Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Körülbelül mikor szándékozod eladni? Esélyes, hogy meg venném.
Szia!

Engem érdekelne, hogy honnan lehet hozzá új alkatrészeket kapni. Nekem is van egy sm610s-em 99-es. Tudnál egy linket, vagy valamilyen elérhetőséget ahonnan lehet alkatrészt szerezni hozzá? (egyenlőre még nincs baja, csak a jövőre gondolva érdekelne, mert én nem találtam hozzá, csak olajszűrőt)
Kinyitottam a gyári dobokat, így szép hangja lett. Szelephézagot állítottam, olajcsere,szűrők. Most fogok vezérműláncot cserélni.
Típushiba: automata deco rugó elgyengül(kb.1000Ft a csere), kuplung rugó szintén(1500Ft/db), de komoly gondja nincs a típusnak. Dellorto karbi nem szereti a vizet, ha van rá lehetőség érdemes mikuni bst40(kb 20e Ft) vagy keihin fcr41-re cserélni. Alkatrész van hozzá bontott, új is több helyen. Az enyém óra szerint 180-at tud végre, igaz nyújtott áttétellel. Ár-érték arányban jó kis motor. Nem tud annyit, mint az lc4, de csak felébe kerül.
Jól hangzik. És a amióta nálad van, te cseréltél benne valamit? Mennyit mentél vele? Én nekem még ez lenne a második motorom, egy Honda XL 200ast űzök már vagy jó 5 éve, eleinte csak enduró, és 2 éve utcán. Első sorban városi használatra kerestem motort, pár kisebb mátrai-bükki kiruccanással (szerencsére pont a kettő között vagyok :D ), és erről a típusról hallottam/olvastam a legtöbb jót, szinte mindenhol dicsérik. Erőben elég lesz a 70KG-m alá bőven, főleg egy 200as után.
Átíratás körülbelül mennyibe kerül?
Hali! Én őszre cserélni fogom a 2000-es 610-emet. Igaz 34e km, de van már egy ugyanilyen a családban, úgyhogy tudtam mit veszek. Eladtam az lc4-et, hogy majd bergezek, ami nem jött össze, úgyhogy 500e körül kellett hirtelen valami utcai sm. Ebben az árkategóriában más nincs. Hasonló árban adom tovább majd, képek az adatlapomon. Alkatrész van hozzá és olcsó is! Husaberghez képest pláne, ahol egy hajtókar 107e!
Nem értek hozzá, ha nem sürgős akkor van esély találni jót is
De ez mindenre igaz
Az biztos hogy ebben az ár kategóriában az lc4-ek egy foshalmok
Köszi a választ! KB. végigolvastam ezt a fórumot és nagyon jókat írnak/írtok róla, ennek örülök. :D Van esélyem rá hogy 600-700körül fogjak egy 2004-2006osat ami nincs szénné hajtva?
általában minél későbbi annál jobb......általában.......
ma mentem egy régi 410essel hát beszarás mennyivel szarabb mint a 450-es
Sziasztok! 1 Éven belül tervezek venni egy SM610-et, és azt szeretném kérdezni hogy szerintetek 98-2006 között melyik a legjobb évjárat? Illetve szervizigényességéről mit lehet tudni? Előre is köszi a választ.
mxon.hu hátha
Az is kör alakú rakd be aztán lehet jó lesz
Azt mondtak nincs,csak kakaos csiga:(
Menj be 1 pékségbe hátha van!
Es azt egyszerubb talalni?:) uj alkatreszt honban tudok rendelni? Kene par aprosag meg
Jó bele a suzuki quzark 250-es qvadé!
Milyen választ vársz te, mikor már a kérdésbe is belekeveredtél!
Sziasztok
a napokban vettem egy husqvarna wr 250et, elvileg 1998as évjáratú. kellene hozzá egy új kuplung agy, valaki ügyesen letörte az egyik kiálló öntvénydarabot, amibe a rugóösszenyomó csavar van betekerve
valakinek ilyen bontott, vagy honnan lehet szerezni ? egy szett rugó is kéne hozzá, mivel 1 rugó hiányzik belőle. esetleg másik évjárat, v modell kuplungja stimmelhet vele ? nemnagyon találtam hozzá alkatrészt, gerecsénél nincs.
köszi
Tomi
Én egy értelmes választ szerettem volna kapni a kérdésemre... Az volt a kérdés, hogy mi célt szolgál és hova van bekötve. Ha nincs logika abban, hogy mikor ég és mikor nem, akkor nekem ilyen baromságokat ne írjatok, mint amit pl rodrigó is írt. Amit elektro-motor te írtál annak sincs sok értelme, mert arra ott van az üres jelző eggyel mellette. Gyújtást ráadom üresbe akkor ég, sebességbe nem. Ha jár a motor, akkor is hasonlóképp működik. Olyan mintha 1-1be az üres jelző lenne még egyszer rákötve. És ezt a jelenséget nem csak konkrétan az én motoromnál tapasztaltam, hanem a többi régebbi típusnál is hasonlóan van(SM610S). Tehát valaki tudja hogy ezen a típuson mi célt szolgál?
Remélem te nem tetted ha mégis vajon milyen lény lehet!
Ha ráadod a gyújtást akkor lásd hogy a sebváltó milyen állásban van. Elmebeteg trollok ezt nem értik. Ne törődj velük. Ha eteted őket csak szaporodnak.
Ezek a lámpák a hülyéknek vannak kitalálva, ha neked nem kell döntsd el az vagy e.
Szia !
Nekemis a powerrel lenne problemam , tudom azota eltelt par ev ,de megkoszonnem ha segitenel ,hogy honnan sikerult beszerezni , ha egyaltalan sikerult
Erre a kérdésemre esetleg valaki tud valamit mondani?
Még annyit hozzátennék, ha kirakom a motort üresbe, akkor is világít, majd ha sebességbe teszem elalszik(külön üres jelző is van). Én semmi értelmét nem látom ennek a lámpának így. Mi célt szolgál ez a lámpa egyáltalán.
Kis előzmény, de az a rossz és a TROLL aki megmondja és még mindig nem elég, 1 BLOKKFÉL remélem így is cseréled Rodrigó[14727] április 27. 13:00
Na csak feliratkoztál a balekok listájára okos ember más kárán tanul a hülye meg a sajátján vajon te melyik vagy? Fogsz te ennek még 1szer örülni de akkor jobban itt van ini a fő észosztó kolegád is adja itt mindenkinek az igét aztán most, hogy eltünt a mindenért felelős isteni szikra vakarózik mint a rühes kutya de majd jönnek itt az okosok és írják a tutit!
válasz erre előzmény jelentés a moderátornak
kondisáprilis 27. 07:11
A motorról annyit h bődületes ereje van, mondom ezt úgy h korábbi motorjaim közt szerepel egy Husaberg Fe 550 is. Szerencsére az árba bele tudtam alkudni egy csizmát, ruhaszettet, testpáncélt és egy idom garnitúrát. Szépen muzsikál a blokkja, egy kis gondom azért akad a géppel. A gázkar nem áll vissza alap állásba, így picit olyan mintha tempomattal közlekednék. Erre valami ötlet? Amúgy ha bárkinek akad egy jó tanács a tarsolyában szívesen hallgatom!
Ez a "remélem nem fogok mellé" motorka? Tényleg nem ha csak ilyen apróságok kellenek már hozzá.....sok sikert a faszerdőben a tátott szájjal való rohangáláshoz... (egy klasszikust idézve)