/minden érdeklődő úgy kezdi hol lehet kapni hozzá akatrészt/ Na sajnos ez itt a fő probléma és itt nemcsak az új alkatrészekről van szó, és kurvára nem mindegy 2napot vagy jó esetben 2hetet vársz valamire a haverok meg beköszönnek mikor mennek csapatni Az általad említett beszerzési forrásnál azért elég sok a bizonytalansági tényező lesz ott, de mikor hogyan KINEK.
amúgy a matek:
amikor a huskyt vettem(vagyis cserebere volt az xr4-re) tegyük fel 700 volt az ára akkoriban egy hasonló korú-állapotú exc 1,1-1,2 felé volt
most a huskyt ha nagyon gyorsan el akarnám adni 500ért tuti elmenne napok alatt exc meg 7-800 felé lehet
szóval a bukó még mindig jobb a huskynál
nem beszélve arról hogy ha legurítom a millás az exc-t valami szakadékba akkor kb ugyanannyit ér mint a legurított husky......
eleinte nagyon exc-t akartam venni, szerencsére unokatesóm addig szarozott a pénzemmel amíg husky lett belőle, de nem bántam meg
azért ez a 450es már nem az a régi 410es ami elég gáz jármű, csak azt hiszi a nép hogy olyan
kb tavasz óta amióta nem tudom használni
a sok ktm fan megfertőzte a népet
minden érdeklődő úgy kezdi hol lehet kapni hozzá akatrészt
pedig a husky bármit meghoz, az ebay teli van mindennel, de csak mesterszállásig kell elmenni és ott is van hozzá minden
mondjuk ilyen 10-20 ezres alkudozós emberek voltak már de azokat komolytalannak tekintettem(engedj 10 ezret holnap megyek érte)
bár ha nem kel el akkor megmarad, igazándiból semmi bajom nincs vele sok helyet nem foglal
csak mivel alig motorozok, így full felesleges 2 motort nem használni, elég lenne egy is amit nézegetek
bár ha lenne csere valami kis 250esre az lenne a legjobb, avval asszony is merne menni és a 600ast meghagynám
Ha már érdeklődsz én nem látom, hogy írtam volna ilyet,hogy olcsóbb az alkatrész! A te példád meg tipikusan tükrözi amit lentebb írtam, de még egyszer ezt én látom így azért még lehet máshogy! Csak még 1 kérdés mióta is árulod a huskyt?
Csak érdeklődnék milyen alkatrész olcsóbb a ktm-hez? Mert Pl a husky szívócsonk ugyanannyi volt mint a 30 éves yamaha szívócsonk ráadásul a husky az gyári volt a másik meg valami noname
Szóval nemigen van itt nagy különbség max a bontott mert ktm több van
Igen, de nem is annyira drága mint gondolod és nemcsak akkor kell nézni az árat mikor veszel. Igazán akkor derül ki mi drága mikor x ideig használod ez alatt a kopókon kívül mit költesz rá és mennyiért adod majd el na ekkor kell matekolni! És akkor ebben az nincs benne mennyire lelted benne örömöd tehát nem szerelgetted és ha kell hozzá valami nem heteket vársz rá. De ez csak az én véleményem és mint előbb írtam nem vagyunk egyformák és ettől szép ez a világ, ha az.
Most így gondolod, maradjon is így de amit egyszer megvesznek azt el is adnak lehet holnapután kényszerből vagy mert épp más lett a fontosabb, más motor tetszett meg jobban. Ezeket a tényezőket nem szabad figyelmen kívül hagyni!
Nem csúnya az biztos. Én is SMC-t néztem elsőnek (bár a Husky jobban tetszik), de annyival nem jobb szerintem, mint amennyivel drágább. Ráadásul én nem azért veszek motort, hogy eladjam. Én használni akarom. Remélem a motor is így gondolja majd...
Ez igaz, de valahogy nekem tetszenek a husqik, volt is már szívtam is a fogam mikor el kellett adni,de sztem egy sm csak hamarabb elkel mint egy krossz/enduro... és ha nézem az árkülönbséget akkor azzal igazolni is kéne az eladásokat is! Csak egy baj van, a snob nép,hogy csak a ktm a jó, (én imádom a ktm et is) de az ilyen gondolkodás miatt van felverve a ktm ára, és a semmibenézett huskinak ezért ilyen nyomott...
mit képzelnek azok akik 2002es lc4ért 20ezer kmrel, elkér 900ezret? Vagy a 06os 1,3 ért? wtf
Jah a másik hogy kis e néznek sehogy, sztem egy ilyen gyári 630 610 messzemenőleg szebb és pinásabb!
