Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Szemezek egy 2004-es TC450-el
Mennyire kényes a típus? Ez Rotax blokkos?
Mennyire megbízható a technika?
Nem szeretnék tátott szájjal besétálni a f..z erdőbe :)
Igazából én lehetek a béna,de talán egy új fékbetét megoldaná a helyzetet. Szerelőm szerint még nem kell cserélni. Mivel először voltam pályázni,közel nem döntöttem így a gépet,mint te. Kicsit fostam,hogy az eleje kicsúszik Futóműt bekellene állítani,de most pénzem sincs ezért fizetni,szerelőmnek is sm610 van,de ő sem pályázik nagyon,lehet nem is tudná a jó beállításokat.
Hello! Ha esetleg valakit érdekel van egy felesleges alig használt hátsó JT lánckerekem 49-es. Husqvarna te 450en volt 2005.
elküldve!
ha lesz majd időd, akkor a képeket küldd már át
A fékein mit szeretnél fejleszteni? Kevésnek érzed?
Szia!

Na, akkor pont elkerültük egymást, mert én tegnap délután voltam kint. Freemailpeter is volt csak most nem a 610-el hanem fzr-el. Jó kis nap volt és még az idő is kitartott. Legközelebb
majd írok ide ha megint megyek.
sosem pályáztam még de voltam már 2x fogarason(transalpina-transfogaras-vidra tó) a ténérével
először a gyári kilágyult foshalom rugóival, volt hogy 10 perceket vártak rám annyira nem tudtam kanyarogni
másik évben már progresszív elsőrugó, kikeményített hátsó, alig tudtak utánam jönni, pedig igazándibúl nem is szeretem a kanyargásokat
fim enduró gumival a széléig döntögettem, néha még a csizma is leért az aszfaltra
szóval evvel csak azt akarom mondani lehet csak a beállításaid nem megfelelőek
Mi tegnap voltunk délelőtt kakucson. Életemben először pályáztam. Bejövős. Valahogy a jobb kanyarok nem mennek annyira. Maga a pálya nem egy nagy szám. Sajnos kecsón verseny volt és lemaradtunk,élménynek jó volt. Kicsit nehéz a pályázáshoz a 610,féket is fejlesztenem kéne ill gumit venni
itt a hátsó sárvédő ha érdekel még, de van komplett idom-szett ha valakit érdekel 15k egyben
ha az 510 olyan mint a 450 akkor a vázon lévő fém baszáskán lesz a lyuk ovális
a csavarom is kicsit kopott volt de nem vészes
vagy rendelni kell egy csavart meg azt a fület
Köszi a tippet!Bár én magára a stenderre gyanakodtam de azt mondod a vázban a luk szoposodik ki?
van egy univerzális okosság:
pet palackból vágsz csíkot rátekered a csavarra és úgy teszed össze
nem jó örökké de rengeteget bír ás tök olcsó
persze a kiszopósodott lyukat fel kell szabályozni
persze lehet egyéb perselyt is csináltatni de ettől olcsóbb-gyorsabb nincs
Még annyi,volt már valakinek oldal sztender problémája az 510-el.Mert már annyira megdől,hogy félek letámasztani.Ugyanis eldől.Mondjuk lóg,ha mozgatom elég rendesen.Kezdett már ezzel valaki valamit.
Ja tényleg olyan a motor mint egy új.Én is nagyon vigyázok rá és megpróbálom megtartani az állapotát.Nézegettem,ha csak vezérműláncot meg csuszkát kell cserélni mert ugye még válasz nem érkezett,hogy pontosan mit kell.Ezek nem nagy tételek.De ha átugrik a lánc na az már kicsit fájósabb.Bár a témát is azért hoztam fől itt a fórumon,hogy rövidre zárjam milyen alkatrészeket kellenek mert,ha szétszedem nem akarok hetekig motor nélkül maradni mire meg jön minden.Itt a jószág!
hát ha nagyon el akarnám adni akkor érdemesebb lett volna még a teló felújítás előtt, meg levenni az új kacatokat és úgy árulni
de ha meg épp menni akarok vele pakolgassam vissza......
aztán tudat alatt lehet el sem akarom adni
a srácnak sm -et adtam el arra mondtam hogy se port se mást nem nagyon látott, a TE -nél már más a helyzet,az is volt már faszig ganajban,meg hempergés is volt vele nem kevés,de attol függetlenül rendbe volt rakva mindig,és hirdetés nélkül vitték el 5 perc alatt
esőben én se szoktam használni, csak ha útközben elkap
bár az enyém járt ilyen helyeken is párszor
nem fikázásnak írtam csak nem mindegy hol ment bele az a tizenezer méter, ezért is nem sok értelme van nézni a métereket
enyémben is 12 felé van ebből 10 totál soft téblábolás a többi meg vegyes
úgy nézem nem nagyon kapkodnak érte szóval lehet megmarad.
Had válaszoljak helyette,12 e 1- néhány volt benne mikor eladtam,de az valós ha hiszed ha nem,homokot sose látott,sőt esőt is csak 1 x.
A másik huskyt TE 510 helybéli vette meg mert tudta hogy fasza,lassan 400 üo lessz benne és még mindig nem volt bontva,mert annak is jó gazdája van és volt
köszi ráprobálok...
10 ezer mi?
homokbányában 10 ezer vagy földutas csavargással 10 ezer
mert azért nem ugyanaz....
a feszítőt kell megnézni hogy áll
sosem szedtem szét még de állítólag ha már nincs több kattanás a feszítőn akkor időszerű lánc csere
de néha benéz egy szervizes ember csak megmondja a tuti tippet
Én is nagyon vigyáztam rá,azért is sajnálom,de legalább jó gazdája vagy te is.Ha gondod van őt keresdhttp://www.markomotor.hu/szerv...
Szia!Giki!Nem történt semmi nagyon vigyázok rá a fojtást is visszatettem nehogy baj történjen.Csak 10 ezrenként írja hogy csere,gondoltam kicserélem.Biztos ami biztos.Bár ahogy én bánok vele mint egy " hímestojással " még biztos nem kéne.
mielőtt bármit vesztek kérdezzetek rá a huskyra
pl nekem a gyári tankidom ugyanannyi(16e) mit az ufo utángyártott
csak angoloktól lett olcsóbb utángyártott hozatva