Hali! Képzeld hogy jártam. Hétfő reggel felhívom a komát hogy meg-e van még a moci.(biztos ami biztos) Asztmondja peersze meg lehet tekinteni itt van. Elindulunk pest felé, délre odaérünk, bemegyek a boltba(már nagy az izgalom)nálam a pénzel, erre azt mondja: A motrot 1órával ezelőtt foglalták le! ÁÁÁÁÁ! KItéptem az összes hajam!Szal most nincs mocc MÉg nézegetek használtak között háátha, talán valamikor lessz....úgy látszik 0km-es 950ért nem csak nekem tetszett nagyon.......
De még mielőtt belemennénk ebbe a pálya témába...amiben igazából nem is vagyok otthon.
A vitaindítóban az elfogadás témára akár a regadót is írhattam volna....vagy a csopperes vs. speedpártit...vagy az útjavítók vs motorosok....vagy a Fővárosi Önkormányzat vs. bármilyen keréken közlekedő eszköz.....a pályanap csak épp eszembe jutott a videó kapcsán.
kakucson a robogo, és sportmotor az a ciki hogy általában a robeszek gyaláznak bárkit , egyébként igen, a ringen az lehet a veszélyees hoyg a sok tehetségtelen gyökér farok, az egyenesben húzná neki, persze féktávot sem tud venni a nagyrészük, és ebből lennének gondok..
Tutis:Nem látom át a Hring kihasználtságát, így nem tudom hogy a havi 4-5 sok vagy kevés (kevésnek hanzik). De azt hiszem abba egyetértünk jó lenne ha több pálya lenne amit igénybe vehetnénk két keréken.
Kint nem tudni milyenek a körülmények, de itt nálunk a hungaroringen havonta van kb 4-5 pályanap. Ebbe kell beleszorítani a többszáz motorost. Ráadásul ott vannak az egyre nagyobb számú lincences versenyzők, nekik is kell gyakorlási lehetőséget adni. Szóval a licences és az utcai külön megy. Máris 2 bontás. Utáa utcaiba van gyors és lassú. Ez megint két bontás. Ha még a lassút is megbontanánk köbcentire, akkor már túl sok csoport lenne. Ne felejtsük el hogy 1 ember 4x20 percet megy. Szóval ha 3 csoport forog, akkor is 3 óra kell ahhoz hogy egy csoport letudja az összes körét. Itt nem akarat hiány van hanem időhiány..A motoros napok száma meg kevés a motorosokhoz képest
Mi a faszt foglalkozol már mások véleményével? Sokan úgyis lefogják szólni..tapasztalatok nélkül..Miért idegeskedsz ezen? Inkább sajnálni kéne őket.. Te és a többi Hyos is tudja,h a Hyo nem egyenlő a koreai szar fogalmával.. Én Hyoról ültem át Dukira,s megkaptam,h a szarról miért váltok egy mégszarabbra? Próbálj már túllépni az ilyeneken,s röhögd ki őket.. Vagy keresd fel csernust ha nem megy
Előre elnézést hogy egy HYO-s fórumba írok
A hungaroringes pályanapok ép ezért ilyen magasak, hogy a 125-ös és 250-es cerkák ne tudjanak felmenni, ne érje meg. Gondolj bele, milyen jó is az amikor tép az egyik motor 260-al, aztán ráesik egy 100-al menő motorra..
Így is túljelentkezés van a sajnos kevés pályanapra, mi lenne ha még ide gyűlnének a nem kisszámú kisköbcentis motorok. Külön indítani már nem lehetne őket, hisz így is telített a program. Együtt motorozni a pályán meg felelőtlenség lenne. Kakucsra én is sokat jártam, de ott meg az az idegesítő hogy egyszerre fent van a pályán a robogó és a sportgép is. Szóval ott is nagy a balesetveszély. Ott meg az emberhiány miatt nem oldják meg a szétválasztást, illetve sokszor kevés motoros lenne a pályán a szétválasztáskor..
Persze a Hungaroringre is fel tudsz menni 250-essel, nincs köbcenti megkötés. De szigorúan csak lassú csoportba, és még ott is kétséges, mivel a lassúban is tépnek mint szél :)
Ádám: Van nekem nagyobb motorom is mint 250.
Az egészet csak arra írtam, hogy a videó láttán elcsodálkoztam hogy milyen motoros kultúra/hozzáállás szükséges ahhoz hogy 4ütemű 125-ek is pályázhassanak egy olyan méretű pályán mint nálunk a Hring...egy sima nyílt napon.....és ez a pálya vezetőségének megéri....és a pályadíjak olyan alacsonyak hogy a hozzánk képest szegényebb Malajziak (a kis motorok tulajok) ki tudják csengetni...és nem röhögik ki őket.
