményen kellett fogni . a kicsivel meg mintha motoros bringával nyomnám, milliószór lazább a dolog.. ha tehetném az fzr lenne a városi, és kisebb távú motorom, és csak jaszkarira, meg nagyon külföldre kéne egy nagyobb. Az meg hogy túrázni gyenge, meg a kisebbek tartósságával kapcsolatos téma: enyém ugye 4 hengeres, sokkal kényesebb mint a hyo kicsije, és 50ezer km van benne, sosem hagyott ott sehol, összes baja egy lelazult akksicsatlakozó volt , széria áttétellel 185-öt ment, asszonnyal, batyuval meg mentünk 170 fölött. egy 250essel. akinek meg ez TÚRÁZNI lassú, láttam nemrég egy nitrós hosszított lengővillás busát a mobile.de -n 22.500 ojróér, az biztos gyorsabb. ja, és 6000 az éves kötelezőm.
egyik barink most hozott amcsiból egy victory vision-t. .háááát , nézegettük, nagybátyám aszondja: te, tudod mi van közted, és e között a motor között? na? - a valóság.
úúú de szép! nekem kéne!
éniscsak a 250essel kenem. és még az is lehet hogy marad idénre.. csak a költséghatékonyságában nem vagyok 100%-ig biztos..
Találtam egy kellemes kis videót

http://www.youtube.com/watch?v...

Laca:Ez van, ezt kell szeretni.
A hozzáállással kapcsolatban itt van egy másik videó:

http://www.youtube.com/watch?v...

Egy Shepangi pályanapról. A Kamera egy FX-125-ön van (Itthon nem forgalmazzák, ez egy robogó formájú váltós motor)...ott nem kell minimum 600-as...itthon legfeljebb a box utcában gurulhatnál vele mert kiröhögnének...nos ez az igazi respect.
Elgatto:csak nagyon bosszantó ez a mi a mocskolást illeti! ha én veszek egy motort most kérdezzem körbe a fél fórumos társaságot figyumár neked tetszik és neked ja szerinted jó? ez így működik? szerintem mi motorosoknak kellene igazán nagy összhangba lenni és nem egymás vasát baszlatni a kurva életbe! én már ha kérdezik mim van azt mondom találd ki! mindeggy hiába mondod teis a másik is én már irtam annyit hogy nem igaz beszélhetsz te! na sziasztok!
Szívesen!
Laca:Nem kell kiakadni, szerintem páran sosem fogják elfogadni....amúgy én is fenntartom a magamnak a jogot hogy néhány gyártót utáljak (akár a nevesebbek közül is). Van gyártó aki ha fejen forog, és közben elfingja az internacionálét akkor sem fog a szemembe egy éppkézláb motort a piacra dobni (csak én nem hangoztatom).
Karesz:Bocs hogy itt válaszolok, de böngészőmnek lelki válsága van, mert amikor freemailen rányomok a "válasz a feladónak" gombra akkor kiakad.
Kösz a tel. számot!
Rácsörgök valami értelmes időben.
Arra írtam, amit felraktál képeket, és a leírt véleményemre
Ezt mire írtad?
ennnnnnnnyi!