Ja, kéne még menni valamikor pályázni. Én megnézném már a visontai pályát is - jókat mondanak róla. Vagy ha nem akkor a változatosság kedvéért Kecskemét.........
hát nem tudom a tied milyen évjárat. (de gondolom egy kutya)
itt találtam az enyémhez, mert letörtem. fél év alatt meg is küldik :DDDDD (vagy kicsit előbb)
vasárnap gondolkoztam ki menjek e, de ebbe a kurva melegben inkább hűsöltem, délután mentem egy kis karikát, az jó volt
Szóval valamelyik pénteken bepótolhatnánk
Semmi extra, olyan volt mint egy átlagos pályanap csak kicsit több SM-el. Azt sem mondanám, hogy sokan voltunk, de nyilván jöttek még többen is utánam (én 3-ig voltam). Rohadt meleg volt, de legalább tapadt a gumi. Összegezve: nem maradtál le semmiről........
a fém fékcsőtől nem lesz jobb a fékhatás csak másabb érzés
pl nekem a ténérén olyan a gyári(89es) fékcső hogy kb fél állásban már fog de utána simán behúzom a markolatig annyit tágul és mégis jó a fékhatás
a huskyn fém van itt nincs ennyi nyúlása a féknek, nekem még a gyári betét van avval nagyon jó a fékhatás kb 1 ujjal lehet satura fékezni a crossgumit
gondolom egy sm kerék jobban tapad de avval se lenne gond
akkor szar a fékhatás amikor nem a tárcsához megfelelő betétet használsz
ilyen betétem volt az első ténérén hátul álltam a fékpedálon és még úgy is alig akart állóra fékezni a hátsó kereket még a homokban is
lett beletéve rendes betét és egyből jó lett
vagy az xr4(drz) legendásan szar gyenge első féke is táltos lett egy jó betéttől
neked mikori a 610 es
én mosás után mindig megyek egy karikát, hogy kifújja a vizet...
Tavasszal nekem volt egy kálváriám a fékkel, de azóta nagyon jó, én teljesen meg vagyok vele elégedve
Nem lehet, hogy fékolajat kéne csak cserélni betéted gyári még
Parasztmódszer: ha a hátsó lánckerék leghátsó pontján a láncot annyira el tudod emelni a lánckerékről, hogy átlátni a lánc és a két láncfog között a vajúban akkor az a lánc kuka. Ezt nem befolyásolja a lánc feszessége, hisz ilyenkor a lánc a lánckerék fogain ül. Magyarán totál laza láncnál is épp ugyan azt fogod látni mint ha teljesen megfeszíted a láncot.
Nagynyomásúval nyugodtan moshatsz motort ha nem ész nélkül csinálod. Figyelni kell hogy közelről nem veretjük a csapágy, szimering, lánc és fék részeit. Méteres távolságból és nem túl szűkre állított pisztollyal lehet mosni.
Ha lemostad, akkor a láncot illik levegővel kifújni (ha van kompresszorod), majd száradás után a láncot is és a mozgó alkatrészeket (pl lábtartó) sprézni (nyilván a láncot lánc sprével a többit valamilyen kenőanyag tartalmúval). Lényeg hogy miután megszáradt ne vár sokat a sprézéssel mert akkor megjelenhet a rozsda.
ha átlátsz a fogak között akkor kuka a lánc
én úgy nézem meg hogy ha a csapoknál moccan akkor levágom a fenébe és jön az új
igaz sokat elmenne még de ha véletlen szakad(pláne valahol külföldön) akkor tuti óriási a szívás
Nagynyomásút akkor hanyagolom. Lánc az kuka,ha a 3-4mm-nél jobban hátra tudom húzni a fogaskerékről? Tegyük hozzá,hogy marhára laza most,kb 5 cm-es tartományban lehet fel emelni
én sem használok nagynyomásút. Általában jar os vízzel lesubickolom, aztán leöblítem.... ahol olaj van vagy láncspray, azt vagy wd40el vagy féktisztítóval szedem le
én is szombaton mennék, ha nem kell dolgoznom akkor inkább délelőtt a hőség miatt,de lehet hogy kell dolgoznom, akkor meg marad a délután
holnap fogom meglátni melyik jön be...
