Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nézd meg a cikkszámot és minden kiderül
http://www.husqvarnaoutlet.com...]link[/url]
Sziasztok. 570SMR gyujtaselektronikaja kompatibilis valamelyik tipuseval? Vagy konkretan a 610sm-ével? Mert kulon 570SMR-be sehol nem találok..
Kertvárosban nem igazán tudom ezt megvalósítani :D Így is állandóan rinyál a szomszéd Nyanya :D
Próbáld felbakolva
Fent a videó elméletileg. Nagy a szélzaj, de lehet hallani..
Próbáld felbakolva
Megpróbálok egy videót csinálni, bár szerintem a menetszél nagyot fog rontani a HD minőségen..
De ettől függetlenül a 6.- ban jövő hang miatt én belenéznék a belébe!
Köszönöm a válaszod! :)
Na meghallgattam azt a videót nem hallani ott semmi gondot tán egy kicsit nagyra hagytátok a szelephézagot de jó az úgy!
oké, én benne vagyok
Nem elfogultságból, de nagy különbségek szerintem nincsenek. Nekem a huski előtt KTM volt, de komolyabb különbségeket én nem érzékelek. (igaz a huskit újonnan vettem) Vannak jó és hülye megoldások is pro és kontra, meg nyilván anyagminőségben is vannak különbségek, de eddig ez szerencsére nekem nem okozott problémát.
Hazánkban a márka hírnevét szerintem erősen rontotta az előző kereskedő (ezt Gyurival már kiveséztük és belső emberként nyilván ő látta a legjobban), de a Maurergép megbízhatónak bizonyul.
Ezek versenymotorok nem az örökkévalóságnak vannak tervezve, ezt el kell fogadni, egy EXC,LC4 is meg fog omlani ha nem tartják karban és rommá kókányolják, idős versenyendurónál ez elő fog jönni, ha KTM ha Husqvarna, de még a Yamaha WR-nél is......................
Mindezt úgy írom, hogy nem vagyok szerelő, csak a saját típusomról tudok nyilatkozni (TE 510, 2007), de nem sértődnék meg és nem lepődnék meg, ha akár holnap történne bármi is a géppel, mert ez benne van.
Nem véletlenül nem vállal garanciát egyik gyártó sem a versenymotorokra.............
Nyomjad, aztán megtávgyógyítjuk az nagyon mén itt a gép előtt sör mellett
Én fogok menni mindenképp. Úgyis jönnek a 40 fokok és ha nem leszek lusta átszerelni SM-re, akkor jöhet Kecskemét, Kakucs stb..............
Egyeztessünk majd vmi időpontot!
Most raktuk össze a motort 2 napja.
Márciusban vettem "patika állapotban" majd 1 hét után 2 hónapot pihentettük, mert jól át lettem b*szva.

Lényeg a lényeg cseréltük, amit az előbb leírtam, a váltóhoz hozzá se nyúltunk, mert előtte semmi hasonlót nem tapasztaltam a levezetett 580 km közben, amit tudtam vele menni, ezért nem értem mi lehet azzal a probléma. Ha egy videót csinálnék segítene?
Sajnos így igaz
utoljára:
nekem van 2 motor(meg pár robogó de ez most nem lényeges)
kezdem unni a motorozást, ezért kellene a 2 helyett 1
eddig messzire a ténérével mentem, a hegyekbe játszani meg a huskyval
messzire menést kb meguntam, helyi virgonckodásra meg nincs megfelelő társaságom
az lc4 meg kb kielégítené az igényeim lazább hegyi feljárókon elmegy, és ha úgy adódik simán letekerek vele napi 2-300km is
de
még a 600-700 ezres lc4 ek is egy halom fosok szóval emiatt maradt a husky mert nem sok értelme van cserélni még akkor sem ha évi 20órákat használom
amúgy az lc4 is csak addig jó amíg karban van tartva rendesen, csak a magyar nép addig hajtja amíg ki nem lóg a bele kicsit megdrótozzák és gyors eladják amíg megy
ha a váltóval lesz gond 1 ideig nem kell vele motorozni
mire lesz hozzá alkatrész szakállad leér a földig
Ezeknek akkor semmi köze hozzá a váltó 6-os fokozatánál keresné a hibát. Ini most SEGÍTETTEM!
üdv ki szerelte?te? A kiegyenlítő tengely végén az anya elő szeretettel meg lazul ha nincs nyomatékra lehúzva
Nem. Ráadásul most lett cserélve - Henger dugóval, Hengerfej szelepekkel, vezérműlánc 180 km-t ment.
Másik fokozatban 4000-nél nem?
Sziasztok, most lett készen a Husykm és azt tapasztaltam, hogy 6.-ban 4000 fordulattól a blokkból egy nagyon furcsa csörgő hang jön elő.

Nem egyenesen arányos a sebességgel, mert ha 5.-ben 6-7000 ig forog akkor semmi.

Esetleg valami tipp? Gopro kamerám nincsen, majd valahogy megpróbálok egy videót csinálni..

6.-ban 4000 körül megy 110km/h-t kb.
Ahhoz le kéne gurulnod Siófokig mert én a tuning RIGÁVAL nem mehetek pályán!