A motorról annyit h bődületes ereje van, mondom ezt úgy h korábbi motorjaim közt szerepel egy Husaberg Fe 550 is. Szerencsére az árba bele tudtam alkudni egy csizmát, ruhaszettet, testpáncélt és egy idom garnitúrát. Szépen muzsikál a blokkja, egy kis gondom azért akad a géppel. A gázkar nem áll vissza alap állásba, így picit olyan mintha tempomattal közlekednék. Erre valami ötlet? Amúgy ha bárkinek akad egy jó tanács a tarsolyában szívesen hallgatom!
Te450 2006 gyújtás hiba:
Szikra nincs
Ha lehúzom a trafó vezetékét azon 180v áram van indításkor
Ha rá van dugva akkor nincs áram csak amikor elengedhetetlen az indítógombot ekkor is csak egy pillanatra
A test és a saru közt pár tized ohm ellenállás van
Trafó hiba lehet? Erre gondolok
szerencsére.... vagy 3 hónap hitegetés egy üléscsavarért.....
utána meg találtam a cégnél egy hegesztőgépet amiben ugyanolyan csavar fogta az oldalát.....bár az csavarhúzós volt nem füles
Meg kell őket kérdezni. A Maurer gép (Domaszék) lett a hivatalos forgalmazó - mxon.hu a honlapjuk. A husqvarna-racing a régi pápai forgalmazó, ő már nem forgalmaz.
Ki a Magyarországi forgalmazó? A www.husqvarna-racing.hu oldal nagyon régóta nem működik, ismerősök szerint nem lehet elérni a hivatalos beszállítót. Én hallottam rosszul?
Domaszéken a Maurer gép mindent tud hozzá hozni. A gyári alkatrészek ára kb. ugyanaz (vagy olcsóbb) mint a KTM-nél.
Utángyártott holmi tényleg kevesebb van hozzá, de pl. hajtókart, dugattyút is gyárt sok típushoz pl. a prox.
Az én évjáratomhoz (2007) pl. szelep nincs utángyártott, de korábbiakhoz/későbbiekhez az is van utángyártottban.
Szóval azért nem kell ettől ennyire félni.....
Gondolom ez az http://www.kepesmotor.hu/husqv... na valyon miért ennyi csere meg minden csak már szabaduljon tőle! Lehet jó de az előbb leírtak miatt ez a helyzet.
Amivel számolj veszel egy olyan motort ami amikor megy nagyon jó, de szinte eladhatatlan, komolyabb blokk alkatrész csak gyári aranyárban és macerás beszerzéssel.
Igen kisebb alkatrészeket talalni hozza, de fotengelyet, hajtókar mar necces! Felhívtam a pinknotorst náluk nincs, egy husqvarna alkatresszel foglalkozó személyt, de o azt mondta h ez fosrakas, Huskqbol régit kell venni! Nehez a helyzet!
a 10w60 miért is lenne "hígabb" mint a 10w40?
annyit érsz el a 40essel hogy a melegoldali doldot jól tönkrevágod
az 5w-0w ami hígabb de csak hidegen
a régi vasakba is azért megy 20w mert hidegen eszi jobban
Persze 10w60-at ír a könyv, de egy 30e km-ert futott vasnak már túl híg az az olaj. Én az lc4-et is ezzel használtam, és nem volt olajfogyasztás semmi. De a manual szelephézagra is 0,05-öt ír...
Idomok több helyen is vannak
Csapágy szettek is fék cuccok stb minden van
Ebay is téli van husky cuccokkal
A Magyarországi forgalmazónál bármi rendelhető
Légyszi srácok segitsetek! Korabban mar irtam de valszt nem kaptam. Hetvegen megyek motort nézni, egy tc 450-et 2006-os evjaratut. Valakinek van tapasztalata ezzel a modellel. Ha nincs a te verzio is erdekel, de foleg a 2006-os évjárat erdekelne h tenyleg jobb es kiforrottabb mint a korábbi vagy eppen már a Bmw időszakban készült tesói! Alkatrészt mennyire konnyu hozza beszerezni? Stb...koszi koszi
"Költségmentesen" vettem áron alul. A tulajdonos elmondása szerint a vezérműlánc, valamint az olaj is cserélve volt.
1,6 L olaj helyett 3 dl korom fekete, fémforgáccsal teli olajat szedtünk ki belőle. Mikor megvettük a hangja jó volt, nem hallottunk semmi rendellenes hangot. 580 km után azonban fémes hangja lett, ami így utólag a vezérműlánc feszítőre vezethető vissza, valamint a "kicserélt" láncra. A történet vége henger és dugattyú, hengerfej + szelepek, valamint vezérműlánc csere lett, de az alkatrész beszerzés se egy könnyű történet.. Összességében ugyanannyiba jött ki, mint a többi meghirdetett supermoto, de legalább tudom, hogy mit tettünk bele és, hogy nem lesz baj vele :)
Szikra nincs
Ha lehúzom a trafó vezetékét azon 180v áram van indításkor
Ha rá van dugva akkor nincs áram csak amikor elengedhetetlen az indítógombot ekkor is csak egy pillanatra
A test és a saru közt pár tized ohm ellenállás van
Trafó hiba lehet? Erre gondolok
http://www.ebay.com/itm/HUSQVA...
utána meg találtam a cégnél egy hegesztőgépet amiben ugyanolyan csavar fogta az oldalát.....bár az csavarhúzós volt nem füles
Domaszéken a Maurer gép mindent tud hozzá hozni. A gyári alkatrészek ára kb. ugyanaz (vagy olcsóbb) mint a KTM-nél.
Utángyártott holmi tényleg kevesebb van hozzá, de pl. hajtókart, dugattyút is gyárt sok típushoz pl. a prox.
Az én évjáratomhoz (2007) pl. szelep nincs utángyártott, de korábbiakhoz/későbbiekhez az is van utángyártottban.
Szóval azért nem kell ettől ennyire félni.....
annyit érsz el a 40essel hogy a melegoldali doldot jól tönkrevágod
az 5w-0w ami hígabb de csak hidegen
a régi vasakba is azért megy 20w mert hidegen eszi jobban
Csapágy szettek is fék cuccok stb minden van
Ebay is téli van husky cuccokkal
A Magyarországi forgalmazónál bármi rendelhető
én addig nem megyek vele egy métert sem
1,6 L olaj helyett 3 dl korom fekete, fémforgáccsal teli olajat szedtünk ki belőle. Mikor megvettük a hangja jó volt, nem hallottunk semmi rendellenes hangot. 580 km után azonban fémes hangja lett, ami így utólag a vezérműlánc feszítőre vezethető vissza, valamint a "kicserélt" láncra. A történet vége henger és dugattyú, hengerfej + szelepek, valamint vezérműlánc csere lett, de az alkatrész beszerzés se egy könnyű történet.. Összességében ugyanannyiba jött ki, mint a többi meghirdetett supermoto, de legalább tudom, hogy mit tettünk bele és, hogy nem lesz baj vele :)