ehhh
vagy én nem voltam, vagy aki hozta, aztán sehogy
hétvégén meg a ténérével kínlódtam, most egyéb dolgaim vannak szóval most egy ideig nem lesz belőle semmi
igazság az hogy őszig ráér, addig inkább a naggyal csavargok, duhajkodni meleg van
szevasztok !Segítséget szeretnék kérni.Van egy husqvarna wr 360 om most lett felujitva dugo gyűrű tömitések olaj!Még is szarakszik !A belevalo gyertya kb egy motorozás és már meghalt akár mennyire tépem neki! kicsit visszaveszem a tempot utána máris megmakkan!Van hogy alapjáraton ketyeg egyszercsak leál és utána legalább 15 rugás amire beindul!Ha valaki tudna nekem segiteni azt megköszönném!
Sziasztok,segítsetek nekem! Van egy Te 510-em és a berúgókar visszahúzó rugója kinyúlt és állandóan kiugrik a kosárból,nem hajtja vissza a kart. Természetesen sehol nem találok hozzá, az összes bontót,kereskedést felhívtam. Az lenne a kérdésem, hogy nem tudtok ajánlani egy rugókovácsot? Én a környékemen nem találok. Köszi előre is.
Ebből a határ szar kategóriát kedvelik előszeretettel a vásárlók, amihez kis alkuval a szétterülő fos árán már hozzájuthatnak. Így természetesen MEGÉRI. Szart kell árulni fos áráért, és elkel.
röviden:
ami olcsó jó eséllyel szar is, de ami drága nem feltétlen jó
amikor 3 milla egy új motor ára nem tudom mit vár el az ember 3-5-700 ezrekért
ezek kb mind szarráhajtott elkopott szarok ami szét fog esni belátható időn belül
Sokkal több fut belőle,ezért a kínálat is nagyobb.Alkatrészügyileg,is egyszerűbb a történet,ha árban nem is de beszerzésben mindenképpen.Vigyázz a vétellel könnyen bele lehet futni egy fosba,aztán rákölthetsz rögtön az elején egy valag pénzt.Az eladók rizsájának,általában a felét sem szabad elhinni,tiszt a kivételnek.Henger,hajtókar,főtengely,power,váltó legyen jó,apró szarokkal meg nem kell foglalkozni,mert azok cseréje nem túl horror.
Én ha minden jónak tűnik rajta,a hengert minimum levetetném,mert az a biztos.A nagyfaszok eladás előtt,tesznek egy új dugót,aztán a rezót leveszik neked hogy kukucskáld meg milyen fasza,a henger meg egy kalap szar.
Mitől lenne szervizigényesebb?
Kb. annyi a különbség hogy a KTM-en hidraulikus kuplung van, amiben évente ki kell cserélni az olajat, a Husky-n meg bowdenes, amit nem kell b@sztatni, cserébe az EXC-n PDS-es a hátsó gátló, míg a WR-nek kenegetheted a himbarendszerét ha nem akarod hogy berohadjon.
elméletileg a héten meglesz
egy kis számítási hiba miatt lett 25ös, mert a külső felét mértem meg a vastagságát aztán csak egyszer vonták le vastagságot a külső átmérőből
az a szerencse hogy ingyen volt
ha nagyon nem jön össze a jó méret akkor szólok
köszi!
én meg inkább a nyomatékot szeretem
ennyiből volt jó az xr4, egy nyugis műszer nem túl erős nem túl gyenge pont jó
csak európában sehol nem találtam hozzá trx blokkot, mert önindítós kellett
ezért lett csak a te450, idén nem mentem vele 500km távot őszig nem is igen lesz használva
a kiskölköket szoktam hallgatni hogy visítoznak a 125ösökkel a réten, ahogy nézem egyenesben simán legyorsulnám mind, kanyarodni meg egyikkel sem tudok jól, túl fent van a szerelvény súlypontja
Engem pl. eléggé frusztrált hogy a technikás egyenesek kivételével a 250-es teljesítményének a negyedével-harmadával motoroztam (és attól is elfáradtam)...a 125-ösnek legalább mertem húzni a bajszát (és akkor evett annyit mint a nagyobb alapjáraton pöcörögve)...
nekem volt dt80 2 évig még pesten is voltam vele 2x
kurva jó volt de már nem kellene
sárban forgolódni imádtam vele, azóta sem volt olyan gépem ami azt az élményt nyújtotta volna
szóval jó a kicsi gép, de jobb a nagy, persze más célra
a te450-nek az erejének-tudásának jó ha negyedét használom
már amikor használom mert 23x2 o-gyűrű helyett küldtek 25x2est szóval egy ideig még áll
vagy én nem voltam, vagy aki hozta, aztán sehogy
hétvégén meg a ténérével kínlódtam, most egyéb dolgaim vannak szóval most egy ideig nem lesz belőle semmi
igazság az hogy őszig ráér, addig inkább a naggyal csavargok, duhajkodni meleg van
Szállíthatóság szempontjából a legjobb a kis szar.
ami olcsó jó eséllyel szar is, de ami drága nem feltétlen jó
amikor 3 milla egy új motor ára nem tudom mit vár el az ember 3-5-700 ezrekért
ezek kb mind szarráhajtott elkopott szarok ami szét fog esni belátható időn belül
Én ha minden jónak tűnik rajta,a hengert minimum levetetném,mert az a biztos.A nagyfaszok eladás előtt,tesznek egy új dugót,aztán a rezót leveszik neked hogy kukucskáld meg milyen fasza,a henger meg egy kalap szar.
Kb. annyi a különbség hogy a KTM-en hidraulikus kuplung van, amiben évente ki kell cserélni az olajat, a Husky-n meg bowdenes, amit nem kell b@sztatni, cserébe az EXC-n PDS-es a hátsó gátló, míg a WR-nek kenegetheted a himbarendszerét ha nem akarod hogy berohadjon.
egy kis számítási hiba miatt lett 25ös, mert a külső felét mértem meg a vastagságát aztán csak egyszer vonták le vastagságot a külső átmérőből
az a szerencse hogy ingyen volt
ha nagyon nem jön össze a jó méret akkor szólok
köszi!
ennyiből volt jó az xr4, egy nyugis műszer nem túl erős nem túl gyenge pont jó
csak európában sehol nem találtam hozzá trx blokkot, mert önindítós kellett
ezért lett csak a te450, idén nem mentem vele 500km távot őszig nem is igen lesz használva
a kiskölköket szoktam hallgatni hogy visítoznak a 125ösökkel a réten, ahogy nézem egyenesben simán legyorsulnám mind, kanyarodni meg egyikkel sem tudok jól, túl fent van a szerelvény súlypontja
kurva jó volt de már nem kellene
sárban forgolódni imádtam vele, azóta sem volt olyan gépem ami azt az élményt nyújtotta volna
szóval jó a kicsi gép, de jobb a nagy, persze más célra
a te450-nek az erejének-tudásának jó ha negyedét használom
már amikor használom mert 23x2 o-gyűrű helyett küldtek 25x2est szóval egy ideig még áll