Husqvarna tc 450 - hez (2005-2006) keresek a berúgókar felől blokk középet es úgyszintén jobb oldali oldaldeknit! Csorgess ha van es visszahivlak 06707740237
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy van egy SM610S-em 1999 évjáratú. A műszerfalon lévő benzinszint visszajelző lámpa, az hova van bekötve? Egyáltalán mire szolgál? Azért kérdezem mert mikor ráadom a gyújtást, akkor ég, amikor elindítom a motort elalszik. Tele tanknál legalábbis ezt csinálja, teljesen még nem ürítettem ki, hogy akkor jelez-e azt nem tudom.
En is ebbe remenykedtem hogy a rutin hianya de az elozo tulaj pont a kornyeken jart,beugrott,es neki sem sikerult sajnos.. Csorompolo hang nem volt szerencsere..meg szépen jart a motor.. Most az a helyzet hogy egyszer van szikra egyszer nincs.. A gyertya total uj a regivel ugyan ez.. Majd talan a heten kiderul hogy mi van vele,aztan irom ;)
Még egy kérdés: nem volt valami csörömpölés legutóbb mikor ment, vagy most hogy próbáltad indítani?
Olyan is volt már, hogy tolásnál átugrott a vezérlés (gyenge láncfeszítő miatt) utána persze hogy nem indult. Egyéb horror sztorikat inkább nem írok, mert feleslegesen nem akarnálak ijesztgetni.
Na mindegy is. Vidd el szerelőhöz aztán kiderül. Utána meg írd meg mi volt.
Ha van szikra és benzin is (légszűrő tiszta gondolom) akkor csak te vagy rutintalan az indításában. Van ilyen. Múltkor egy rmz250-et egy órát rugdostunk és tologattunk ketten mire beröffent. A gazdája külföldön volt és a tesója akar menni egy kört. Szellőztesd át rendesen és próbálgasd.
Ha toljátok akkor pöffen azért vagy azt sem?
(Nyilván lehet még szelep hézag például, de azért az nem úgy jelentkezik hogy tegnap még indult simán ma meg már nem stb.)
Elsőnek:gyertya pipa lehúz és megnézni van e szikra (gyertya pipa le, gyertya kivesz (vagy ha van másika akkor azzal) betesz a gyertyapipába, odatart valami vashoz és rárúg a motorra), ha van szikra akkor oké.
Ha szikra van, akkor megnéz, hogy kap e benzint: egyfelől benzines e a gyertya mikor kiveszed, másfelől folyik e a nafta a karbiból.
Ha nincs szikra akkor másik gyertyával is próbáld. Ha úgy sincs akkor elsőnek a gyertyapipát kell kimérni, hogy nem szakadt e a belsejében a kábel. Ha az is ok akkor lehet menni a generátorra stb. Ha ez így kínai neked akkor keress egy barátot akinek nem, vagy egy szerelőt. A gyújtás nem hal meg olyan könnyen, így én nem tartanék ettől.
Nekem az előző mocimnál már úton volt a vevő, amikor nem tudtam elindítani. Végül generátor tekercselés lett belőle, pedig mikor leraktam indult és a két időpont között nem történt vele semmi, nem volt indítva vagy lemosva. Van ilyen.
Ha találsz 2010-es magyarországit rögtön megveszem 1 miskáért,szerintem sehol nem kapsz ennyiért. Jó fél éve volt egy 2011-es smr,na azt kellett volna megvennem,1 misi 2 árulták
Sziasztok.
Múlt héten vettem egy 570 SMR-t lábon hoztam haza 130km-ről,félúton tankolás után már nehézkesen indult de ez betudható annak hogy nincs rutinom ennek a berúgásához (önindító nincs ugye),hazaértem,rá 3/4 órára másodikra berúgtam, egy óra múlva szintén beröffent,de azóta nem tudom elindítani.. volt itt az előző tulajdonosa,ő neki sem sikerült.. gyertyát cseréltem,100as benzinnel tankoltam hátha ez lehet de sajnos nem... Gyújtás problémára gyanakszom.. Volt már valakinek hasonló? Vagy lenne ötletetek,így látatlanba?
