hello. Ha nem túl nagy baj olvasgattam a hozzászolásokat, és csak annyit szeretnék mondani hogy nekem is van egy Te 350-esem '92'-es. Már lassan egy éve megvan a gazdája semmi konkrétumot nem mondot (se dugó se hajtokar se szelepek se semmi csere....) Annyit mondot h az olajat sűrűn cseréljem! Már kb 4500 km et mentem vele de az égvilágon semmi baja (nagy ritkaság ha kettőt kell rá rugni az olajat egyáltalán nem eszi) A vizpumpánál cseréltem egy szimeringet ennyi... Na mindegy én is nagyon rosszakat hallottam és olvastam róluk de mégis megvettem mert erre futotta, ennyiért ilyen endurót nem találni.. Eldöntöttem senkire sem hallgatok majdén tesztelem ezt apéldányt! Ha majd szétesik akkor kidobom. (de még lehet hogy az alkatrészekből is kiárulom azt a 200 ezret...)
300 körül vegyél 1 ktm vagy gas-gas 2001-2002 már kapsz nekem legutóbb csak ktm-ek voltak az az 1 biztos hogy ha el akarod adni 1 héten belül elviszik de az ilyen husky husa berg serkó hirdeted 1 évig
üdv ha rám halgatsz nem veszel 410-es nem sok van belőle ezáltal nincs hozzá semmi bontott alkatrész sok minden megegyezik a te-350 el de ahoz sem nagyon van az amal-sem gyújtás ami van rajtuk egyenlő a 0-val mivel nincs a motorban olajpumpa ezáltal szoróolajzásról beszélünk ami ügy 1 fűnyiróban megfelel de 1 motorbann vicc kategoria de te tudod én személy szerint szétszedtem párat nem beszélek mellé üdv
Sziasztok segítségeteketnkérem illetve véleményeket , tapasztalatokat. husqvarna te 410 vételén gondolkodom nincs senkinek az ismerősi körömben. mit tudtok róla? megbízható-e, mik a tipushibák ilyesmi. köszönöm.
Reménykedem hogy még nekem nincs ilyen gond mert most járok 3000km-nél+100üó,és még tuti nem volt kókányolás,azért próbálom az olajat mert azt mondták hogy lehet hogy 6éves benne akár el is öregedhet,és biztos ilyen olajat tettél mert a dot szabványos fékolajok nem jók.
az olajcsere nekem nem jött be akkor is szar maradt
az órában olyan 10ezer km felé van meg 230 óra, de ez ugye nem jelent semmit mert percek alatt ezt meg lehet tizedelni
sejtettem én hogy lesz barbárkodás mert a blokkvédő csavarjait is hidegvágóval kellett megindítani teljesen el volt cseszve az imbusz feje
rendelek egy gyűrűt aztán meglátom milyen lesz ha szar és nem találok jó állapotú bontottat akkor veszek egy újat
de azért egy kicsit bízom benne hogy az o-gyűrű csere megoldja a gondom
Én még nem szedtem szét semmit,azt a tanácsot kaptam hogy először cseréljek olajat,de csak ásványi olaj mehet bele mert a magura ezt irja elő a benne lévő alkatrészek miatt,http://ebike.hu/termekek/fek/f....És nálad hogy ment az úgy tönkre,hány km,uzemóra?Mennyi egy olyan bizbaz?És lehet hogy az okozza a jelenséget vagy az nem befolyásol csak az o gyűrü?
nem úgy alakult a hétvégém ahogy terveztem így lett időm leszedni a kuplungot
az o-gyűrű szemmel látszik hogy kopott 27mm a külső átmérő és 2mm vastag
hanem ami a gáz hogy ez fogadott (a kép netes de az enyém is ilyesmi)
sziasztok.segítséget szeretnék kérni. Van egy husqvarna 350 te motorom és arra keresnék állórészt és lendkereket. Ha estetlek tudtok segíteni abban honnan lehet beszerezni vagy van valakinek elfekvőben akkor megvásárolnám. Előre is köszönöm a segítséget.
Így ránézésre az évjárat rendben van egy két év ide vagy oda nem sokat oszt szoroz ezeknél.Legyen jó azt kész.Ha vázszám alapján le is tudnád kérdezni a Husqvarnától mikori a váz, attól még lehet hogy a tizedik blokk van benne.Hogy az SM váz más lenne mint a CR azt nem tudom,de ha letöltöd mind a kettő manualját látni fogod ha van különbség.Inkább a blokkra kell odafigyelni nehogy SM vagy WRE legyen.Sokszor még az eladó sem tudja hogy valójában milye van.
Sziasztok valaki tudna segíteni egy Husqvarna cr 125 leinformálásában? itt a vázszám :ZCGH100AAYV051227 És ő lenne a kiszemelt : http://olx.hu/hirdetes/husqwar...
az órában olyan 10ezer km felé van meg 230 óra, de ez ugye nem jelent semmit mert percek alatt ezt meg lehet tizedelni
sejtettem én hogy lesz barbárkodás mert a blokkvédő csavarjait is hidegvágóval kellett megindítani teljesen el volt cseszve az imbusz feje
rendelek egy gyűrűt aztán meglátom milyen lesz ha szar és nem találok jó állapotú bontottat akkor veszek egy újat
de azért egy kicsit bízom benne hogy az o-gyűrű csere megoldja a gondom
az o-gyűrű szemmel látszik hogy kopott 27mm a külső átmérő és 2mm vastag
hanem ami a gáz hogy ez fogadott (a kép netes de az enyém is ilyesmi)
Z C G 2 H 00AA 2 V 012345
A "V" előtti szám az évszámot jelöli.
Ez az alvázszám valahogy nem így néz ki.