Hello Te 350 esen van . És bemelegszik minden oké megyek vele de ha jobban oda huzom akkor megtorpan , és dadod... Valaki tudna esetleg mondani valamit h ezt mi okozza ?
nekem vége, hétvégén voltunk erdélyben és ismét olyan szar a csuklóm hogy a répát nem tudom megfogni a jobb kezemmel
szóval nincs mese mennie kell különben nyomorék leszek
a tt meg jó lesz majd téblábolni meg pecázni menni
Ha nem füstöl, csörög-zörög, akkor olaj, szűrő, benzin kell hozzá, az pedig sok helyen van. De minden van hozzá, új-bontott is. HSQ picit olcsóbb mint a ktm.
Lc4, xt600 sem könnyebb. Nem verseny endurora gondoltam.
Erdei túrák, földesutazás... Erre tökéletes. És stabilabb nagy sebességnél, mint a husaberg, mert az hajlamos beszitálni.
számomra vége a szezonnak, ha valakit érdekel egy rendszámos 2006-os te450 akkor keressen meg mailban
nem füstül, jó hang, szinte gyári állapot, jó gumi-láncszett-fékek stb
teljesen költségmentes
garis yuasa akkuval(30 rugó volt)
olajcsere pár óra múlva esedékes de adom hozzá vagy előtted megcsinálom
az ára 670ezer alku után, de aki szeret alkudozni annak 700az irányár
csere érdekel rendszámos tt600-ra
Te valamit nagyon félrenéztél, amire válaszoltál egy tök más motorról volt szó!
Az SM610S-et igen nem kell bemutatni nekem ismerem.
De a kérdésem amire a választ írtad az SM610R-ről szolt!
Azt hogyha jobban megnézed akkor a 2005ös blokk nem ugyan az mint ami ebben van.
Úgy hogy ez az ami érdekel!
RXV volt az egyetlen ami nem volt jó választás, pedig az új volt
Rotringó ha kicsikét is utánanéznél én azóta is vettem motort! SV topickban voltam!
Látod mindennek van előnye, legalább én kérdezek nem csak beleugrok valamibe!
Abban pedig biztos lehetsz olyat nem aminek előtte nem járok utána.
Válogatós vagyok talán, igen, meg is lehet nézni milyen gépeim voltak eddig, műszakilag és kinézetre egyaránt!
Az a kérdésem h te 610-be milyen olaj kell?
szóval nincs mese mennie kell különben nyomorék leszek
a tt meg jó lesz majd téblábolni meg pecázni menni
Erdei túrák, földesutazás... Erre tökéletes. És stabilabb nagy sebességnél, mint a husaberg, mert az hajlamos beszitálni.
Mert nem az a könnyű súlyú motor terepre.
Ár/adatok email-ban: unatkozas@citromail.hu
nem füstül, jó hang, szinte gyári állapot, jó gumi-láncszett-fékek stb
teljesen költségmentes
garis yuasa akkuval(30 rugó volt)
olajcsere pár óra múlva esedékes de adom hozzá vagy előtted megcsinálom
az ára 670ezer alku után, de aki szeret alkudozni annak 700az irányár
csere érdekel rendszámos tt600-ra
Csere nem érdekel + kp ?
Attila.
Az SM610S-et igen nem kell bemutatni nekem ismerem.
De a kérdésem amire a választ írtad az SM610R-ről szolt!
Úgy hogy ez az ami érdekel!
RXV volt az egyetlen ami nem volt jó választás, pedig az új volt
Látod mindennek van előnye, legalább én kérdezek nem csak beleugrok valamibe!
Abban pedig biztos lehetsz olyat nem aminek előtte nem járok utána.
Válogatós vagyok talán, igen, meg is lehet nézni milyen gépeim voltak eddig, műszakilag és kinézetre egyaránt!