Köszi ;)
Kispakasz, annyit tudok mondani az sm610rol h a legjobb sm szerintem es aki hajtott ilyet az ugyan ezt fogja mondani. A kornyekeden van is egy ha szeszit megkerded oegadja a szamom es ha erdekel mondok reszletesebb velemenyt is. Taktaharkany (Tamas)
En minden kepp akartam mind a ket hutore ventillatort, de kizart hogy felfert volna. Nem beszelve a.teljesotmeny felvetelrol (az enyem.cross). Ezek ekeg keskenyek ahhoz hogy elferjenek de kelloen nagy a levego tovabbitasuk.
a felhelyezése nem volt egyszerű, a hűtők totál egyformák de a hely sokkal kevesebb
még a motor tartórész 1mm vastag karikáját is le kellett csiszolni hogy ne éjen a tankhoz
a te450-510 biztosan üzemórás a többit nem tudom a 610 talán nem
de végülis tökmindegy ám mert ami kihegyezett gép annak tökmindegy hogy 1000km a olajcsere vagy 16-20 óra
az a pc venti nem sokat fog ám hűteni
először én is ebben gondolkodtam aztán ráfaragtam egy 610es ventijét a 450-re
hát ég és föld a különbség
a husky cucc kb úgy tol mint egy ipari hajszárító a turbo tápventi meg úgy fúj mit a tavaszi szellő
amióta feltettem azóta nem forrt még a víz meg előtte párszor hallottam hogy buborékol
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy van egy SM610S-em 1999 évjáratú. A műszerfalon lévő benzinszint visszajelző lámpa, az hova van bekötve? Egyáltalán mire szolgál? Azért kérdezem mert mikor ráadom a gyújtást, akkor ég, amikor elindítom a motort elalszik. Tele tanknál legalábbis ezt csinálja, teljesen még nem ürítettem ki, hogy akkor jelez-e azt nem tudom.
Olyan is volt már, hogy tolásnál átugrott a vezérlés (gyenge láncfeszítő miatt) utána persze hogy nem indult. Egyéb horror sztorikat inkább nem írok, mert feleslegesen nem akarnálak ijesztgetni.
Na mindegy is. Vidd el szerelőhöz aztán kiderül. Utána meg írd meg mi volt.
Ha van szikra és benzin is (légszűrő tiszta gondolom) akkor csak te vagy rutintalan az indításában. Van ilyen. Múltkor egy rmz250-et egy órát rugdostunk és tologattunk ketten mire beröffent. A gazdája külföldön volt és a tesója akar menni egy kört. Szellőztesd át rendesen és próbálgasd.
Ha toljátok akkor pöffen azért vagy azt sem?
(Nyilván lehet még szelep hézag például, de azért az nem úgy jelentkezik hogy tegnap még indult simán ma meg már nem stb.)
Ha szikra van, akkor megnéz, hogy kap e benzint: egyfelől benzines e a gyertya mikor kiveszed, másfelől folyik e a nafta a karbiból.
Ha nincs szikra akkor másik gyertyával is próbáld. Ha úgy sincs akkor elsőnek a gyertyapipát kell kimérni, hogy nem szakadt e a belsejében a kábel. Ha az is ok akkor lehet menni a generátorra stb. Ha ez így kínai neked akkor keress egy barátot akinek nem, vagy egy szerelőt. A gyújtás nem hal meg olyan könnyen, így én nem tartanék ettől.
Nekem az előző mocimnál már úton volt a vevő, amikor nem tudtam elindítani. Végül generátor tekercselés lett belőle, pedig mikor leraktam indult és a két időpont között nem történt vele semmi, nem volt indítva vagy lemosva. Van ilyen.
Múlt héten vettem egy 570 SMR-t lábon hoztam haza 130km-ről,félúton tankolás után már nehézkesen indult de ez betudható annak hogy nincs rutinom ennek a berúgásához (önindító nincs ugye),hazaértem,rá 3/4 órára másodikra berúgtam, egy óra múlva szintén beröffent,de azóta nem tudom elindítani.. volt itt az előző tulajdonosa,ő neki sem sikerült.. gyertyát cseréltem,100as benzinnel tankoltam hátha ez lehet de sajnos nem... Gyújtás problémára gyanakszom.. Volt már valakinek hasonló? Vagy lenne ötletetek,így látatlanba?
Köszi ;)
A tartossag az egyetlen kerdes szamomra.
még a motor tartórész 1mm vastag karikáját is le kellett csiszolni hogy ne éjen a tankhoz
A gyari nyilvan jobb, a strapabirasat tekintve mindenképp.
a gyári husky venti tök más formailag
az eredeti 12v 0,1A-os helyett
az valami 0,65A lehetett
A levego teljesitmenyuk eleg jo (jobb mint a 650es motoromon levoe / darab).
de végülis tökmindegy ám mert ami kihegyezett gép annak tökmindegy hogy 1000km a olajcsere vagy 16-20 óra
először én is ebben gondolkodtam aztán ráfaragtam egy 610es ventijét a 450-re
hát ég és föld a különbség
a husky cucc kb úgy tol mint egy ipari hajszárító a turbo tápventi meg úgy fúj mit a tavaszi szellő
amióta feltettem azóta nem forrt még a víz meg előtte párszor hallottam hogy buborékol