Ha mar Husky 610 sm akkor itt egy gyönyörű hibátlan darab!
Garantált km és garantáltan hibátlan ezért is ennyi az ára neki!
Tisztában vagyok azzal, hogy nem olcsó viszont rengeteg extra cucc van hozzá -az extrák alatt nem az olajcserét értem-.
Az előttem szólót meg tudom erősíteni a 800.000 ft-os példányokkal kapcsolatban.....
én mindig megnézem az embert is akitől veszek motort, volt olyan akinél meg sem néztem a gépet jobban
vannak olyan arcok akitől egy kőgolyót sem vennék nemhogy motort
vettem már pár gépet, meg segédkeztem is a vételekben, eddig még egyikkel sem volt szívás, pedig volt közte egész olcsó is
amúgy a ktm gépekkel is megvan ez a szívás, ismerős 800ért vett egy 525öst már 400at ráköltött......
sokan fikázzák a husqvarnat, de lekopogom, nekem semmi bajom vele...
szerintem ezek a tipikus husqvarna vagy akár a KTM utálók abból adódnak, hogy megvesznek valami szart, ami össze fossa magát, aztán persze jön a szopás....
Nekem is volt ilyen,de az ETZ volt Naivan gondoltam milyen faszám felújítom, de amihez csak szar utángyártott selejtes alkatrészt lehet kapni, attol nincs mit várni....
Sziasztok van egy sms 125 `08as gépem és az lenne a kérdésem hogy lehet-e nagyobb karburátort rakni anélkül hogy az elektronikát kivágnám a kukába vagy ha nem akkor hogy lehetne megoldani elektronika nélkül az egészet?
A gyújtás és a akku problémát szét kell választani, bár lehet egyben kell cserélni
A leg egyszerűbb betenni egy bontott tekercset utána ha beindult egy jó akkuval mérni feszültséget
Ha sok akkor fesszab csere
Tiszteletem!
Van egy 510 SMR-em, áprilisban vettem Adorjan Zolitól. Bár ne tettem volna. Nem is ez a lényeg, hanem az, hogy folyamatosan rossz a motor.
A jelenség a következő: ha , mondom, ha beindul, akkor kb 20 km után egyszerűen megáll. Semmi durrogás, semmi zörej, egyszerűen nyekk, és megáll. Kicseréltem már a gyertyát, a gyertyakábelt, a gyújtótrafót, új CDI van benne, és már a harmadik akksit eszi meg a motor, 3 hónap alatt... újra lett tekercsltetve az állórész, hátha az a baj, de semmi egyenlőre. Elhoztam a szervzből, először ment, akkor motoroztam vele kb 30-40 km-et, aztán másnap már megint nem volt szikra.
A feszszabályzó lehet a ludas... lassan nincs jobb ötletem.
Előre is köszi, ha valaki tud valami okosat.
Ha jól látom van hozzá kpm műszaki adatlap is, tehát biztosan adnak újat is. A többi pedig okmányirodás ügy. Adásvételi, biztosítás, eredetvizsga. Szerintem megy a dolog.
Sziasztok nagy problémám van.Ugy hallottam hogy amelyik motornak jármű kísérő lapja van azt már nem lehet forgalomba helyezni.Igaz ez? Ezek a papirok vannak hozzá.
köszönöm a segíséget :) először a jelenlegi motorom kellene elpaszolni annak az árából lenne egy ilyen vagy ehez hasonló sm. Jó tulajdonosa lennék vigyázok a cuccaimra nem áll szándékomba széthajtani vagy bármi ilyesmit tenni vele kanyarvadászatra kellene meg ökörködni vele :D de az elsődleges szempont nekem a megbízhatóság nem értek annyira a motor bütyköléshez :) honda fmx 650 a másik kiszemelt persze a gyári tuningal :)
Nekem fogyasztás olyan 4,5-5 körül van. Kevesebbet eszik, mint az lc4, de nem is olyan virgonc.
Nagy típushiba nincs, ha odafigyelsz rá megbízható. Forgórészen a mágnes hajlamos leválni, karbi érzékeny a vízre, gyári kipu nagyon le van fojtva.
Egyébként én is gondolkozom az eladáson... Berg miatt.
2000.06. 37e km teljesen költségmentes, nyitott dobokkal, motorokhoz értő tulajtól.
600e Fix áron. Adatlapomon kép, video is van.
Sziasztok motor vásárlás elött állok és a kiszemelem egy husqvarna sm 610s 1999-es évjáratú :) tudnátok mondani róla pár dolgot? Mer a neten csak az újakról van infó alkatrész ellátás milyen hozzá fogyasztása milyen stb... előre is köszönöm
Ha mar Husky 610 sm akkor itt egy gyönyörű hibátlan darab!
Garantált km és garantáltan hibátlan ezért is ennyi az ára neki!
Tisztában vagyok azzal, hogy nem olcsó viszont rengeteg extra cucc van hozzá -az extrák alatt nem az olajcserét értem-.
Az előttem szólót meg tudom erősíteni a 800.000 ft-os példányokkal kapcsolatban.....