Üdv!
Valaki meg tudná mondani, hogy motorikusan mi a különbség a TE510 illetve a SM510 között? Azt vágom hogy az egyik enduro a másik pedig gyári supermoto. TE 510 supermoto kerekekkel mennyire állná meg a helyét utcán?
Sziasztok, mintha eddig nem lett volna elég bajom az SM 610S Huskymmal..
Km ora elszallt, szetszedni még nem volt időm pedig kb 3 perc, a km spiral specko es típus specifikus vagy bármelyik jo lehet?
Tapasztaltatok olyat,hogy 6.ban nem húz a motor? Ezzel párosul a korábban említett csörgő hang is, amit 1-5 fokozatban immáron kiprobálva 6500 ig nem tapasztalok.
Ismerős GS500 at vitt hasonló problémával es azt mondták neki,hogy mivel a hengerfej javítva lett --- nagyobb lett a terfogata ezert kisebb a kompresszio. -- Most raktunk az enyémbe bontott hengert dugoval, hengerfejet uj szelepekkel.. Elkepzelheto, hogy ugyanaz lehet nekem is ?
Sziasztok nem régóta van egy SM 610 S Husqvarnám, hűtes problémával küzdök: a táguló tartályom bevezetése folyamatosan beolvad, vagy egy az egyben leolvad az alja egyszer már kicseréltem de az is ugyan így járt. Sorra durrannak el a nyomás alatt levő hűtéscsöveim, és a hengerfej tömítést is kinyírta. Magyarázat lehet a problémára, hogy a kipufogó csövek gyárilag elkepesztően közel vannak a tartályhoz, és a hűtés egyéb részeihez, a megoldás adott kipufogó bandázs, vagy egyéb szigetelés. De iszonyatosan bassza az agyamat, hogy egy 10 éves motor mégis hogy élhetett eddig ezzel a problémával?! Vagy hogy a gond esetleg mélyebben gyökerezik e mint ahogy azt én gondolom? valaki rajtam kívül találkozott már ezzel a problémával? esetleg sikerült másképp megoldani?
Üdv! 06` évjáratú 510 smr információs kijelzője nincs valakinek elfekvőben? vagy tudna valaki segíteni honnan lehetne rendelni? E-bay en néztem, ott 52K az ára. Előre is kösz!
Jövő hétre vagy rákövetkező elejére átszerelem. Mondjuk a hétköznap jobb, mint a szombat-vasárnapi tömegnyomor. Mikor mész legközelebb? Kakucs v. Kecskemét? Valaki még a fórumról? Kéne már egy huski találkozó!
Sziasztok. Megoldodott a problema a motoromon(570SMR).. Valaki kertehogy irjam le mi volt.. Mi mar mindenre gondoltunk gyertya,gyujtaselektronika,vagy esetleg nem tetszik neki a 95os benzin.. Vegul a hiba oka az volt hogy levette a szerelo a fejidomot es ott szet volt csuszva par kabel valamint korrozio volt rajtuk..azota teljesen jo a vas,annyi hogy azt hittem hogy alacsony az alapjarat mert lampanal rendszeresen beszivat aztan rugdalhatom.. De rajottem hogy ha uresbe rakom akkor nem.. Kuplungon kene allitanom?
nézz körbe hátha van ktm-sherco-gasgas-stb gépen ilyen lámpa
manapság spórolósak a gyártók
pl a sherco5.1 hátsó lámpája tökugyanaz mint a te450-nek
de a kipufogó dobok között is elég nagy a hasonlóság
Valaki meg tudná mondani, hogy motorikusan mi a különbség a TE510 illetve a SM510 között? Azt vágom hogy az egyik enduro a másik pedig gyári supermoto. TE 510 supermoto kerekekkel mennyire állná meg a helyét utcán?