Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali!

ma kicsit ügyködtem és 1-2dologra fény derült.
-A telót lelégtelenítettem,szerintem nem ártott neki....
-Az első fék azért nem szuperál jól,mert az alsó dugattyúnál elkezdett szivárogni az olaj.
-Az első fékmunkahengernél lévő kapcsoló behat, így nem világít a féklámpám...

Alkatrészt honnan szoktál beszerezni?
féknél lévő kacsolót,fékbetétet,féknyereg felújító szettet kéne beszereznem, Pápa
Hali
Ez is olyan semmilyen,mondjuk ha kormanyig behuznam tuti fejre állnék szoval fog ez,csak huzni kell,nah de majd olajcsere utan...
A hatsom viszont brutal jol fog
Hello az lenne a kérdésem hogy egy folytatlan 40 lovas wr 125 mennyit eszik enduro kerekekkel és olyan áttétellel amivel padlón 150 et megy? de ugy gondolnám hogy nem nyitna a power vag ha igen akor is mikor nagyon kezdene huzni kb olyan 8000 nél váltanék igy kb kihozható lenne az 5 liter 100on? DE ez csak akkor lenne így, ha mennénk turázni hogy ne egyen 8-10 et lenne mellette egy nagyobb áttétel egy cross szettel is és akkor pörgetném! de kb így mennyit enne meg 100on?
nekem a 450esen olyan a fék hogy simán behúzom a kormányig mintha levegős lenne, de fog rendesen csak olyan semmilyen, a többin nem tudtam így behúzni
ill ti az első fékkel hogy vagytok megelégedve?
szerintem picit lehetne harapósabb,
nah de még csak most jön a fékolajcsere,meg megkukkolom a betét állapotát,hátha...
sziasztok
sm610esen áttételt valaki módosított érdemes hozzányúlni
Üdv.HUSQVARNA TE 450-2005 gyújtás hibás-nincs szikra-hozzáértő szakit keresnék aki megoldja a problémám.Bp-Pest megye.tel:06302093728-előre is köszönöm.
terhelhetőség szempontjából,többet bír a teligörgős,ezért ajánlotta a szerelő is hogy ilyet tegyek bele
most hogy kiszedtem őket,lehet látni igazán a különbséget a két tipus között,a kosarasok durván kopottak,ha rázogatom olyan a hangjuk mint egy gyerekcsörgőnek,a teliknél meg szinte semmi kopás,csak a görgők között van egy pár db más szinű
a többit nem néztem, ezt is csak azért mert nem tűnt annyira passzosnak a porvédő aztán rendeltetek majd a tmk-sokkal egyet és legközelebb kicserélem
szerintem tökmindegy hogy kosaras vagy sem, olyan keveset fordul hogy tökmindegy
sőt a nem kosaras talán még jobb is mert nagyobb felületen fekszik fel a csapon
nekem a hatból 4db HK2020 2db meg HK1816V amit nem kapok sehol mivel ez kosár nélküli,azt nem tudom hogy ez gyári összeállítás, vagy már csereberélgették benne
amire a teló megy az kosaras + porvédős: ina hk2020 2rs
a többit nem néztem, pedig most mostam át mindet
megakadtam a himbafelújításba kellene egy kis segítség
tudja valaki hogy gyárilag a himba tűgörgős csapágyai kosarasak, vagy zárt görgős kosár nélküliek?
illetve a himba felújító szettekbe a kettő közül melyik tipust teszik
aszfalton nem kell olyan gyakran
én naponta szoktam ha terepezünk
néha jókat szusszan, lehet inkább egy szelepet kellene beépíteni aztán nem kell csavargatni
7éves már ráférne...
az első telókon van légtelenítő csavar, azt bakon kell kitekerni,majd vissza és kész mikor szokott az fellevegősödni vagy túlnyomás keletkezik vagy mi a szösz
milyen gyakorisággal kell légteleníteni?
rákukkolok,köszi
Szelephézagot érdemes ellenőrizni + nem tudom a 610-nél hogy van, de a szívócsonkra is érdemes ránézni........
hűtőfolyadékot is......
teleszkópokban sem ártana ám egy olajcsere
ezt a lengővillát nekem is szét kéne szedni, mert mintha 1 helyen akadna...
pár apróságot én is megakarok, olajat + szűrőt cseréltem már, levegőszűrőt kéne tisztítani, zsírozni csapágyakat, fékolajat cserélni.
elvileg 10e km van benne, gyertya volt cserélve, szelephézagra nem tudom mennyire érzékeny, lehet azt is meg kellene csekkolni
én szét szoktam szedni vétel után cafatokra
mondjuk évente megismétlem, épp most pakolgatom össze
érdemes valamit rajta tüzetesebben átnézni
sziasztok

nemrég beszereztem egy szép paripát!
Pesten vagy környékéről van innen valaki
amit észrevettem,hogy kicsit kottyan a hátsó lengővilla...

nekem a szem volt totál KO
nekem egyedül azon a csapon látszik meg a tűgörgő nyoma amelyik a rugóstagot köti össze a himbával
de nem lóg nem akad semmi gáz csak látszik a nyoma
pont időben lett elkapva
a többi csapágy-csap teljesen ép azokon semmi nyom nincs
megvoltak már kopva a csapok is meg a csapágyak,is beállva egyik sem volt
a csapágyak összesen 9ezerbe vannak,a 3 csap meg 1500,porvédők árát meg sem kérdeztem,de legyen max ezer, az összesen 11500,a szett meg 20 fölött van,és még a GE szem sincs benne,ami a leghúzosabb tétel
mert a szettben benne vannak a csapok is meg a porvédők is
mert nem minden csapágy porvédős
én inkább kimosom minden évben aztán nem kell venni drága pénzért
mosás meg ingyen is van időm meg rengeteg
én még a csapokat is kipolírozom ezres vízpapírral mielőtt összeraknám