és az a 690 közel sem ér annyival többet, meg úgy összességében a ktm sem
amúgy pár év és a husky lesz a drágább a piacon, már most is drágábbak az új husky feliratos gépek és jobbak is mit a ktm feliratú motorok
szóval mire eladásra kerül a sor nem lesz olyan egetverő különbség köztük
csak ezt még a ktm fanok nem látják
Röviden túl sokba
Bővebben hasonló áron vettem 6e km-el, de a forgalomba helyezés 150e volt alsó hangon. Plusz 1000 km oda vissza, üzemanyag pályamatrica stb. És 100 Eur a kivonás olaszban.
Össz-vissz úgy számolom, hogy 1,5 volt mindennel együtt. Ha azt nézzük, hogy a hazai 690 SMC-k 2,2- 2,5 ért mennek akkor végül is megérte. De azért nem volt olcsó...
Azon mire rendszám van még + 100 ropi körül, na ennyiért én inkább a három betűs 690-eket nézegetném mert valamikor eladni is kell majd aztán akkor nem mindegy meg más miatt sem!
99es, 200 eurot egy újra kicsengetne az ember, de egy bontottat is 45ért adna, de az az ország másik végéről jönne így lutri. Neked a 630-on nincs eltolva a tárcsa közepe az agy felé? Egyébként az agy átmérő meg a furat szám is más az elsőszériás és az azt követőkön.
amikor a huskyt vettem(vagyis cserebere volt az xr4-re) tegyük fel 700 volt az ára akkoriban egy hasonló korú-állapotú exc 1,1-1,2 felé volt
most a huskyt ha nagyon gyorsan el akarnám adni 500ért tuti elmenne napok alatt exc meg 7-800 felé lehet
szóval a bukó még mindig jobb a huskynál
nem beszélve arról hogy ha legurítom a millás az exc-t valami szakadékba akkor kb ugyanannyit ér mint a legurított husky......
eleinte nagyon exc-t akartam venni, szerencsére unokatesóm addig szarozott a pénzemmel amíg husky lett belőle, de nem bántam meg
azért ez a 450es már nem az a régi 410es ami elég gáz jármű, csak azt hiszi a nép hogy olyan
a sok ktm fan megfertőzte a népet
minden érdeklődő úgy kezdi hol lehet kapni hozzá akatrészt
pedig a husky bármit meghoz, az ebay teli van mindennel, de csak mesterszállásig kell elmenni és ott is van hozzá minden
mondjuk ilyen 10-20 ezres alkudozós emberek voltak már de azokat komolytalannak tekintettem(engedj 10 ezret holnap megyek érte)
bár ha nem kel el akkor megmarad, igazándiból semmi bajom nincs vele sok helyet nem foglal
csak mivel alig motorozok, így full felesleges 2 motort nem használni, elég lenne egy is amit nézegetek
bár ha lenne csere valami kis 250esre az lenne a legjobb, avval asszony is merne menni és a 600ast meghagynám
Szóval nemigen van itt nagy különbség max a bontott mert ktm több van
mit képzelnek azok akik 2002es lc4ért 20ezer kmrel, elkér 900ezret? Vagy a 06os 1,3 ért? wtf
Jah a másik hogy kis e néznek sehogy, sztem egy ilyen gyári 630 610 messzemenőleg szebb és pinásabb!
amúgy pár év és a husky lesz a drágább a piacon, már most is drágábbak az új husky feliratos gépek és jobbak is mit a ktm feliratú motorok
szóval mire eladásra kerül a sor nem lesz olyan egetverő különbség köztük
csak ezt még a ktm fanok nem látják
Bővebben hasonló áron vettem 6e km-el, de a forgalomba helyezés 150e volt alsó hangon. Plusz 1000 km oda vissza, üzemanyag pályamatrica stb. És 100 Eur a kivonás olaszban.
Össz-vissz úgy számolom, hogy 1,5 volt mindennel együtt. Ha azt nézzük, hogy a hazai 690 SMC-k 2,2- 2,5 ért mennek akkor végül is megérte. De azért nem volt olcsó...
Van egy hasonló 630 eladó de nem tudom mennyi a bepapirozása...
Ebben 12ezer van gyári minden, 1,2 ért
Egyébként mikori évjárat? Mert az újabbakon ugyan az a fék, mint sok más motoron (KTM, Ducati pl.)
rá kell kérdezni mindenképp a huskyra mert van néha meglepetés