a nagynyomásúval csak óvatosba mert ha bemegy a víz a csapágyazásba akkor gyors megrágja
aztán egy himba+lengőkar felújító szett lehet vagy 40 ezer
a lánc sem szereti, kormánycsapágy se annyira kerékcsapágyakhoz is bemehet ha nagyon agresszívan tolod neki(pl egy első kerékcsapágy több mint 10 ezer)
szóval ezt az egész nagynyomásút vagy el kell felejteni vagy kellő távolságról adagolni
amikor nekem egy sárgombóc a motor akkor szoktam elmenni vele a mosóba de akkor is ilyen 60-70 centikről adom neki a vizet
plusz minden ősszel(őszi túra után) átmosom a csapágyakat és zsírzom
Peti,hogyan takarítod le ilyen faszántosra? Enyémnél tiszta retek a váz,telónál,tehát a fém dolgoknál. Ha megcsapatom sterimóval mosóban,akkor lehet baja?
itt találtam az enyémhez, mert letörtem. fél év alatt meg is küldik :DDDDD (vagy kicsit előbb)
Szóval valamelyik pénteken bepótolhatnánk
pl nekem a ténérén olyan a gyári(89es) fékcső hogy kb fél állásban már fog de utána simán behúzom a markolatig annyit tágul és mégis jó a fékhatás
a huskyn fém van itt nincs ennyi nyúlása a féknek, nekem még a gyári betét van avval nagyon jó a fékhatás kb 1 ujjal lehet satura fékezni a crossgumit
gondolom egy sm kerék jobban tapad de avval se lenne gond
akkor szar a fékhatás amikor nem a tárcsához megfelelő betétet használsz
ilyen betétem volt az első ténérén hátul álltam a fékpedálon és még úgy is alig akart állóra fékezni a hátsó kereket még a homokban is
lett beletéve rendes betét és egyből jó lett
vagy az xr4(drz) legendásan szar gyenge első féke is táltos lett egy jó betéttől
én mosás után mindig megyek egy karikát, hogy kifújja a vizet...
Tavasszal nekem volt egy kálváriám a fékkel, de azóta nagyon jó, én teljesen meg vagyok vele elégedve
Nem lehet, hogy fékolajat kéne csak cserélni betéted gyári még
sokan voltak
Nagynyomásúval nyugodtan moshatsz motort ha nem ész nélkül csinálod. Figyelni kell hogy közelről nem veretjük a csapágy, szimering, lánc és fék részeit. Méteres távolságból és nem túl szűkre állított pisztollyal lehet mosni.
Ha lemostad, akkor a láncot illik levegővel kifújni (ha van kompresszorod), majd száradás után a láncot is és a mozgó alkatrészeket (pl lábtartó) sprézni (nyilván a láncot lánc sprével a többit valamilyen kenőanyag tartalmúval). Lényeg hogy miután megszáradt ne vár sokat a sprézéssel mert akkor megjelenhet a rozsda.
én úgy nézem meg hogy ha a csapoknál moccan akkor levágom a fenébe és jön az új
igaz sokat elmenne még de ha véletlen szakad(pláne valahol külföldön) akkor tuti óriási a szívás
én sem használok nagynyomásút. Általában jar os vízzel lesubickolom, aztán leöblítem.... ahol olaj van vagy láncspray, azt vagy wd40el vagy féktisztítóval szedem le
holnap fogom meglátni melyik jön be...
aztán egy himba+lengőkar felújító szett lehet vagy 40 ezer
a lánc sem szereti, kormánycsapágy se annyira kerékcsapágyakhoz is bemehet ha nagyon agresszívan tolod neki(pl egy első kerékcsapágy több mint 10 ezer)
szóval ezt az egész nagynyomásút vagy el kell felejteni vagy kellő távolságról adagolni
amikor nekem egy sárgombóc a motor akkor szoktam elmenni vele a mosóba de akkor is ilyen 60-70 centikről adom neki a vizet
plusz minden ősszel(őszi túra után) átmosom a csapágyakat és zsírzom
Hétvégén jössz