Husqvarna 610 típushibák (Bencsik Palcsee-mesterszállás által megerősítve ill. saját tapasztalat)
Vez.lánc feszítőt és vezetőt erősebbre cserélni.-Ktm-husaberg féle dolomit vezető befaragható.
Szeleprugók hajlamosak elgyengülni, duplarugósra célszerű cserélni.
Forgórészen a mágnesek leválnak, fémragasztóval pontosan! vissza kell ragasztani.
Állórészt hajlakkal le kell fújni, mert hajlamos a beázásra esős időben és leáll.
légszűrőházat be kell műanyagossal alul hegesztetni, hogy minél kevesebb port kapjon és ugyanakkora lyukat fúrni az ülés alatt.
Nagyobb főfúvóka, kipufogótól függően, de ha a gyáriban csak a szitát hagyod benne gyapot nélkül, gyönyörű dörmögős hangja lesz. Ha hidegen nehezen indul dellorto helyett mikuni bst40(lc4 karbija) és csak kb20e Ft.
Olaj 10w40
Alkatrész: maurer domaszék-mesterszállás, krosszmotorok.hu
Service manual netről letölthető.
jó a kép csak jobban szét kellett volna húzni
csak most már nem huzigáljuk
meg aztán ajándék lónak olyan a foga amilyen, nem nézzük
2 hét múlva a fele sem lesz már rajta, evvel a kicsivel szoktam esni mindig
végül ilyen lett a tankmatrica
nem teljesen olyan mint a gyári, kicsit jobban kellett volna nyújtani
ez az ingyenes termékminta, tesztelni a színt-méretet-formát
csak amire kitaláltam milyen legyen a gyerek már nem dolgozik a nyomdában.....
szóval ezt kellett felragasztani, úgy gondoltam ez is jó lesz hemperegni a sárban, nem kell gyári matrica 18 ezerért
Valakinak van tapasztalata a 2006-os TC 450-EL! Nem volt meg Huskym es most van egy lehetőség egy ilyen megvételére! Segítsetek légyszi! Az a resze nem erdekel h uzemoras, azzal tisztaban vagyok. Mennyire kiforrott, megbízható a modell, tipushiba stb.
Vez.lánc feszítőt és vezetőt erősebbre cserélni.-Ktm-husaberg féle dolomit vezető befaragható.
Szeleprugók hajlamosak elgyengülni, duplarugósra célszerű cserélni.
Forgórészen a mágnesek leválnak, fémragasztóval pontosan! vissza kell ragasztani.
Állórészt hajlakkal le kell fújni, mert hajlamos a beázásra esős időben és leáll.
légszűrőházat be kell műanyagossal alul hegesztetni, hogy minél kevesebb port kapjon és ugyanakkora lyukat fúrni az ülés alatt.
Nagyobb főfúvóka, kipufogótól függően, de ha a gyáriban csak a szitát hagyod benne gyapot nélkül, gyönyörű dörmögős hangja lesz. Ha hidegen nehezen indul dellorto helyett mikuni bst40(lc4 karbija) és csak kb20e Ft.
Olaj 10w40
Alkatrész: maurer domaszék-mesterszállás, krosszmotorok.hu
Service manual netről letölthető.