Ha belegondolsz nálunk egy Hringes pályanapból 3,5-szer el tudsz menni kakucsra....és ez csak egy példa volt, ami épp eszembe jutott
hát nézd, téény hogy pl a kis fzr-emmel jóóóval könyebb a városban menni, mint a régi 750BIG-emmel volt, ami tényleg bírkózás volt, vagy öcsém fzr1000-esével , azt is keményen kellett fogni . a kicsivel meg mintha motoros bringával nyomnám, milliószór lazább a dolog.. ha tehetném az fzr lenne a városi, és kisebb távú motorom, és csak jaszkarira, meg nagyon külföldre kéne egy nagyobb. Az meg hogy túrázni gyenge, meg a kisebbek tartósságával kapcsolatos téma: enyém ugye 4 hengeres, sokkal kényesebb mint a hyo kicsije, és 50ezer km van benne, sosem hagyott ott sehol, összes baja egy lelazult akksicsatlakozó volt , széria áttétellel 185-öt ment, asszonnyal, batyuval meg mentünk 170 fölött. egy 250essel. akinek meg ez TÚRÁZNI lassú, láttam nemrég egy nitrós hosszított lengővillás busát a mobile.de -n 22.500 ojróér, az biztos gyorsabb. ja, és 6000 az éves kötelezőm.
egyik barink most hozott amcsiból egy victory vision-t. .háááát , nézegettük, nagybátyám aszondja: te, tudod mi van közted, és e között a motor között? na? - a valóság.
Egy Shepangi pályanapról. A Kamera egy FX-125-ön van (Itthon nem forgalmazzák, ez egy robogó formájú váltós motor)...ott nem kell minimum 600-as...itthon legfeljebb a box utcában gurulhatnál vele mert kiröhögnének...nos ez az igazi respect.
Elgatto:csak nagyon bosszantó ez a mi a mocskolást illeti! ha én veszek egy motort most kérdezzem körbe a fél fórumos társaságot figyumár neked tetszik és neked ja szerinted jó? ez így működik? szerintem mi motorosoknak kellene igazán nagy összhangba lenni és nem egymás vasát baszlatni a kurva életbe! én már ha kérdezik mim van azt mondom találd ki! mindeggy hiába mondod teis a másik is én már irtam annyit hogy nem igaz beszélhetsz te! na sziasztok!
Laca:Nem kell kiakadni, szerintem páran sosem fogják elfogadni....amúgy én is fenntartom a magamnak a jogot hogy néhány gyártót utáljak (akár a nevesebbek közül is). Van gyártó aki ha fejen forog, és közben elfingja az internacionálét akkor sem fog a szemembe egy éppkézláb motort a piacra dobni (csak én nem hangoztatom).
Karesz:Bocs hogy itt válaszolok, de böngészőmnek lelki válsága van, mert amikor freemailen rányomok a "válasz a feladónak" gombra akkor kiakad.
Kösz a tel. számot!
Rácsörgök valami értelmes időben.
De még mielőtt belemennénk ebbe a pálya témába...amiben igazából nem is vagyok otthon.
A vitaindítóban az elfogadás témára akár a regadót is írhattam volna....vagy a csopperes vs. speedpártit...vagy az útjavítók vs motorosok....vagy a Fővárosi Önkormányzat vs. bármilyen keréken közlekedő eszköz.....a pályanap csak épp eszembe jutott a videó kapcsán.
A hungaroringes pályanapok ép ezért ilyen magasak, hogy a 125-ös és 250-es cerkák ne tudjanak felmenni, ne érje meg. Gondolj bele, milyen jó is az amikor tép az egyik motor 260-al, aztán ráesik egy 100-al menő motorra..
Így is túljelentkezés van a sajnos kevés pályanapra, mi lenne ha még ide gyűlnének a nem kisszámú kisköbcentis motorok. Külön indítani már nem lehetne őket, hisz így is telített a program. Együtt motorozni a pályán meg felelőtlenség lenne. Kakucsra én is sokat jártam, de ott meg az az idegesítő hogy egyszerre fent van a pályán a robogó és a sportgép is. Szóval ott is nagy a balesetveszély. Ott meg az emberhiány miatt nem oldják meg a szétválasztást, illetve sokszor kevés motoros lenne a pályán a szétválasztáskor..
Persze a Hungaroringre is fel tudsz menni 250-essel, nincs köbcenti megkötés. De szigorúan csak lassú csoportba, és még ott is kétséges, mivel a lassúban is tépnek mint szél :)
Az egészet csak arra írtam, hogy a videó láttán elcsodálkoztam hogy milyen motoros kultúra/hozzáállás szükséges ahhoz hogy 4ütemű 125-ek is pályázhassanak egy olyan méretű pályán mint nálunk a Hring...egy sima nyílt napon.....és ez a pálya vezetőségének megéri....és a pályadíjak olyan alacsonyak hogy a hozzánk képest szegényebb Malajziak (a kis motorok tulajok) ki tudják csengetni...és nem röhögik ki őket.
Ha belegondolsz nálunk egy Hringes pályanapból 3,5-szer el tudsz menni kakucsra....és ez csak egy példa volt, ami épp eszembe jutott
http://www.youtube.com/watch?v...
Laca:Ez van, ezt kell szeretni.
A hozzáállással kapcsolatban itt van egy másik videó:
http://www.youtube.com/watch?v...
Egy Shepangi pályanapról. A Kamera egy FX-125-ön van (Itthon nem forgalmazzák, ez egy robogó formájú váltós motor)...ott nem kell minimum 600-as...itthon legfeljebb a box utcában gurulhatnál vele mert kiröhögnének...nos ez az igazi respect.
Kösz a tel. számot!
Rácsörgök valami értelmes időben.