Nehéz ezt így megmondani, de ezek a motorok alapvetően zajosan járnak. Ne számíts japános, kultúrált járásra. Egyébként a sajátomból kiindulva a vezérmű lánc zajos alapjáraton kicsit, de magasabb fordulaton nem hallani annyira.
az mitől lehet hogy a blokk csörög-zörög-kattog meg mindenféle hangot ad ki egyszerre? szelepek be lettek állítva, vezérmű lánc volt cserélve, de előtte is ilyen hangot adott ki
nekem 200km volt a napi csúcs a 450esen, de másnap már nem nagy kedvvel ültem rá
jobb szeretem az ilyen 80-100km meneteket, lehetőleg jó sok "szopóval" ahol nem kell nyugodtan ülni
a ténérén 750km volt a napi csúcs de közel sem vette annyira igénybe a seggem mint a huskyval a 200km
Na túl van a 630-as a tűzkeresztségen. Cirka 1700 km 5 nap alatt Szlovákiában, probléma nélkül. Amin csodálkoztam, hogy csak 3,8 litert fogyasztott 100-110-es tempó mellett.
Egy valami nem tetszett: a hátsó gátló túl puhára van állítva gyárilag és elpattog a kanyarokban, illetve a Pirelli Diablo abroncsok tapadása hagy némi kívánnivalót maga után. De ezeket leszámítva eddig jó a gép!
Ha esetleg van valakinek egy jó beállítása futóműhöz akkor ne tartsa magában!
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne,hogy valaki hallott e már olyanról, hogy van olyan Husqvarna amiben nincs üres sebességi fokozat és elvileg ez gyárilag ilyen...ha valaki tud erről valamit világosítson már fel róla :)
azért a KTM nek meg van az a előnye hogy szinte másnap van alkatrész és nincs nagyon akadozás.
Míg a husqvarnánál ez elég gyatrán megy.... dehát ha jó a masina minek hozzá alkatrész
amúgy ha belegondolsz ezért szidták régebben a ktm-et is mert megvette a parasztgyerek az xt600 után és ugyanúgy drótozgatta mint az xt-t és csodálkozott hogy szar a ktm
csak annak lett egy divatja és többnyire az újgazdag apuci csemetéi kaptak ilyet akik fordítottak némi figyelmet(és pénzt) a szervizelésre is
meg persze el is adták azelőtt mielőtt szétszakadt volna (és utána ezt is a parasztgyerek vette meg az xt után )
bár ha most lenne 2,5 milla feleslegem és használnám is a motort inkább wr-t vennék mint valami európai gyártmányt
ha meg mégis európa akkor sherco lenne a kiválasztott, de mindjárt kettőt hogy amíg alkatrészre vár az egyik menjen a másik
de itt meg a 2 motor annyi mint a ktm-nél az egy szóval még így is megéri
Én úgy látom, sokszor az is probléma, hogy az árkülönbség láttán akinek mindegy h ktm vagy husqi az megvette a husqit, mondjuk te 510... nem ért hozzá( de a KTM hez sem értene! szóval újonc) rúgja vágja a husqit( mert arra telett) de elfelejti azt hogy néha szervizelni is kéne, de az olajcsere is elmaradt már fél éve ki nem szarja le, a légszűrőt azt se tudjuk mi de hajtunk minden héten a haverokkal(mert ki ne maradjunk, ha már kösszönnek) aztán beokádik valami épp hajtás közben, na a haver hazahúzza, de ész nincs hozzá, meg már pénz se, mi legyen valaki megtákolja vagy épp hogy működjön...aztán megy még vele párat az ember de folyamatosan jön elő a baj(azért,mert nem volt gazdája!) na mit kéne csinálni,már a faszom ki van ezzel a SZAR husqival (itt már elkezdi hajtani a haver körben is,meg ugye látják, hogy szarakszik,meg nem fasza...) tehát eladja...mivel nem megy el 1 hónap alatt , ezért mégolcsóbb, de már 2 hónapja nem megy el... na majd lesz egy madár megveszi...aki ugyan így csak a szart fogja ontani magából,hogy kár volt husqit venni... blabla...
És itt vagyunk a béka segge alatt
Az már KTM volt akárhogy is nézzük és szerintem javarész csak enduro és krossz motor... én a régebbi husqvarnák eladhatóságáról beszéltem... ami még piros-fehér és kék-sárga volt...
persze mert te csak árulod és nem zúzod le közben
ha csak meg van csúsztatva az oldalán a millás motor már akkor van egy százas bukta hogy ha nem is sérül meg semmi fő elem
pl tankidomot az ebayról rendeltem 3 nap alatt itt volt(12 fontos alap postával) ami vicc hogy még így is olcsóbb volt mint a gerecsénél postaköltség nélkül
de az tényleg igaz hogy a ktm bolt-szerviz hálózata lényegesebben jobb
mesterszállásra meg el kell menni ha sürgős akkor egy nap alatt megvan, elég fura fazon
meg ha felvesz az ember egy "i love husaberg" feliratú pólót akkor még lehet olcsóbb is lesz
Nemrég vettem egy 1998-as Husky Te 610-et. Van valakinek tapasztalata róla? jó tanácsok stb...
Köszi előre is!
SMS630.
Lenne eladó SM610 hátsó lábtartóm konzollal együtt ha valakit érdekelne.
jobb szeretem az ilyen 80-100km meneteket, lehetőleg jó sok "szopóval" ahol nem kell nyugodtan ülni
a ténérén 750km volt a napi csúcs de közel sem vette annyira igénybe a seggem mint a huskyval a 200km
én a 610es karcsú ülésén 2nap mentem 700km t, de már nagyon sajogott
Egy valami nem tetszett: a hátsó gátló túl puhára van állítva gyárilag és elpattog a kanyarokban, illetve a Pirelli Diablo abroncsok tapadása hagy némi kívánnivalót maga után. De ezeket leszámítva eddig jó a gép!
Ha esetleg van valakinek egy jó beállítása futóműhöz akkor ne tartsa magában!
kipróbáltam az új gumipárost faxa
nah majd kíváncsi leszek milyen Visonta
Míg a husqvarnánál ez elég gyatrán megy.... dehát ha jó a masina minek hozzá alkatrész
csak annak lett egy divatja és többnyire az újgazdag apuci csemetéi kaptak ilyet akik fordítottak némi figyelmet(és pénzt) a szervizelésre is
meg persze el is adták azelőtt mielőtt szétszakadt volna (és utána ezt is a parasztgyerek vette meg az xt után )
bár ha most lenne 2,5 milla feleslegem és használnám is a motort inkább wr-t vennék mint valami európai gyártmányt
ha meg mégis európa akkor sherco lenne a kiválasztott, de mindjárt kettőt hogy amíg alkatrészre vár az egyik menjen a másik
de itt meg a 2 motor annyi mint a ktm-nél az egy szóval még így is megéri
És itt vagyunk a béka segge alatt
ha csak meg van csúsztatva az oldalán a millás motor már akkor van egy százas bukta hogy ha nem is sérül meg semmi fő elem
de az tényleg igaz hogy a ktm bolt-szerviz hálózata lényegesebben jobb
mesterszállásra meg el kell menni ha sürgős akkor egy nap alatt megvan, elég fura fazon
meg ha felvesz az ember egy "i love husaberg" feliratú pólót akkor még lehet olcsóbb is lesz